Det er bra folkens, det kan se ut til at det blir en del karsk en må igjennom med så mange trøndere. Det kan være greit at vi er flere til å hjelpe dem.
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Det er bra folkens, det kan se ut til at det blir en del karsk en må igjennom med så mange trøndere. Det kan være greit at vi er flere til å hjelpe dem.
Kan ikke skuffe deg Stig, skal sette på en dunk og høre om opphavet har brenneriet i kjelleren enda.
Hei Skal sykle "försteupplagan" av Cykelvasan den helgen, men regner med mange turer der oppe i løpet av sommeren. Var der nå ifm Kr. Himmelfart for å teste nybygget sykkel. Og som det fremgår av første bildet er det fortsatt noget "sugende" underlag. Ellers mye fuktighet i underlaget, så det ble grus- og tømmervei denne gangen.
Vi har booket to hytter allerede (fra 10. til 16.), så blir en liten gjeng vi også
Flere av oss vurderer hele uka.
Bra, jeg snakka med Ingerid i Helga som var, og hun skal se hva hun kan gjøre med hytteprisene. Hun ble kjempeglad for å høre at det kommer syklister i år som tidligere. Hun kommer hjem en gang i slutten på neste uke og da tar hun kontakt.
Dette vil selvfølgelig gjelde for alle som inngår i Skei-treffet 09.
Veldig bra at det blir noe på Skei å år også - flott tiltak! Har fått ferie den uka og satser på å være der fra mandag med en delegasjon fra Indre Østfold Hvordan er det med heisen, går den da eller er det muligheter for å få til det?
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Jeg har lyst å bli med, men vet ikke om det er mulig ennå - det spørs om både penger og tid...
"How can you call yourself a true tealover if you destroy the flavour of your tea by putting sugar in it? It would be equally reasonable to put in pepper or salt." -George Orwell
Re: Skei-treff 09, hvem blir å se?
[Re: marknp]
#73918027/05/200914:00
Det frister, men junior nr 2 er nok fire uker gammel på det tidspunktet, så vi får se an hvordan det går. Om jeg kommer, blir fra fredag, og tar med junior nr 1. Det må bli ad hoc, og er det ledig (plass i) hytte er det fint, ellers blir det telt, så får vi heller bomme fasiliteter :-)
Mads | Støtt NOTS - Så mange deler, så lite penger
Re: Skei-treff 09, hvem blir å se?
[Re: StigB]
#74140630/05/200911:10
Vi har booket to hytter allerede (fra 10. til 16.), så blir en liten gjeng vi også
Flere av oss vurderer hele uka.
Bra, jeg snakka med Ingerid i Helga som var, og hun skal se hva hun kan gjøre med hytteprisene. Hun ble kjempeglad for å høre at det kommer syklister i år som tidligere. Hun kommer hjem en gang i slutten på neste uke og da tar hun kontakt.
Dette vil selvfølgelig gjelde for alle som inngår i Skei-treffet 09.
Ingrid gir oss 15% rabatt på hytteprisene under Skei-treff 09.