Hei! Her finner du 4. episode i fotoskolen min for Instagram-syklister. Det er en spilleliste som starter på grunnleggende nivå, med mobil uten bruk av ekstra apper eller fancy utstyr:)
Ellers er innholdet:
1: se, stjel, kombiner og gjør det til ditt eget. 2: å ramme inn et bilde 3: dynamikk i et bilde (lys/mørk) 4: finne gode steder å fotografere
Det kunne jeg kanskje ha gjort. Men jeg synes det blir å 'ta opp litt for mye plass' i listen over tråder. Derfor legger jeg den inn slik, litt diskret;) Nå har jeg lagt ut 4 episoder, spilt inn 3 nye som skal redigeres, og har en haug av temaer å ta tak i etterhvert. Jeg håper du vil finne noe som interesserer deg, og enkeltepisoder som har en innfallsvinkel som er litt ny for deg.
Går du videre fra videolinken i forumet, finner du youtubekanalen min. Der skal det meste materialet ligge ryddig i spillelister.
Jeg har aksept for en St.Hanstur hvert år, men i år ble det en brå slutt da jeg hadde glemt en vesentlig del hjemme: https://youtu.be/h_FYZ8zwUK4
Da måtte turen utsettes og ble en midtsommertur i stedet. Her er del 1, som fulgte Nasjonal sykkelrute 7 til nydelig campsite ved Mjøsa: https://youtu.be/pAzNoZ6G0U4
I mangel på vår og bar mark fortsetter snøsyklingen. Litt løsere underlag på stiene i dag, så ikke all verdens til fart. Denne turen gikk fra Geitfjellet via Våttakammen og nesten ned til Ila. Bortimot 10 minutter med nesten kontinuerlig nedkjøring
Det begynner å nærme seg stisykkelføre her i Trondheim, så forhåpentligvis blir dette den siste videoen med vinterføre for i år. Muligens en forumitt her som vil kjenne seg igjen i starten av videoen, men han får eventuelt tilkjennegjøre seg selv
Det begynner å nærme seg stisykkelføre her i Trondheim, så forhåpentligvis blir dette den siste videoen med vinterføre for i år. Muligens en forumitt her som vil kjenne seg igjen i starten av videoen, men han får eventuelt tilkjennegjøre seg selv
Mener å dra kjensel på min egen bak ja :-D Artig med tilfeldige møter... og er lov å håpe på ikke-snø-video snart!
Mener å dra kjensel på min egen bak ja :-D Artig med tilfeldige møter... og er lov å håpe på ikke-snø-video snart!
Ja, det kan vel ikke være lenge igjen nå håper jeg. Sagde ned noe vindfall + ryddet bort en haug med granbar i nederste del av Stakkalhøgda DH i går etter hogstarbeidet som pågikk der i fjor, og det så ut som iallfall nederste 1/3 av stien var fri for snø. Så det nærmer seg
Her er forresten før/etter-bilde fra kvistryddingen for de som liker sånt:
Fortsatt deprimerende forhold i Trøndelag, men heldigvis er ting i ferd med å snu nå. Her er en liten supercut fra noen delvis snøfrie stier som jeg besøkte i dag.