Har dette som avstikker på en av mine faste langturrunden hjemmefra og det er absolutt høydepunktet sykkelmessig. Nydelig område som jeg lærte å kjenne på fisketurer med sjølingan. Morsomt at bekken renner inn og ut av Gjøsåtjønna på samme plass.
Så kult, jeg trodde nesten jeg var den eneste som loffet rundt med fiskestanga oppi der
Det kan nok være det nå, for dette er sikkert 40 år siden. Men husker jeg fikk en sværing på 1,3 kg i Svarttjønna ikke langt fra denne stien (og det er inkludert avslag for kjentfolk

).
Wow,
Svarttjønna har jeg besøkt to ganger men uten å få noe foreløpig. Jeg pleier å fiske i Krokuttjønna og det lille vannet overfor der igjen. Fikk en oppunder kiloen i Krokuttjønna i sommer, og mange halvkiloser

Bitevillig fisk i Vardtjønna, men ikke så stor da. Ljøsåtjønna har jeg ikke blitt helt klok på. Kanskje det er fin fisk der, men jeg har bare sett og fått noen småtasser der.
Vet du forresten om den stien på sørsiden av elva som kommer nedover fra Fossan er syklandes? Jeg tenker på den her:
![[Linket bilde fra i.imgur.com]](https://i.imgur.com/doHoNjH.png)
På flyfoto ser den iallfall potensielt veldig lovende ut