Hei.
Jeg har hatt sykkelen min hos 2 forskjellige sykkelverksteder i Oslo denne sommeren. Jeg er ny i sykkel gamet og har ikke kompetanse og utstyr enda til å gjøre ting selv.
Begge gangene har jeg måttet komme tilbake for mer service. På det første verksteder var det en justering til som måtte til og den fikk jeg gratis.
Sykkelen er nå inne for andre gang på det andre verkstedet da de hadde oversett flere ting og noe mer hadde skjedd. De mente selv at de skulle ha sett det på første service.
Nå er jeg litt nervøs for hva jeg får tilbake. Kommer de til å ha fått med seg alt, har de byttet til bra deler, har de misset noe etc. Og ikke minst vil det matche resten av sykkelen og må jeg betale mye

Det har vært hyggelige folk og jeg bruker ikke navn for jeg vil ikke henge ut noen unødvendig.
Så til spørsmålet, Er dette vanlig og er det noen som har en oversikt over verksteder som er bra? Vet ikke om det finnes noen oversikt over verksteder man bør unngå eller som har begrenset kompentanse, det er kanskje ikke sånt man poster?