Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Pakklister 2020

Re: Pakklister 2020 [Re: TorbjornJ] #2609182 23/05/2020 15:25
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Sitat: TorbjornJ
Sist jeg gjorde litt research mener jeg det var denne bagen (setepinne-saken) som ikke tålte karbon-setepinner. Klemringen risikerer å ødelegge karbonet.

Usikker på hvor du har det fra ICON_SMILE Det er ikke en klemring som er strammet rundt setepinnen, det er et feste i plastikk som hviler mot pinnen.

Arkel er tydelig på at både Seatpacker og Rollpacker kan brukes med setepinne i karbon.

Men Rollpacker anbefales ikke å bruke på seter med rails i karbon. Det samme gjelder Randonneur Seat Post Rack.

Bruker Seatpacker og har lagt ut noen erfaringer her ICON_SMILE

Re: Pakklister 2020 [Re: Sepeda] #2609184 23/05/2020 15:44
T
TorbjornJ Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
T
Sitat: Sepeda
Sitat: TorbjornJ
Sist jeg gjorde litt research mener jeg det var denne bagen (setepinne-saken) som ikke tålte karbon-setepinner. Klemringen risikerer å ødelegge karbonet.

Usikker på hvor du har det fra ICON_SMILE Det er ikke en klemring som er strammet rundt setepinnen, det er et feste i plastikk som hviler mot pinnen.

Arkel er tydelig på at både Seatpacker og Rollpacker kan brukes med setepinne i karbon.

Men Rollpacker anbefales ikke å bruke på seter med rails i karbon. Det samme gjelder Randonneur Seat Post Rack

Bruker Seatpacker og har lagt ut noen erfaringer her ICON_SMILE

Stemmer, husket feil - det var denne: https://porcelainrocket.com/products/mr-fusion som ikke var anbefalt med karbon setepinne.
Arkel ser ut til å fungere brillefint ja!

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå