Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

4 uker med bobil.. hvor og hva?

4 uker med bobil.. hvor og hva? #2588782 21/01/2020 13:35
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Da er familieferie i sommer booket.
Blir 4 uker med bobil i Europa. Reiser ca 22. Juni. Blir borte 4 uker.

Vi er 2 voksne + 3 barn (5,3 og 0,5 år)
Målet er finne aktiviteter og steder som er gøy for alle parter.
Tar med stisykkel, landeveissykkel og turutstyr.

Hvor er det gøy /spennende for hele familien? Hva gjør vi? Tips og triks

Per nå har jeg plan om La marmotte, davos og litt Slovenia.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2588784 21/01/2020 14:04
R
Rolfkr Offline
Entusiast
Entusiast
R
Val Gardena. Da kan du sykle Sellaronda, både på stisykkel og landevei. Bo i Selva f.eks.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Rolfkr] #2588785 21/01/2020 14:11
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Sitat: Rolfkr
Val Gardena. Da kan du sykle Sellaronda, både på stisykkel og landevei. Bo i Selva f.eks.

Takk for tips. Har helt klart sett på muligheten. Noe tips til barnevennlige aktiviteter/ campingplasser i området?

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2588790 21/01/2020 14:48
R
Rolfkr Offline
Entusiast
Entusiast
R
Sitat: hanedalen

Takk for tips. Har helt klart sett på muligheten. Noe tips til barnevennlige aktiviteter/ campingplasser i området?

Dessverre, bodde selv på hotell, men anbefaler en av landsbyene rundt fjellet Sella. Bør også få med dere Seiser Alm om dere har mulighet.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589269 25/01/2020 21:07
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Lite trøkk i tråden.. Ingen som har tips eller triks til steder som er verdt å besøke?

Per nå er følgende steder høyaktuelle

Davos
Livigno
Val Gardena
Comosjøen
Alp D huez
Final Ligure
Barolo
Div steder i Kroatia
Kobarid og Kranka Gora i Slovenia
Tsjekkia (stisykling, men usikker på hvor)

Ønsker som sagt at vi skal kunne kombinere sykling med familietid. Dvs sykling og fjellturer for barn, samt barnevennlige steder med basseng, bading og annen moro.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589271 25/01/2020 22:46
F
fredriks Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
F
Har varit en uke i slovenien.

Bled har en fin sjö där man kan bada, sup:a och ro och antagligen cykla (landevei/grus tror jag kan vara veldigt bra, såg en hel del turer på strava når jag var där).
Körde igenom kranska gora. Tyckte mest det såg rart ut, en massa stora hotel i en dal med inte speciellt höga berg runt om kring. Folk badade i vad såg ut som ett elvedelta. Tror att det är dyrt också. Fin vei över ett pass i riktning Bovec dock.

Bovec var ett lite sted med ett veldigt stort utbyd av aktiviteter men är osäker på hvis så små barn har så mycket att göra där. Men för äldre kan man padla, rafta, sykle, zip-line* etc där.

Vi var också en tur till en stor grota i skocjan som var fin och värd ett besök.

* var bland annat på en zip-line tur som korsade en djup dal om och om igen som jag likte.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589302 26/01/2020 17:24
K
kid Offline
Rollminister
Rollminister
K
Silverplana Camping ved St. Moritz er ganske nice. Type stor campingplass med det meste. Sikkert mye å finne på for hele familien. Mye vindsurfing og kurante bademuligheter. Finale Ligure- spis på Quarto Di Bue i Final Borgo. Meran i Italia har jeg hørt har fin fin sykling, men jeg klarte å få feber når jeg var der så det ble lite action. Så vidt jeg klarte å presse ned en halv pizza og en øl.

Redigert av kid; 26/01/2020 17:33.

Pass dokk for han Snute og han Gryteklut!
Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589332 27/01/2020 08:12
C
Chrstphrsn Offline
Entusiast
Entusiast
C
Har du vurdert nordre delen av Gardasjøen? Riva del Garda er fantastisk, virkelig sportsmekka. Windsurfing, stisykling, landevei, klatring, juvvandring osv.

Rett opp i dalen på vestsiden ligger et området med et vann som er fantastisk med tanke på familie/unger, søk på Lago di Ledro. Her er det kjekke campingplasser, bading, utleie av trøbåter, kanoer osv. https://www.vallediledro.com/en/lake-ledro.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589345 27/01/2020 10:18
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Takk for gode innspill ICON_SMILE

Fredriks: Bovec er meget aktuelt - blir uansett et opphold rundt Soca elven, usikker på om det blir Bovec,men absolutt ikke utenkelig. Kranska Gora har en del lett tilgjengelig fjellturer hvor man kommer raskt til utsikt osv. Ganske gunstig med barn ICON_SMILE

Kid: Skal sjekke ut St. Moritz. Har ikke vært på listen frem til nå, me bør kanskje legges til? Har syklet fra Meranhutte og ned til Meran. Fin stisykling. Asfaltransporten fra Meran til Mals var ikke så fin (Alpekryssing Øst til vest 2018)

Chrstphrsn: Var ved Gardasjøen for 2 år siden. Var da på sørenden. Mitt inntrykk var ufattelige mange turister. Er det bedre på Nordsiden? Er et par landeveisturer jeg ikke fikk teste sist så kan gjerne dra tilbake.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589400 27/01/2020 21:28
Sykkel-Petter Offline
Medlem
Medlem
Det høres spennede ut. Er det lov å spørre hva man må budsjettere for leie av bobil i en uke eller fire? Inkl fri KM? Er det restriksjoner på hvilke land man kan kjøre til?

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Sykkel-Petter] #2589411 28/01/2020 05:39
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Sitat: Sykkel-Petter
Det høres spennede ut. Er det lov å spørre hva man må budsjettere for leie av bobil i en uke eller fire? Inkl fri KM? Er det restriksjoner på hvilke land man kan kjøre til?

Tror det kan bli helt topp. Leide bobil 3 uker i New zealand for 1 år siden. Beste ferien jeg noen gang har hatt og ungene var helt i ekstase.
Budsjett avhenger av om man trenger 4 eller 6 plasser. Vi må ha 6 plasser. De fleste private som leier ut tar ca 12-15 i uken på sommeren. Når vi skal ha den i 4 uker så funker det greit med stort sett alle vi har sett på mtp km. Landet vell på ca 6000km kjøring.
Priser på overnatting varier veldig. Fra type 50kr per døgn til 600kr per døgn. Blir jo en del penger der også ila 4 uker
Ingen restriksjoner så vidt jeg vet.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Rolfkr] #2589444 28/01/2020 10:51
wasabi Offline
Ringrev
Ringrev

Dessverre, bodde selv på hotell, men anbefaler en av landsbyene rundt fjellet Sella. Bør også få med dere Seiser Alm om dere har mulighet.

Har vært i området, syklet Sella Ronda på landevei. Noe av det fineste jeg har syklet.
Har også syklet en del sti i området, heisbasert. Fine omgivelser, men litt delt mtp selve stiene.

Bodde i Ortisei/ St Ulrich (nedenfor Val Gardena), der har de et offentlig utebad med flere bassenger, både inne og ute. Der er det fint å ta med barn.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589446 28/01/2020 10:55
wasabi Offline
Ringrev
Ringrev

Fredriks: Bovec er meget aktuelt - blir uansett et opphold rundt Soca elven, usikker på om det blir Bovec,men absolutt ikke utenkelig. Kranska Gora har en del lett tilgjengelig fjellturer hvor man kommer raskt til utsikt osv. Ganske gunstig med barn ICON_SMILE

Kid: Skal sjekke ut St. Moritz. Har ikke vært på listen frem til nå, me bør kanskje legges til? Har syklet fra Meranhutte og ned til Meran. Fin stisykling. Asfaltransporten fra Meran til Mals var ikke så fin (Alpekryssing Øst til vest 2018)

Chrstphrsn: Var ved Gardasjøen for 2 år siden. Var da på sørenden. Mitt inntrykk var ufattelige mange turister. Er det bedre på Nordsiden? Er et par landeveisturer jeg ikke fikk teste sist så kan gjerne dra tilbake.

Kan anbefale nordenden av Gardasjøen, Torbole er en hyggelig liten by, Arco litt lengre inn er hyggelig. Fine landeveisturer der. Finnes også shuttle muligheter for stisykling. Bra vindsurf.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589714 30/01/2020 21:26
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Støtter Wasabi både i forhold til Val Gardena og nordsiden av Gardasjøen. Likte Gardasjøen bedre en Comosjøen egentlig. Men på såpass mange uker rekker en jo mye (litt missunnelig på dere). Val Gardena er forresten perfekt for enkel tilgang til racerturer, terrengturer og vandreturer uten å måtte kjøre. Bodde på hotel så husker mht campingplass. Men hva med (etter Øst-Europa) Cortina-Val Gardena- Torbole- Madonna di Camp-Bormio-Livigno-St Moritz-Como-Frankrike ? Skal du sykle La Marmotte ?

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: wasabi] #2589720 31/01/2020 06:14
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Sitat: wasabi

Kan anbefale nordenden av Gardasjøen, Torbole er en hyggelig liten by, Arco litt lengre inn er hyggelig. Fine landeveisturer der. Finnes også shuttle muligheter for stisykling. Bra vindsurf.

Takk. Da legger jeg inn det i ruta..

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Oddefa] #2589721 31/01/2020 06:20
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Sitat: Oddefa
Støtter Wasabi både i forhold til Val Gardena og nordsiden av Gardasjøen. Likte Gardasjøen bedre en Comosjøen egentlig. Men på såpass mange uker rekker en jo mye (litt missunnelig på dere). Val Gardena er forresten perfekt for enkel tilgang til racerturer, terrengturer og vandreturer uten å måtte kjøre. Bodde på hotel så husker mht campingplass. Men hva med (etter Øst-Europa) Cortina-Val Gardena- Torbole- Madonna di Camp-Bormio-Livigno-St Moritz-Como-Frankrike ? Skal du sykle La Marmotte ?

Kanon! Val Gardena er da spikret som stoppested, samme med gardasjøens nordenden.

Planen er helt klart å sykle la marmotte. Igrunn eneste grunnen til at jeg har lagt inn alp d huez området.:). Har du syklet runden?

Liker forøvrig forslaget på rute. Tanken er dog å gjøre unna de mest turistifiserte områdene i starten. Reiser ned ca 20. Juni. Slik jeg har forstått det blir gradvis mer folksomt fra juli og utover. Håper da å trekke over til Slovenia som har betydelig mindre turister. Livigno, Madonna di camp og St. Moritz er på listen over aktuelle steder. Tips til ting/aktiviteter/ stisyklikg/landevei der?

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2589793 31/01/2020 18:37
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Oddefa

Kanon! Val Gardena er da spikret som stoppested, samme med gardasjøens nordenden.

Planen er helt klart å sykle la marmotte. Igrunn eneste grunnen til at jeg har lagt inn alp d huez området.:). Har du syklet runden?

Liker forøvrig forslaget på rute. Tanken er dog å gjøre unna de mest turistifiserte områdene i starten. Reiser ned ca 20. Juni. Slik jeg har forstått det blir gradvis mer folksomt fra juli og utover. Håper da å trekke over til Slovenia som har betydelig mindre turister. Livigno, Madonna di camp og St. Moritz er på listen over aktuelle steder. Tips til ting/aktiviteter/ stisyklikg/landevei der?

Ja, syklet La Marmotte 2 ganger, både den orginale og det ene året de måtte endre pga jordras nedenfor La Grave. En stor opplevelse helt klart. Livigno er som Val Gardena, landevei, terreng og fjellturer lett tilgjengelig i alle retninger. Livigno/Bormio så er jo Stelvio, Gavia og Mortirolio noe du må sykle. Terrengsyklingen i Livigno er veldig bra. Kun kjørt igjennom St Moritz et par ganger om sommeren, kun vært aktiv der på vinteren. Men kul klatring på landeveien fra retning Como til St Moritz. Madonna har jeg vært både sommer og vinter, husker bra stier fra Trans Alp.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2590020 03/02/2020 22:12
chalshus Offline
More than words
More than words
Jeg var i Garda noen dager i sommer. Syklet opp to dager og shuttlet en dag. Helt OK, men ikke noe mer enn det. Berget blir veldig glatt om det er vått. I tillegg er det bratt og vanskelig å sykle der. Syklet Campi d'Aram og Tregadone Grande Trail. Sentiero 601 og Val Del Diaol var desidert best av det jeg syklet. I tillegg er Gardasjøen ganske kald å bade i. Hadde tatt maks en dag eller to der. Heller ikke spesielt Bobilvennlig. Men om du skal sykle der. Bruk helhjelm. Mye løs stein å tryne på. (Syklet en Krampus med 12cm foran og 2,6" Rekon)

Redigert av chalshus; 03/02/2020 22:15.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603579 27/04/2020 11:09
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Dette gikk jo ikke akkurat som planlagt.
Per nå ser det jo lite aktuelt ut å reise til Nord-Italia, Sveits, Frankrike, Slovenia, Krotia og Tjekkia.

For å få en følelse av sommerferie kommer vi fortsatt til å leie bobil i 4uker.
Ønskene om stisykling, landeveisturer, fjellturer og fine familieopplevelser er de samme, men reisemålet ser nå ut til å bli Norge.

Hvor reiser vi? Hva bør vi få med oss?
Forløbig har jeg tenkt på følgende steder:
Sjusjøen (fin sykling, fint turterreng for barn)
Skeikampen (samme som sjusjøen)
Oppdal (samme som Sjusjøen og Skei)
Sognefjellet (Lysten på å sykle Lom - Skjolden -Lom)
Lofoten (aldri har vell muligheten vært så stor for å oppleve Lofoten på sommerstid med bobil uten at alt er fullstendig kaos)
Narvik (Svabergsykling)

Hva mer burde vi få med oss? Noe i Sverige vi bør sjekke ut dersom det er tillatt/greit?
Skulle gjerne hatt noen dager med bratte fjellturer, men blir fort ikke så barnevennlig. Egotiden vil både jeg å fruen bruk på sykkelen..
Ser forøvrig ikke noe poeng å i bruke tid i byer. Det kan vi gjøre en annen gang.

Hva er den ultimate landeveis/blandeveisturen i Norge? Kjenner jeg min kone rett så kan jeg fint legge inn en overnatting slik at den kan være på 2 dager...

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603597 27/04/2020 11:47
G
Gubbe Offline
Entusiast
Entusiast
G
Kystriksveien. Men slik det ser ut nå blir dere slett ikke alene på veien i sommer selv om de europeiske bobilturistene skulle utebli.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603609 27/04/2020 12:15
A
aanund Offline
Ringrev
Ringrev
A
Rallarveien med tilhenger til Flåm. (kanskje litt logistikkproblemer)
Syklet Myrdal - Flåm med to tasser i vogna. Kjekt, og bodde på Flåm camping.
Å.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603660 27/04/2020 15:46
hanedalen Offline OP
Maker of dreams
OP Offline
Maker of dreams
Rallarvegen er absolutt et alternativ, men tror det blir litt vanskelig med 5åringen.. tror ikke hun er så gira på å sitte i vogn🤔

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603693 27/04/2020 18:39
P
Plankepetter Offline
Veteran
Veteran
P
Jeg ville vurdert Trysil

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2603744 27/04/2020 21:40
J
jkjonne Offline
Medlem
Medlem
J
Gautefall / Canvas Hotell har mye fint terreng både for gåtur og stisykling. Mye tilrettelagt sti, klopp og sva.
Sjekk det ut på Google/YouTube osv ICON_SMILE

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: jkjonne] #2603845 28/04/2020 11:28
O
olehen Offline
Entusiast
Entusiast
O
Hafjell ! Norges beste heis sykling med løyper tilpasset de fleste, det finnes også en pumptrack for barn . På fjellet ved pellestova er det flere fine steder å parkere bo bil , parkerer du i krigsvika er det også muligheter for å bade . Stiene på fjellet er ikke noe dårligre enn på sjusjøen og skei . Ønker du andre aktiviteter til barna så kan dere ta en tur I Lilleputthammer eller hunderfossen . Ønsker dere å stå på campingplass er campingen på hunderfossen veldig fin .

Hafjelldobbelkroneforening
Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2604156 29/04/2020 12:37
E
Eivel Offline
Entusiast
Entusiast
E
Hvis dere ønsker at de to største barna også skal sykle litt så ville jeg helt klart valgt Trysil over Hafjell.
Hvis Narvikområdet blir aktuelt kan jeg anbefale området mellom Narvik og Riksgrensen. Flott fjellsykling og også bra turterreng for hele familien.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Eivel] #2604289 30/04/2020 07:31
T
Tormod.. Offline
Entusiast
Entusiast
T
Sitat: Eivel
Hvis dere ønsker at de to største barna også skal sykle litt så ville jeg helt klart valgt Trysil over Hafjell.
Hvis Narvikområdet blir aktuelt kan jeg anbefale området mellom Narvik og Riksgrensen. Flott fjellsykling og også bra turterreng for hele familien.

Enig i det. Hafjell er en del røffere enn Trysil. Magic Moose i Trysil er jo perfekt for en 5-åring...7km nedoverbakke etter å ha tatt trekket opp....lærer jo mer sykling på en dag enn på flere måneder ellers. I tillegg har de mange løyper som stadig blir utvidet, og et par pump tracks.

Dersom det har vært en litt lengre tørkeperiode i Hafjell så blir det fort litt vaskebrett uten at de kan fikse det, ettersom de sier at de trenger fuktighet for å få jorden til å feste seg. Hafjell er best for de som vil ha laaange hopp....blir fortere sliten der. Men for all del....ja takk til begge deler....men bør ikke regne 3 dager på rad i Hafjell-trekket....med forbehold om at jeg kun baserer dette på 1 dag på Hafjell....med vaskebrett-løyper...

Redigert av Tormod..; 30/04/2020 07:32.
Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: Tormod..] #2604300 30/04/2020 08:09
O
olehen Offline
Entusiast
Entusiast
O
Hei Enig i at Trysil er fantastisk for barn , men viktig at Hafjell ikke glemmes . Hafjell har ikke bare lange hopp , dette er stort sett 1 løype (roller coaster) . Jeg har flyttet til Hafjell, og liker ikke hopp , men liker teknisk røff sykling og det har Hafjell mye av . Men hafjell sine løyper Moe Town , Park Løypa og FamilieLøypa er flotte for nybegynnere og barn . Jeg har gjennom årene guidet mange grupper i Hafjell i alle aldre og nivå , og etter noen turer så har det fleste det veldig gøy. Jorden i Hafjell kan ved lange tørkeperioder bli vansklig å vedlikeholde med dette er ikke ofte , og etter det ble begynt å benyttet dustex så holder løypene seg mye bedre . Jeg mener at fast jord er tryggere å kjøre på enn løs grus slik man for eks finner i Trysil. Hafjell øker sin satsing med økte åpningstider men også fokus på barn , det skal bygges gigantisk asfalt pumptrack og rundløype for de minste . Det som også er fint er hvis man ønsker å bli flere dager, så finnes det variert aktivitets tilbud utenom sykling . Fantastiske stier på fjellet, Hunderfossen, lilleputthammer, barnas gårs , lillehammer by osv . Dette er absolutt ikke ment som negativt mot Trysil da dette er fantstisk bra, men ikke glem Hafjell . Mange tror at hafjell bare er for Hardcore folk og det er helt feil , kan nevne at det også leies ut sykkler til barn i de fleste aldre . God ferie ! (jeg jobber ikke for Hafjell , bare lokal patriot )

Hafjelldobbelkroneforening
Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: olehen] #2604420 30/04/2020 18:50
E
Eivel Offline
Entusiast
Entusiast
E
Sitat: olehen
Hei Enig i at Trysil er fantastisk for barn , men viktig at Hafjell ikke glemmes . Hafjell har ikke bare lange hopp , dette er stort sett 1 løype (roller coaster) . Jeg har flyttet til Hafjell, og liker ikke hopp , men liker teknisk røff sykling og det har Hafjell mye av . Men hafjell sine løyper Moe Town , Park Løypa og FamilieLøypa er flotte for nybegynnere og barn . Jeg har gjennom årene guidet mange grupper i Hafjell i alle aldre og nivå , og etter noen turer så har det fleste det veldig gøy. Jorden i Hafjell kan ved lange tørkeperioder bli vansklig å vedlikeholde med dette er ikke ofte , og etter det ble begynt å benyttet dustex så holder løypene seg mye bedre . Jeg mener at fast jord er tryggere å kjøre på enn løs grus slik man for eks finner i Trysil. Hafjell øker sin satsing med økte åpningstider men også fokus på barn , det skal bygges gigantisk asfalt pumptrack og rundløype for de minste . Det som også er fint er hvis man ønsker å bli flere dager, så finnes det variert aktivitets tilbud utenom sykling . Fantastiske stier på fjellet, Hunderfossen, lilleputthammer, barnas gårs , lillehammer by osv . Dette er absolutt ikke ment som negativt mot Trysil da dette er fantstisk bra, men ikke glem Hafjell . Mange tror at hafjell bare er for Hardcore folk og det er helt feil , kan nevne at det også leies ut sykkler til barn i de fleste aldre . God ferie ! (jeg jobber ikke for Hafjell , bare lokal patriot )

Hafjell er artig, men etter min oppfatning er barna til trådstarter for små enda. Jeg tenker at selv familieløypa blir litt voldsom for de på 5 og i hvertfall for de på 3.
Nå er det foreløbig usikkert hvem som kommer til å holde åpent i sommer også, så hold mulighetene åpne er nok også et bra tips.

Re: 4 uker med bobil.. hvor og hva? [Re: hanedalen] #2604481 01/05/2020 07:45
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Trysil, med en stopp i Elverum en dag. Campingen er bare noen meter fra Skogsmuseum, og par hundre meter fra de beste naturlige flystiene i Norge. Sannsynligvis de beste. Og kort vei videre til Sjusjøen/Hafjell på veien videre. Kan fint bruke 2 dager på stier i Elverum for å få 2 X 3 timer for eksempel, ta en dag i Stavåsen og en dag i Svartholtet (nærmest campingen), evt en dag i Mosjømarka (mellom Løten og Elverum) for en ukjent perle (skulle egentlig vært en artikkel i Terrengsykkel......men den kom aldri Kristoffer K !!!!),

Redigert av Oddefa; 01/05/2020 07:49.
Side 1 av 2 1 2

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå