Men det står "På lager:1" på Gravdal-dekket på Sykkelkomponenter.no så antar det bare er ett dekk tilgjengelig...
Synd. Da har de nettopp solgt det siste paret på lager.
Men: Om du
sender en henvendelse, vil du få kjapt svar om hvor raskt de kan skaffe dekk.
Ser at Oslo Sportslager har "Suomi A10 650bx40" (og hadde foretrukket færre pigger uansett) men noen erfaring med hvor raske de er på å sende?
Har god erfaring med Sportslageret i butikk, men vet ikke hvor raske de er på å sende. Håper du får svar fra andre.
Men vær oppmerksom på at dette dekket har få pigger og følgelig begrenset grep. Jeg antar at det vil fungere på saltede gater og sykkel/gang-veier, men straks du er på usaltede, isete gater og veier, eller på usaltede fortau, vil det gi lite trygghet. For ikke å snakke om blank holke. Om du skal bruke sykkelen vinteren gjennom, ville jeg valgt dekk med flere pigger.
Sportslager roter dessverre også med størrelsene, gitt den gammeldagse målemetoden som finske Suomi har brukt. Men ja, det er oppgitt å være 40-584, som du trenger, selv om Sportslageret da feilaktig omtaler dekket som 26" (559).
Størrelsene oppgitt på Bikeshop er også egnet til å forvirre, gitt de forskjellige målemetodene, og jeg kan ikke se at de har A10 eller Gravdal i 650b/27,5"/584.
Hvor i verden holder du til, da, om ikke Oslo, siden du spør om sending fra Sportslageret?

Kanskje kan lokalkjente på forumet hjelpe.