Grenserittet 2010
|
Re: Grenserittet 2010
[Re: Stein]
08/08/2010 09:14
|
Ernie70
Fersking
|
Fersking
|
|
|
[Re: KenR]
08/08/2010 09:18
|
Hekta-MTB
Ivrig
|
Ivrig
Fy søren for et drit kjedelig ritt!!! Det var som å sykle birken bare uten alle tilskuerne. Velvel, nå har jeg gjort det og jeg har hvertfall ingen planer om å komme tilbake neste år... Jeg har aldri syklet Gremserittet, men Bjerkseth har vel et poeng når 15 syklister kommer mer eller mindre samlet inn til mål i eliten. Da skiller traseen for dårlig. Og 165 plasser bak kommer han. Slutt å sutre over at rittet ikke passer dere. GR skiller lite og avgjøres de første mila. Alle ritt har sine kjennetegn og skal du kjøre fort i GR må du ha noen å kjøre sammen med og du må kjøre fort i starten.
|
|
|
[Re: Hekta-MTB]
08/08/2010 09:42
|
knutspeed
Besatt
|
Besatt
Supermoro i år som i fjor. Topp arrangement som vanlig. Du verden så mye det hjelper å starte i en jevnere pulje. Dag og natt fra pulje 14 i fjor til 11 i år, og bedre til neste år! Vanskelig å finne noen å kjøre sammen med på de tidlige gruspartiene. Måtte av og gå i kø noen steder fortsatt, men er jeg ikke skikkelig gjørmete etter GR er det ikke GR!
Neste år tror jeg det blir ny sykkel. Føler meg jo helt steinøks med en 4 år gammel Scale 70 og kun vanlig sykkelpumpe (dekktrykk etter klypemetoden). Og så skal jeg drikke mer. Fant ut til min skuffelse at 2 liters drikkesekk var nesten full, mao hadde jeg kun drukket ca 2 liter på hele turen fra flaskene. Må også prioritere sykling fremfor løping, 60 mil i ramma før GR er nok litt snaut!
|
|
|
[Re: hårfin]
08/08/2010 09:43
|
Roger Sandum
Mest Bare Roger
|
Mest Bare Roger
Jepp! Gamblet på FF. Vanskelig å si hva jeg tjente/tapte på det, men kom i mål 17 minutter fortere enn i fjor (da jeg hadde crossmark.) Kjørte med hjertet i halsen i de sleipeste partiene, og med et glis på grus og asfalt. Måtte flere ganger slippe gruppen i terrenget, men fant fort nye og kjørte inn igjen kjente rygger på veien. Alt i alt er jeg fornøyd med dekkvalg, men det var mer sleipt terreng enn jeg husket. Er ikke sikker på om jeg hadde tatt sjansen på FF hvis løypehukommelsen var bedre I Birken er jeg imidlertid ikke et sekund i tvil. Det som er av terreng der skal jeg fikse med FF, og i resten av løypa kan jeg ikke tenke meg noe bedre valg. Mvh Roger PS! Kjører UST-versjon slangeløst, så de mer solide enn de vanlige FF.
|
|
|
[Re: Roger Sandum]
08/08/2010 09:59
|
bjrgu
Veteran
|
Veteran
Jeg er glad i terrengsykling og ikke bare grus hamring, men for oss som starter litt lengre bak (etter de tre fire første puljene) så var utbedringen som var gjort til til det bedre. ikke like teknisk lenger, men før måtte vi gå i disse partiene ,hvis det var for bløtt, i år kunne vi sykle. Disse partiene som var utbedret har vel egentlig nesten aldri vært annet enn gjørme som jeg kan huske (syklet 8 ganger).
Rune G
|
|
|
[Re: bjrgu]
08/08/2010 10:10
|
sykkelmor
Entusiast
|
Entusiast
Da har jeg gjennomført mitt første Grenseritt. Jeg er super fornøyd. Hadde ett bittelite (urealistisk) håp på 4.30.00, kom inn på 5.07.46 noe som jeg er KJEMPE førnøyd med. Hvis jeg har mulighet neste år så blir jeg med da også. Dette var ett kjempe bra ritt!!!!
Ha det gøy, så kommer resultatene etter hvert
|
|
|
[Re: bjerkseth]
08/08/2010 10:10
|
maghva
Ringrev
|
Ringrev
Fy søren for et drit kjedelig ritt!!! Det var som å sykle birken bare uten alle tilskuerne. Velvel, nå har jeg gjort det og jeg har hvertfall ingen planer om å komme tilbake neste år... Hva er egentlig likheten?
|
|
|
[Re: sykkelmor]
08/08/2010 10:39
|
Stine L
Ringrev
|
Ringrev
Da har jeg gjennomført mitt første Grenseritt. Jeg er super fornøyd. Hadde ett bittelite (urealistisk) håp på 4.30.00, kom inn på 5.07.46 noe som jeg er KJEMPE førnøyd med. Hvis jeg har mulighet neste år så blir jeg med da også. Dette var ett kjempe bra ritt!!!!
Gratulerer! 
|
|
|
[Re: maghva]
08/08/2010 10:42
|
sissel l
Entusiast
|
Entusiast
Sykkelmor: Kjempebra! Dette var også mitt første ritt og med dårlig trening i forkant hadde jeg som mål å fullføre! Jeg fikk lånt sykkel dagen før da dekkene på sykkelen min måtte strekkes, ville fått problemer med å skifte slange om jeg skulle være uheldig å punktere.. Jeg kom inn på 4:40 og er fornøyd! Ser det er potensiale for å bedre tiden neste år  Litt lettere å legge opp treningen framover når man vet hva man går til. Synes rittet var bra selv om det var mye kø, men veldig artig opplevelse og ga absolutt mersmak!! Veldig artig med folk rundt løypa som heiet og kom med oppmuntrende tilrop!
Trening gjør mening:o)
|
|
|
[Re: KenR]
08/08/2010 10:49
|
svegar
Besatt
|
Besatt
Fy søren for et drit kjedelig ritt!!! Det var som å sykle birken bare uten alle tilskuerne. Velvel, nå har jeg gjort det og jeg har hvertfall ingen planer om å komme tilbake neste år... Jeg har aldri syklet Gremserittet, men Bjerkseth har vel et poeng når 15 syklister kommer mer eller mindre samlet inn til mål i eliten. Da skiller traseen for dårlig. Det er da nok av steder å rykke og nappe litt for den som har overskuddet, noen tunge bakker og nokså mange partier med lette terrengpartier og humpete skogsbilveier der det ikke er så lett å henge på. Når f.eks hele feltet på Paris-Roubaix kommer til mål som grupper på 2-3-4 stykker i løpet av et kvarter så må det da være mulig å få til noe her også bare folk er villige til å gjøre et ærlig forsøk? For min del synes jeg traseen til Grenserittet er klart bedre enn i Raumerrittet og Birken. Derfor sykler jeg Grenserittet, kutter ut Raumerrittet og så sykler jeg Ultrabirken. På birken skal jeg spise boller sammen med Jørn. sv
|
|
|
[Re: svegar]
08/08/2010 11:06
|
ColnagoReflex
Entusiast
|
Entusiast
Mitt første Grenseritt er over, og jeg er egentlig ganske godt fornøyd. Syklet mitt første sykkelritt i 1998 og mitt andre for to uker siden (Valdresrittet). Det syklet jeg mest for å komme meg i en bedre pulje i Grenserittet, og jeg klarte da å komme meg fra pulje 25 hvor jeg egentlig skulle starte til pulje 5. Jeg synes rittet var fint jeg, passelig kombinasjon mellom grusveier/asfalt, traktorveier og litt sti. Ingen avskrekkende stigninger, menn det passet bra siden det var mitt første møte med løypa. Var jo absolutt ikke noe problem å finne noen å kjøre sammen med i, så at det etterhvert var en god blanding av pulje 4, 5 og 6 som syklet sammen der jeg ble liggende mest. Syklet inn på 3.06 , og med litt mer trening og kanskje til og med en nyere sykkel (min er -01 modell) kan jeg sikkert greit komme i alle fall 10 minutter raskere neste år...satser jeg på da Takk til alle som dro på meg...
|
|
|
[Re: maghva]
08/08/2010 11:09
|
Maggie-Mag
Entusiast
|
Entusiast
Etter snake-bite tidligere i uka på mine RR 2.1, kjøpte jeg Race King 2.2 Supersonic til Grenserittet. Veldig fornøyd med det valget, rullet meget bra på asfalt/grus i tillegg til at de satt bra på vått gress og i gjørma. 35/30 psi bak/foran med 84 kg rytter og Latex-slanger. Totalt sett et perfekt ritt for min del, både med tanke på tiden (3.07) og 20 min. forbedring fra i fjor, men endelig fikk jeg også til et skikkelig godt disponert løp i forhold til mat- og drikkeinntak og disponering av krefter. Mye stisykling i vår/sommer gjorde at jeg kunne slappe av i terrengpartiene samtidig som jeg forserte i feltet. Nye girwire, strømper, trinser og finjustering av gir fikk den "gamle" Giant´en min til å skinne igjen og sørget for null tekniske komplikasjoner. Syklet i pulje 7 og gruppene jeg satt i fungerte bra. Arrangøren presterer å lage et knirkefritt ritt med en flott ramme rundt det hele. Så som du sikkert har skjønt, er jeg veldig fornøyd med både min egen, arrangørens og medrytteres innsats. Takk alle sammen! Nå venter forhåpentligvis merket i Birken 
|
|
|
08/08/2010 11:13
|
bjerkseth
Besatt
|
Besatt
Fy søren for et drit kjedelig ritt!!! Det var som å sykle birken bare uten alle tilskuerne. Velvel, nå har jeg gjort det og jeg har hvertfall ingen planer om å komme tilbake neste år... Jeg har aldri syklet Gremserittet, men Bjerkseth har vel et poeng når 15 syklister kommer mer eller mindre samlet inn til mål i eliten. Da skiller traseen for dårlig. Det er da nok av steder å rykke og nappe litt for den som har overskuddet, noen tunge bakker og nokså mange partier med lette terrengpartier og humpete skogsbilveier der det ikke er så lett å henge på. Når f.eks hele feltet på Paris-Roubaix kommer til mål som grupper på 2-3-4 stykker i løpet av et kvarter så må det da være mulig å få til noe her også bare folk er villige til å gjøre et ærlig forsøk? For min del synes jeg traseen til Grenserittet er klart bedre enn i Raumerrittet og Birken. Derfor sykler jeg Grenserittet, kutter ut Raumerrittet og så sykler jeg Ultrabirken. På birken skal jeg spise boller sammen med Jørn. sv Jeg tipper at hadde grenserittet tatt 6-7 timer så hadde det nok blitt litt mindre grupper her også. Nå skal jeg ikke si jeg vet hvordan traseen har vært før, men de hadde visst kuttet noen (terreng??)partier og alt det som kunne se ut som det engang hadde vært terreng var jo gruset/barket. Eneste grunnen til at feltet i det hele tatt splitter seg er pga den 180-graderssvingen før det går 200 meter oppover på en traktorvei. Hadde ikke svingen vært der hadde vel omtrent hele feltet kommet samlet til mål. Og hadde vi fått til noe samarbeid bak der så hadde vi lett tatt igjen tetgruppa, men jeg har erfart at blir man noe særlig mer enn 5-6 mann så er det ikke lett å få til noe samarbeid. Vi var nå ca 30 mann bak der når jeg ikke "gadd" mere. Det var bare tullekjøring og vi kunne jo kjørt mye fortere om folk hadde vært interessert i å spurte om seieren istedenfor en 20. plass 
Instagram: @oivindbjerkseth
|
|
|
08/08/2010 11:43
|
Anders A-R
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Kjørte Maxxis Aspen 2,25 med høyt trykk foran og litt mykere bak. Det satt som smurt og rullet bra på grusen. Men skuffelsen var stor over terrenget - med start i pulje 27 var det et gjørmemareritt å komme seg gjennom skogen. Bare køgåing der jeg hadde håpet å ta inn noen minutter. De tekniske ferdighetene nedover er jo fraværende hos 80% av deltakerne. Det må nok mer flis og bark til for å holde stand neste år.
Sluttid ble 4.09, ganske fornøyd med tanke på at jeg la inn noen intervalløkter for 2 uker siden, og har slitt med bihulebetennelse i 3 uker i forkant. Og en kjempesprekk på slutten, 27 min på siste mila er jo en skandale...
Totalt sett har Grenserittet blitt et veldig bra arrangement, og det var store kontraster til sist jeg deltok (2001).
| Styreleder i NOTS Bærum | Skribent Stibyggerhåndboka | "I don't have a bucket list but my bikeit list is a mile long"
|
|
|
[Re: Anders A-R]
08/08/2010 11:56
|
Frodefk
Fersking
|
Fersking
Første Grenseritt gjennomført (og med det første terrengritt i "karrieren") - rullet over mål på 3:17 og er godt fornøyd med det! Startet i gruppe 20 og måtte ligge alene i venstresporet stort sett hele veien, men likevel en god opplevelse. Regner med årets resultat medfører medre seeding neste år.
Var løypa normal i år mtp gjørme i terrengpartiene eller har regnet gjort sitt?
Honnør for et velsmurt arrangement:)I
|
|
|
[Re: Frodefk]
08/08/2010 12:10
|
maghva
Ringrev
|
Ringrev
Var løypa normal i år mtp gjørme i terrengpartiene eller har regnet gjort sitt?
Jeg synes løypa var mer våt og gjørmete i år enn i fjor, så regnet hadde "gjort sitt"
|
|
|
[Re: ]
08/08/2010 13:26
|
Tråkk'n roll
Avhengig
|
Avhengig
Syns Grenserittet er et strålende arrangement! Løypen er da ikke fullt så kjedelig som noen skal ha det til. Artig at det sitter folk langt ute i ødemarken og spiller trekkspill, drikker øl og heier! Selv hadde jeg en grusom dag på sykkelen. Startet i pulje 7 og tenkte å bite meg fast i fronten av pulja. Lå med puls nesten 10 slag høyere enn normalt og stivnet fort. Kroppen fungerte rett og slett ikke. Kjedet hoppet av etter det første terrengpartiet og kilte seg fast mellom klingen og ramma, så halve pulje 7 kostet forbi mens jeg stod og knota. Etter 40 km begynte det å gå tomt. Etter 60 km tenkte jeg at ingen ritt burde være lenger enn 60 km. Kom i mål på 3:14, hvilket var 10-15 minutter dårligere enn folk jeg sykler jevnt med eller slår.
Men, men. Jeg kom i mål, og man blir på gråten av glede når man er dødssliten og det står funksjonærer som smiler til deg og gir deg vann og viltgryte :-)
|
|
|
08/08/2010 13:35
|
svegar
Besatt
|
Besatt
Eneste grunnen til at feltet i det hele tatt splitter seg er pga den 180-graderssvingen før det går 200 meter oppover på en traktorvei. Hadde ikke svingen vært der hadde vel omtrent hele feltet kommet samlet til mål. Eneste grunnen til at feltet splitter seg er at noen ikke er gode nok til å henge med. For dårlig fysisk, teknisk og/eller taktisk. Er du den som ikke greier å tette luka i de trange partiene der feltet strekker seg på ei rekke så er det du som er for dårlig. Sitter du bak han som lager luka så er du for dårlig taktisk, og kanskje er du da ikke god nok til å ta igjen de foran når det blir plass igjen. Resultatlista juger aldri, og gratulerer med flott fullført ritt til tross for at det ikke gikk stang inn. Du greide i alle fall merket. sv
|
|
|
08/08/2010 14:05
|
bullet
Besatt
|
Besatt
En god taper forblir en taper.
Carlberg Velo
|
|
|
[Re: Yuma]
08/08/2010 14:09
|
rog
Entusiast
|
Entusiast
Syklet inn på 3:03 og er fornøyd med det. Syklet med FF foran og bak. Ja det var glatt i de verste gjørme/gress partiene hadde noen skrenser, men på grusen og på asfalten fløy jeg. Så alt i alt var det et bra valg.
Jeg synes Grenserittet er artig ritt, og foretrekker dette grus rittet fremfor birken. Men en en liten advarsel til arrangørene. IKKE ØK DELTAGERANTALLET NOE MER NÅ. tror kapasisteten til løypa, Strømstad og Halden er sprengt nå med ca. 7000 startende.
|
|
|
08/08/2010 14:50
|
over the top
Ivrig
|
Ivrig
Eneste grunnen til at feltet i det hele tatt splitter seg er pga den 180-graderssvingen før det går 200 meter oppover på en traktorvei. Hadde ikke svingen vært der hadde vel omtrent hele feltet kommet samlet til mål. Eneste grunnen til at feltet splitter seg er at noen ikke er gode nok til å henge med. For dårlig fysisk, teknisk og/eller taktisk. Er du den som ikke greier å tette luka i de trange partiene der feltet strekker seg på ei rekke så er det du som er for dårlig. Sitter du bak han som lager luka så er du for dårlig taktisk, og kanskje er du da ikke god nok til å ta igjen de foran når det blir plass igjen. Resultatlista juger aldri, og gratulerer med flott fullført ritt til tross for at det ikke gikk stang inn. Du greide i alle fall merket. sv Bra tilsvar svegar 
|
|
|
08/08/2010 14:57
|
bjerkseth
Besatt
|
Besatt
Eneste grunnen til at feltet i det hele tatt splitter seg er pga den 180-graderssvingen før det går 200 meter oppover på en traktorvei. Hadde ikke svingen vært der hadde vel omtrent hele feltet kommet samlet til mål. Eneste grunnen til at feltet splitter seg er at noen ikke er gode nok til å henge med. For dårlig fysisk, teknisk og/eller taktisk. Er du den som ikke greier å tette luka i de trange partiene der feltet strekker seg på ei rekke så er det du som er for dårlig. Sitter du bak han som lager luka så er du for dårlig taktisk, og kanskje er du da ikke god nok til å ta igjen de foran når det blir plass igjen. Resultatlista juger aldri, og gratulerer med flott fullført ritt til tross for at det ikke gikk stang inn. Du greide i alle fall merket. sv Du glemte å påpeke at feltet også splitter seg fordi det er en tulling som sitter lengre fremme enn hva vedkommende burde og kjører inn i tidtagerboksen og velter inn i klynga og hindrer godt over halve feltet. Jeg burde sikkert sittet helt først absolutt hele veien for å være sikker på å vinne, men jeg følte at topp 30 FØR selve starten hadde gått var mer enn trygt nok, men neida. Når folk ikke har lært seg å sykle er ingenting trygt. Det gikk vel et par velt til før vi hadde kjørt 2 kilometer.
Instagram: @oivindbjerkseth
|
|
|
[Re: Tråkk'n roll]
08/08/2010 15:10
|
Torshov-Simen
Besatt
|
Besatt
Godt fornøyd på alle måter, 2.59 fra gruppe 5 var 42 minutter bedre enn i rittdebuten i fjor og 1 minutt under drømmemålet.
Ble litt for tungt de siste 2 milene i år også og kvalme gjorde det umulig å få ned mat og drikke de siste 45 minuttene, men snittpulsen på 173 tilsier at jeg nok fikk tatt ut det jeg var god for...
Løypeutbedringene kunne jeg greit leve med. Det var sikkert morsommere for de første startgruppene slik det var før, men det er fortsatt terreng og for alle fra startgruppe 4-5 og utover er det en forbedring istedet for gjørmehelvete som var garantert når det kom nedbør i den gamle utgaven.
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
|
|
|
[Re: over the top]
08/08/2010 15:22
|
jimmyboy
Entusiast
|
Entusiast
En bra dag i pulje2. mange kjørevillige og hyggelige folk! Noen i pulje 2(i teten) som så hvordan det gikk med han eller de som kjørte i hverandre å flaksa med ett brak ut i horisonten?
Enig at deltakerantallet nærmer seg smertegrensa..men på en annen side spiller det liten rolle for meg om det er 29 eller 60 puljer som starter etter meg:)
En stor takk til deilikaten i pulje1 som tømte hele venstre nesebor rett i fleisen på meg! tror du fikk ut alt..
Grenserittet er etter min mening et fantastisk arrangement med en spennende og krevende løype. Selv om jeg ikke forakter litt sti med røtter på, sykler jeg heller på preparerte grusstier fremfor å vasse i gjørme til setepinnen.
Mitt tredje grenseritt ble en opptur. kommer garantert tilbake!
Jim Risan Moss Cykle Klubb
|
|
|
[Re: jimmyboy]
08/08/2010 16:03
|
JanM
Avhengig
|
Avhengig
Litt off-topic, men noen som vet røfflig hvilken pulje 3.30 gir i birken?
Mål 2015: Enebakk Rundt, Elgrittet, Østmarkrittet, Krepserittet, Nybakkrunden, Stomperudrittet, Oslo Triatlon, Stomperudrennet, HK-marsjen og Mangenskogrennet.
|
|
|
[Re: Stein]
08/08/2010 16:16
|
Sommer
Fersking
|
Fersking
Syklet mitt første ritt i dag. Kjøpte sykkel for 3 uker siden og startet treningen samtidig. Er superfornøyd med tiden på 4.13. Jaggu bra! Åpenbart har du en ganske god grunnform inne fra før, da? Men lurer på om jeg syklet med feil lufttrykk, vet dette har vært omtalt mye her inne. Men står så mye forskjellig. Jeg veier 67 og syklet med 35 psi. Jeg synes det hoppet og spratt vel mye, men som sagt har jeg ingen erfaring så det kan hende det skal være sånn. Høres høyt ut. Hva slags dekk har du? Prøv deg med 25psi bak og 20 foran og se hva du synes da. Er dekka store (Race King 2.2 eller mer) kabn du sikker senke trykket enda mer. ...Men på jevnt underlag (asfalt/grusvei) er det nok ikke noe stort poeng å gå særlig under 25-30 psi. Trente mye frem til 1998 - aktiv langrennsløper. Etter det har det blitt studier, 2 barn og 0 trening. Men grunnformen er der nok. Kjørte med Race King 2.2. Så da får jeg slippe ut litt til Birken. Takk for svar:-)
Elise:-)
|
|
|
08/08/2010 16:43
|
olechr
More than words
|
More than words
Eneste grunnen til at feltet i det hele tatt splitter seg er pga den 180-graderssvingen før det går 200 meter oppover på en traktorvei. Hadde ikke svingen vært der hadde vel omtrent hele feltet kommet samlet til mål. Og hadde vi fått til noe samarbeid bak der så hadde vi lett tatt igjen tetgruppa, men jeg har erfart at blir man noe særlig mer enn 5-6 mann så er det ikke lett å få til noe samarbeid. Vi var nå ca 30 mann bak der når jeg ikke "gadd" mere. Det var bare tullekjøring og vi kunne jo kjørt mye fortere om folk hadde vært interessert i å spurte om seieren istedenfor en 20. plass Nå er det vel strengt talt ikke bare den 180 graderen som gjør det da. De første milene er det flere steder å rykke og det er de samme på hvert eneste ritt hele året som er foran der. Så å si at det er tilfeldigheter er litt feil. Og en stund der var vi 8 svensker + meg og Lars Ragnar ut ifra tideligere ritt i år trur jeg ikke det er helt tilfelldig. Derimot er jeg enig fra Prestbakke og inn. Herfra kommer man ikke fra. Det var mange som prøvde som var spreke. lars Ragnar og darvell prøvde gang på gang men det er såpass mange i gruppa at det blir umulig å komme fra. Men for min del igår var det greit at det er blitt et lett racer ritt da beina sugde. Sånn er dette rittet så har man mange andre ritt som er hardere. Syntes litt av sjarmen med løypa av Grenserittet ble borte i år da mange av de fine partiene var gruset. Dette var liksom litt av det kule med løypa. Men arrangementet genrellt er jo veldig bra. BTW jeg klarte å gjøre en liten tabbe. Glemte å skifte 39 skiva foran til større. Men da var det testet. 39 på største skiva går ann å sykle "fort" med det også.. :-P
Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear. Ambassadør for Scott.
|
|
|
[Re: JanM]
08/08/2010 16:47
|
trondl63
Fersking
|
Fersking
Litt off-topic, men noen som vet røfflig hvilken pulje 3.30 gir i birken? da er du sikkert rundt mitt nivå, 3:33 i går. Var satt opp i pulje 35 på Birken før helga, tror ikke tiden på GR gir så mange puljer tidligere start.
|
|
|
[Re: jimmyboy]
08/08/2010 16:57
|
olejace
Nytt medlem
|
Nytt medlem
En bra dag i pulje2. mange kjørevillige og hyggelige folk! Noen i pulje 2(i teten) som så hvordan det gikk med han eller de som kjørte i hverandre å flaksa med ett brak ut i horisonten?
Kan melde om blått øye, noen skrubbsår i panna og en ellers forslått kropp. Fikk rettet opp styret, men ble stokk stiv og trillet bare i mål. Synd og irriterende at det skulle ende i grøfta, men ikke mye man kan gjøre når man først har mistet balansen. Har heldigvis vært skånet for slike uhell før 
|
|
|
|
|