Jeg kjøpte en Yo Eddy team Fat Chance på impuls for tre år siden. Tanken var å bygge opp min drømmesykkel fra ungdommen (jobbet på gode gamle Sæterang sport på Lysaker). Rammen har hengt på veggen i tre år nå (den er vakker…). Problemet er at jeg verken har hatt tid eller penger til å bygge den opp, samt at jeg straks skal flyte til finnmark. Jeg lurer derfor om det er noen som kan ha mer glede av den en meg. Den er tross alt ikke skapt for å henge på en vegg. Rammen er fra Serotta perioden. Den er blå metalic og størrelsen er medium. Jeg kjøpte den lett brukt. Den ser ny ut bortsett fra en liten bulk på overrøret (se bilder) tror ikke dette skulle ha noe å si for funksjon. Den kommer med race face styrelager. Det er mye spennende å si om denne rammen og om Chris Chance, men de som er interessert i denne rammen vet nok mer enn meg om dette….
Problemet mitt er at jeg ikke er sikker på om jeg skal beholde rammen, for så å bygge drømmesykkelen om mange år, når jeg har råd, eller om jeg skal la en annen stålramme entusiast få lov til å ta over oppgaven. Jeg vurderer derfor å selge den. Her er det rett og slett lov å komme med bud!
Jeg har også en Bontrager privateer til salgs. Mer info samt bilder kan sees her:
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=46116&Number=466295#Post466295Sykkelen har stått i en bod siste fire år. Den trenger litt kjærlighet og jobb med drivverk og bremser. Men rammen er strøken (litt frynset dekor) og hjulene virker helt supert. Gaffelen har heller ikke plaget meg, men trenger sikker noe service.
Prisen for Bontrageren er jeg fleksibel på. Personlig synes jeg dette er en herlig retro stålramme (i rastafarger, som en bontrager bør være), men dette er en privateer ramme og ikke en race eller race light så priser vil jo være der etter. Synes selv at det måtte ha vært kult å bygge den om til en SS, men igjen så er det et problem med tid og penger….
Med andre ord. Bontrageren skal bort fra boden. Kom med bud. Når det gjelder FATén så skal den kanske (under tvil) bort hvis jeg får et kanon bud. Jeg sier ikke dette for å være kjip, men denne rammen er faktisk den ultimate hardtail for meg, og det sitter langt inne å skilles med den. Jeg regner med at de på forumet som kjenner sykkel skjønner hva jeg mener.
Ta kontakt hvis Bontrageren eller Yo Eddy Fat Chance skulle friste. Kom gjerne med mer info om Yo Eddyen hvis du har det.
Mvh
Magnus