Hvorfor står Claus og Johan med armene i kors? Hvem er de oppgitt over? Og hvem er den nepa som kikker på forhjulet sitt under passering av et teknisk krevende steinparti? Følg med i neste episode av Volhaugturene
Lure på om du har vært i garden du Jonny. Du står stilrent og rank og venter på fotografen
Hvorfor står Claus og Johan med armene i kors? Hvem er de oppgitt over? Og hvem er den nepa som kikker på forhjulet sitt under passering av et teknisk krevende steinparti? Følg med i neste episode av Volhaugturene
Lure på om du har vært i garden du Jonny. Du står stilrent og rank og venter på fotografen
Njaa,det ser ut som om venstrefoten har en litt ureglementær stilling,ellers ser det bra ut
Nei militæret fikk aldri den glede å oppfostre min staute kropp og sjel!
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Suuuuper kred te heile sti gjengen på verdal. Det va en konge kveld med en heil haug med artie stia "spesielt nor det gikk nedover:)" Stor takk te heile gjengen Johan
Dansken tok den på første forsøk (FARKEN ) Undertegnede tok et par a la over the bars ,så har den tilgode! Boben tok det sikre og gikk ned ! takker for turen !
I kveld blev det fin kjøring fra start til slut, slet og ret en nydelig kveld og sykle i. Og nystia til Christian har en sååå fin brat avslutning. Stien skulle egenligt ha et navn som The One-2,4 for det er det som må til for og komme seg ned.
Tak for turen
(lure på om boen kjørte med vømmelpromile i kveld ? )
Fy flate for et slit fra start til slutt. Fordelen var at alkoholen forduftet... Men.. det var sikkert en fin tur for dere som fikk så mange pauser. Vi må ta den en gang til slik at jeg også får glede av nedkjøringene!
Bo Terje
Jeg er kanskje landets beste til å skyve en sykkel opp en bakke... - Scott Ransom -
Da var fem timer med intens rydding unnagjort. To mann, kanttrimmer, motorsag, masjeter og grafser har tilført "The one" enda en etappe. Hvis man sykler første del av Chucker'n ned til grinda, tar til høyre like før, så blir dette til sammen Volhaugens lengste nedkjøring. Og hva siste bit av the one angår, så er den bratt! Hvis noen tror at det bratteste i Åre er bratt så tro om igjen!
Ski baby! Erik S. Hynne
Re: Volhaugen, vi tar et tak!
[Re: gikke]
#96501411/06/201021:27
Da var testturen unnagjort. Fra saltsteinen oppe i chuckern og ned til jerngrinda så kan følgende data avgis; 214 fallmeter, ca 1,8km og ca 10 minutter i kosetempo. Sannelig greide jeg hårnålssvingene i det bratte sluttpartiet men klussa det til på rettstrekket etter siste høyrekurve.
"The One"???? Hvor er den???? Har jeg vært med på tur???? Hmmmm,det kan jeg ikke komme på....
Var oppi Skogn Grønningen og syklet i dag. Morsomt terreng, men ingen stier var ryddet for sykling. Dere skal ha skikkelig honnør for det som er gjort oppi Volhaugen, for der er det moro!
Jeg er kanskje landets beste til å skyve en sykkel opp en bakke... - Scott Ransom -