Jeg vurdere å selge min 18" Silver Cape da jeg føler at den er for liten for meg, og vil gå til innkjøp av en 20" av tilsvarende type.
Noen tekniske data: Skivebremser: Formula ORO Gaffel: Manitu Super R7 Rammemateriale: Aluminium trippelbutting Girsystem: SRAM XO bak / XT forran / XO gripshift Antall gir: 27 Hjuldiameter: 26" Krank: Truvativ Stylo Vekt: 9,3kg (uten pedaler) Størrelse: 18"
Pedaler Shimano M540 og sykkelkomputer Sigma følger med. 2 sett bremebelegg er med.
Framgaffel er overhalt av G-sport pga av reklamasjon på denne typen. Hjullager foran og bak er rengjort og smurt opp igjen. Setepinne er byttet til Alu og er 400mm lang. Sykkelen er lite brukt, hovedsakelig til noen få ritt og litt trening.
Ikke for å være vanskelig, men mulig prisen er litt stiv? Har en helt lik og betalte 12 for den ny i 08. Forøvrig fantastisk mye sykkel for de 12 tusen! Men markedet bestemmer...
Må prøve å få mest mulig for den; det blir noen kroner for meg også for å få en større ramme/ny sykkel. På denne sykkelen er det nesten ikke slitasje på drivverket, og nypris på deler som følger med er ca 1000 kr.