Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 21 av 27 1 2 19 20 21 22 23 26 27

Terrengsykkelrittet 2010

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: Tgabriel] #949493 23/05/2010 19:11
front biker Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Tgabriel

Jeg mener bare at det er en viss type info som enhver funksjonær bør kunne svare på. Avstand til mål er en av dem. "Hvor er toalettet", er for eksempel en annen ICON_WINK
Flott arrangement, positive frivillige, og dette er ingen stor sak. MEN: enhver arrangør bør ha som målsetting å bli stadig bedre, og da bør man lytte til kommentarer fra "kundene". De frivillige er en viktig del av arrangementet, og en liten trykksak med viktigste info som alle må lese igjennom på forhånd, burde løse det meste.

Et par andre ønsker (fortsatt ikke verdens viktigste ting, men likevel): med 600 deltakere er to slanger til vask alt for lite. Burde vært 5, minst. Savnet også skikkelig drikke etter målgang. Det var utplassert en nettingkonteiner på et litt bortgjemt sted, og innholdet var lite egnet som tørstedrikke.

Til spørsmålet om "hvor langt igjen til mål". Det kunne vært skilt med kortere mellomrom på slutten. Folk er slitne, og da er det motiverende å vite at det er kort igjen. Så hver 5 km er ok de først 20 km, deretter tettere, og på slutten hver km. Dette krever 7-8 skilt til, og det har rittet råd til.

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: front biker] #949535 23/05/2010 20:05
H
Høggern Offline
Entusiast
Entusiast
H
Ligger ca 200 bilder fra rittet ute nå. kommer en del flere i morra kveld tenker jeg.

www.teamkjekkas.com hvis noen vil ha dem i større size så PM

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: front biker] #949543 23/05/2010 20:17
A
aslak Offline
Fersking
Fersking
A
Sitat: front biker
Sitat: Tgabriel

Jeg mener bare at det er en viss type info som enhver funksjonær bør kunne svare på. Avstand til mål er en av dem. "Hvor er toalettet", er for eksempel en annen ICON_WINK
Flott arrangement, positive frivillige, og dette er ingen stor sak. MEN: enhver arrangør bør ha som målsetting å bli stadig bedre, og da bør man lytte til kommentarer fra "kundene". De frivillige er en viktig del av arrangementet, og en liten trykksak med viktigste info som alle må lese igjennom på forhånd, burde løse det meste.

Et par andre ønsker (fortsatt ikke verdens viktigste ting, men likevel): med 600 deltakere er to slanger til vask alt for lite. Burde vært 5, minst. Savnet også skikkelig drikke etter målgang. Det var utplassert en nettingkonteiner på et litt bortgjemt sted, og innholdet var lite egnet som tørstedrikke.

Til spørsmålet om "hvor langt igjen til mål". Det kunne vært skilt med kortere mellomrom på slutten. Folk er slitne, og da er det motiverende å vite at det er kort igjen. Så hver 5 km er ok de først 20 km, deretter tettere, og på slutten hver km. Dette krever 7-8 skilt til, og det har rittet råd til.

Tusen takk for tilbakemeldinger - vi noterer alle innspill og forslag og tar det med oss til evalueringsmøtet og planlegging av neste år.

Når gjelder manglende drikke på drikke/matstasjonene så er det beklagelig at vi ikke hadde nok.
Det skyldes rett og slett at vi reduserte antallet fra i fjor etter at vi endte opp med å kaste 300 fylte flasker.
Når beskjeden om at det var manko skaffet Sport 1 Hasle oss flere flasker som ble fylt opp og kjørt ut.

Når det gjelder skilting så skal vi nok klare 7-8 til om det er behov for det. Hittil så har vi kun 1 mann som er villig/orker å gå hele natten for å merke løypa. Vi kan ikke gjøre det tidligere,da noen av Markas gode venner plukker det ned.

Takk til alle for gode og konstruktive tilbakemeldinger, forslag og ønsker.

Camilla - fornøyd og lettet rittleder.

Redigert av aslak; 23/05/2010 20:17.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: svegar] #949545 23/05/2010 20:20
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking
Jaggu er jeg enig! Fullføre hvertfall. Truls Haugseth min samboer har sliti med kneet i langetider, men han kjører hvertfall igjennom, grunnet lag og sponsorer!

Oftes bryter dem pga at de ikke ligger i hovedgruppa og blir kjørt ifra!

Dårlig kultur, de skal liksom være FORBILDE!

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: Høggern] #949570 23/05/2010 20:42
janek Offline
Avhengig
Avhengig
Høggern og Team Kjekkas innfrir igjen! Takk for det!

Har sendt PM

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: svegar] #949573 23/05/2010 20:43
svegar Offline
Besatt
Besatt
Sitat: svegar
Noen som veit hvordan det gikk med startnr. 17 (Håkon Marius Guldhaug)?

Her er'n. Ut fra møkka ser det ut til at dette er etterpå, så da antar jeg han var i fin form.

sv

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: svegar] #949582 23/05/2010 20:54
H
Høggern Offline
Entusiast
Entusiast
H
Vakkert bilde!

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: panorama] #949587 23/05/2010 20:57
svegar Offline
Besatt
Besatt
Sitat: panorama
Nå er vell ikke Håkon det beste eksemplet å trekke fram her hvis du kjenner historien hans. Skjønner ikke at folk gidder å bruke tid og energi på å tenke på de som bryter ritt og grunnene til dette. Ta heller en titt på de som fullfører og deres gode prestasjoner, f.eks dagens pall i M-elite. Meget sterk kjøring etter min mening.

Jeg bøyer meg i støvet for kjøringa disse gutta presterer, inkludert Håkon Austad de gangene han fullfører. Og det finnes sikkert andre og verre eksempler enn ham, uten at jeg egentlig kommer på noen i farta.

Men jeg bruker ikke mye krefter på dette her jeg, og jeg er blitt gammel nok til å tenke sjøl så dette går ganske fint for min del. Men jeg liker denne idretten veldig godt, og jeg liker at den er i vekst, og jeg liker de positive sidene som barn og unge får ta del i, jeg håper det blir mer penger til arrangement og støtte for de yngre og jeg synes de beste burde være bevisst at de er forbilder. Da forbeholder jeg meg også retten til å mene at disse gutta, til tross for at de er noen jævler til å trå, noen ganger mangler baller til å fullføre. De burde vise bittelitt tæl selv om det blir femteplass. Og jeg hører stadig vekk at konkurransetrening er den beste treninga en kan få. Gjelder ikke det de gangene en bare er god nok til å ta femteplassen?

sv

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949623 23/05/2010 21:31
olechr Offline
More than words
More than words
Sitat: carinanilsen
Jaggu er jeg enig! Fullføre hvertfall. Truls Haugseth min samboer har sliti med kneet i langetider, men han kjører hvertfall igjennom, grunnet lag og sponsorer!

Oftes bryter dem pga at de ikke ligger i hovedgruppa og blir kjørt ifra!

Dårlig kultur, de skal liksom være FORBILDE!

Hvorfor er det forbilde å kjøre seg igjennom på en ræva dag. Jeg ser ikke den. Stiller man til start og kroppen absolutt ikke fungerer (snakker ikke om bare en litt tung da) hvorfor da kjøre igjennom for å kjøre igjennom?
Det eneste man oppnår er at man må ha flere dager for å komme seg på før man får trent skikkelig.

Nå er det sjelden jeg bryter, men hvis kroppen ikke fungerer i hele tatt så har det hendt. Hva får man igjen for å sitte å kjøre igjennom? Ingen ting utenom en håpløs kropp.

Man kan gjerne si at det er folk bak å kjøre mot osv. men er man vant til å kjempe om seier så er det ikke spes givende å bare trille igjennom for å få en diplom.

Carina nå er det vel ikke så smart å trille igjennom med skadet kne da??:-)

Redigert av olechr; 23/05/2010 21:32.

Selger for Brav Teamwear, Swix og Kalas teamwear.
Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: front biker] #949633 23/05/2010 21:41
paalbn Offline
Ivrig
Ivrig

Et par andre ønsker (fortsatt ikke verdens viktigste ting, men likevel): med 600 deltakere er to slanger til vask alt for lite. Burde vært 5, minst.

I fjor var det 3 slanger, men pga at alle tre kommer fra samme uttak ble trykket utrolig dårlig. Slik at det tok like lang eller kanskje lenger tid enn i år. Skal man løse dette må man flytte vasken av sykler, Da, så vidt jeg vet, er kun dette uttaket der den har vært de to siste årene. 2008 aner jeg ingenting om da jeg ikke var med.

Redigert av bornoekl; 23/05/2010 21:41. Rediger grunn: Glemte tid

Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949674 23/05/2010 22:27
svegar Offline
Besatt
Besatt
Sitat: olechr
Hvorfor er det forbilde å kjøre seg igjennom på en ræva dag. Jeg ser ikke den. Stiller man til start og kroppen absolutt ikke fungerer (snakker ikke om bare en litt tung da) hvorfor da kjøre igjennom for å kjøre igjennom?
Det eneste man oppnår er at man må ha flere dager for å komme seg på før man får trent skikkelig.

Nå er det sjelden jeg bryter, men hvis kroppen ikke fungerer i hele tatt så har det hendt. Hva får man igjen for å sitte å kjøre igjennom? Ingen ting utenom en håpløs kropp.

Selv om jeg ikke holder deres nivå så har jeg etter hvert deltatt på nokså mange sykkelritt, jeg vil tippe 60-70 stykker over ti års tid. Det går ikke så fort som dere i toppen, men jeg presser meg langt likevel. Jeg har aldri, ikke EN eneste gang, opplevd at "kroppen absolutt ikke fungerer". Jeg har hatt noen tunge dager, i går var en av dem, og da har jeg sykla fem eller ti minutter dårligere enn jeg burde ha gjort. Jeg synes det er pussig hvis dere gutta i teten ofte har en kropp som "absolutt ikke fungerer", i tilfelle tror jeg dere kanskje kjenner litt for godt etter. En ting er hvordan man har det, en annen ting er hvordan man tar det.

Hvis man er sjuk eller har skada seg, eller det ikke går å fullføre grunnet tekniske problemer, er det selvsagt greit å bryte.

Dere er forbilder fordi dere er best, ikke fordi dere nødvendigvis har den beste holdningen. Og holdningen som de beste har adopteres fort av de yngste. Jeg synes det er noe hederlig over det Truls gjør, jeg antar det rent medisinsk er forsvarlig. Det er i det hele tatt noe hederlig over å komme i mål og ikke skylde på alt mulig selv om en ikke vant, og det er noe hederlig over å se seg slått og å greie å si at i dag var de andre ganske enkelt bedre. Og jeg synes det er feigt å svinge ut til siden etter at tetgruppa har forsvunnet, og så for eksempel skylde på at i dag var det jammen litt kaldt (selv om det bare var et kvarter igjen til mål), eventuelt å droppe og trille inn til medalje i NM fordi en ikke gidder å putte i en slange etter punktering.

sv

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: svegar] #949686 23/05/2010 23:05
Oddefa Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Men hvorfor bruke energi på dette. De fleste her inne er vel fra 20 år, snittet er sikkert på 30+, tviler vel på at eliten er forbilder for oss. Derimot er de en inspirasjon mht nivå, treningsmetoder, kunnskap etc (som f.eks Olechr utøver på dette forumet). Men de er jo ikke forbilder, kanskje for en 12 åring, men nekter å tro at en på 25 (eller 40 år som jeg hehe) trenger forbilder for å sykle eller prestere. Når jeg møtte Austad i motsatt vei, tenkte jeg ikke "faen der bryter han igjen, ikke helvete om jeg gidder å sykle nå, tar heller turen ned til plata og kjøper heroin, mistet all lyst til å leve". Ei ble jeg provosert av at Høydahl sto og smilte ved drikkestasjonen, når han heller kunne sykla inn til en 9 plass. Når Olechr og Manengen suste forbi på toppen av Fjellstadbakken syntes jeg det var kult og fikk ekstra energi og prøvde å holde følge..i 5 meter. Likeså ble jeg glad av å se Kjøren (rett etterpå) forsere toppen på Skullerud på en helt fantastisk måte.
Inspirasjon..men ikke er de noen forbilder. Når jeg var 10 år var Kenny Dalglish ett forbilde. Sykling er moro og hobby. Forbilder har jeg derimot i jobbsammenheng, for der skal jeg "prestere" ut i fra noe jeg ska være god i.

De yngre som har Austad og Høydahl som forbilder er noko like motivert uavhengig om heltene deres brøt pga dårlig dag, innstilling eller hva det var.

Jeg mener northug jr, han bryter jo løp (eller gir opp) uten annen grunn en dårlig dag, eller stavbrek. Det er vel ingen som rekruttere flere unge til langrenn en ha.

Svegar: tror jeg skjønner hvor du vil, og beklager at jeg ble litt flåsete inni der, men føler du bommer på tema, og overvurdere elitemtb sykelistene sine påvirkningskraft på de yngre eller oss på forumet. Og for de fleste av de i eliten så er vel dette også å betrakte som en hobby de er veldig god på, og som de bruker mye tid på, men som ikke er hovedinntekt.

Selv har jeg bare brutt et ritt, men da var det sykkelbrekasje inn i bildet, jeg har det gøy selv om jeg ikke har en god dag (- minus 2004 birken, da var det ikke gøy i ett sekund, men i mål kom jeg).

Redigert av oddefa; 23/05/2010 23:07.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: paalbn] #949689 23/05/2010 23:23
front biker Offline
Besatt
Besatt
*deleted*

Bli NOTS-medlem! NOTS ivaretar terrengsyklistenes interesser. Se www.nots.no. Gi bidrag til NOTS' stifond Oslomarka - bruk Vipps 13077.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: ] #949730 24/05/2010 06:44
olechr Offline
More than words
More than words
Veldig enig med Oddefa og Sandsto.

Og hvis du har så mye mot Håkon svegar og Carina hvorfor ikke ta det opp med han. Eller disse alle de andre som brøyt? Ser liksom ikke helt hva du vil oppnå. Han er ikke på forumet og da blir det ganske dust å skrive det fordi han bryter når han ikke er på forumet.

Du kan sikkert stikke bort å klage fælt på hvorfor han brøyt neste gang du ser han. Men for å være ærlig så tipper jeg han bare kommer til å lure på hva slags tulling er dette som legger seg bort i noe han ikke har noe med. Det hadde hvertfall jeg gjort.

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: ] #949731 24/05/2010 06:49
limelight Offline
Veteran
Veteran
Vi alle ønsker jo og være like god som Ole Chr Fagerli, et maskineri uten like som gang etter gang imponerer. Så vist han velger og bryte 1 av 12 ganger for og bli bedre til uka etter for og ikke ødelegge til neste ritt, så er jo det forståelig. Vi vet jo alle at han greier og fullføre uansett, så hvorfor ikke?

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: ] #949734 24/05/2010 06:53
N
nicolayoe Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
N
Sitat: anonymous13

- armeringsjern som stikker opp i ved toppen av Fjellstadbakken.

Det her er for dumt å klage på..
Hadde det vært i en nedoverbakke kunne jeg skjønt det, men ikke når det er noen få stykker på toppen av en bakke de fleste passerer med sneglefart..

Du er vel ikke tilfeldigvis en av de som ønsker asfaltering av Birkenløypa vel ICON_WINK?

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: paalbn] #949737 24/05/2010 06:57
TobiasLi Offline
Fersking
Fersking
Sitat: bornoekl

Et par andre ønsker (fortsatt ikke verdens viktigste ting, men likevel): med 600 deltakere er to slanger til vask alt for lite. Burde vært 5, minst.

I fjor var det 3 slanger, men pga at alle tre kommer fra samme uttak ble trykket utrolig dårlig. Slik at det tok like lang eller kanskje lenger tid enn i år. Skal man løse dette må man flytte vasken av sykler, Da, så vidt jeg vet, er kun dette uttaket der den har vært de to siste årene. 2008 aner jeg ingenting om da jeg ikke var med.

En mulighet er å ta 3 slanger med dårlig trykk og koble de på 3 billige høytrykkspylere. Bruker mindre vann, har høyere trykk og vasker mye raskere enn det man får til med en vanlig slange. Trenger ikke koste så mye, og det får køen til å gå grisekjapt.

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949741 24/05/2010 07:08
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking

Man kan gjerne si at det er folk bak å kjøre mot osv. men er man vant til å kjempe om seier så er det ikke spes givende å bare trille igjennom for å få en diplom.

Carina nå er det vel ikke så smart å trille igjennom med skadet kne da??:-)
[/quote]

Også har man ett dårlig kne vet man om på forhånd, så starter man veel heller ikke?
Jeg mener bare det at man skal ikke bryte fordi man blir hengende langt bak, at man kommer på inn på en 5 plass som er da da ganske bra i mine øyne
Dårlig dag i mine øyne er ingen grunn, men sier kroppen ifra at det ikke går så er det en ting.

Redigert av carinanilsen; 24/05/2010 07:12.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949745 24/05/2010 07:10
olechr Offline
More than words
More than words
Snakket du med Håkon etter rittet igår og vet grunnen Carina?

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949751 24/05/2010 07:14
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking

Nei, han hadde dårlig bein som han sa til meg at han ikke fikk syklet, da sier kroppen IFRA!. Men vet bare at det er mange som bryter så kommer det " jeg mista feltet", "ble sykla ifra" osvosv, syntes ikke det er så bra jeg, man burde vel klare og sykle igjennom og ta en 5-10 plass!

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949752 24/05/2010 07:15
olechr Offline
More than words
More than words
En annen ting man kan tenke på er at det faktisk hender man kommer til et ritt hvor man egentlig ikke har tenkt til å kjøre. Man blir med å prøver og føler man det ikke går så står man av. For min del var det slik i N-cup i Halden. Dagen før var jeg usikker på om jeg skulle starte. Men istedenfor å bli hjemme så var jeg heller med på rittet slik at det er flere deltagere på start. Så starter man å sykle men merker at kroppen ikke funker og halsen er sår som bare det. Da står jeg heller av og kommer meg fortere.

Er vel mere postivit at de beste faktisk kommer på ritt å prøver enn at de blir hjemme isteden.

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949754 24/05/2010 07:18
olechr Offline
More than words
More than words

Nei, han hadde dårlig bein som han sa til meg at han ikke fikk syklet, da sier kroppen IFRA!. Men vet bare at det er mange som bryter så kommer det " jeg mista feltet", "ble sykla ifra" osvosv, syntes ikke det er så bra jeg, man burde vel klare og sykle igjennom og ta en 5-10 plass!

Trur ikke det er så MANGE som bryter fordi de bare mistet feltet. Det er fordi ting ikke funker. For flesteparten er fornøyd med en 5 plass da det skal mye til at de klarer noe bedre uansett. I helgen så mener jeg det var 4-5 stykker som kan ha en realistisk forhåpning om pallplass. Så da trur jeg ikke det er så mange som bryter fordi de er 5-6?

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949759 24/05/2010 07:28
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking

Og hvis du har så mye mot Håkon svegar og Carina hvorfor ikke ta det opp med han. Eller disse alle de andre som brøyt? Ser liksom ikke helt hva du vil oppnå. Han er ikke på forumet og da blir det ganske dust å skrive det fordi han bryter når han ikke er på forumet.

Du kan sikkert stikke bort å klage fælt på hvorfor han brøyt neste gang du ser han. Men for å være ærlig så tipper jeg han bare kommer til å lure på hva slags tulling er dette som legger seg bort i noe han ikke har noe med. Det hadde hvertfall jeg gjort.

Altså Ole, hvor har du ifra at jeg har noe IMOT Håkon? Jeg har ikke tenkt på han som bryte rittet eller noe, han sa til meg at han hadde stinne bein og ikke gikk ann og sykle på de, det er en grunn! Men syntes det burde være en litt bedre grunn enn å si man punkterer 3 ganger under rittet, og nå gidder de ikke mer, assa, det er jo endel i sykkel sporten!

Tror du Gunn-Rita har stått i WC og sagt," nei, nå har jeg punkter, kommer på en 30 plass så da bryter jeg"...?????

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949763 24/05/2010 07:32
olechr Offline
More than words
More than words
Nå bryter folk i WC titt og ofte pga punkteringer. Er faktisk få som sykler med slange. Punkterer de så håper de at de er i nærheten av service sone.

Mulig du ikke har noe imot Håkon, men skjønner ikke hvorfor du da skal skrive det du gjør. Da får du si det til Håkon da at du syntes det er teit han ikke fullfører. Ser liksom ikke hvorfor du skal dra det frem her. Mulig jeg er teit men ser faktisk ingen som helst grunn hva det hjelper deg.

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949764 24/05/2010 07:32
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking

Altså, hvor i det hele tatt får du ifra at jeg har noe i mot Håkon? Har ikke trekt fram han i diskusjonen her det hele tatt!

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949765 24/05/2010 07:34
olechr Offline
More than words
More than words

Altså, hvor i det hele tatt får du ifra at jeg har noe i mot Håkon? Har ikke trekt fram han i diskusjonen her det hele tatt!

Nå er det jo tråden til Svegar du var veldig enig i da. Og det er vel mere eller mindre Håkon som blir diskutert.

Men nå skal jeg ut å trø!! Ha en fin dag alle sammen. Nå skal det trenes.

Redigert av olechr; 24/05/2010 07:35.

Ambassadør for Scott.
Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949766 24/05/2010 07:35
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking
Nå bryter folk i WC titt og ofte pga punkteringer. Er faktisk få som sykler med slange. Punkterer de så håper de at de er i nærheten av service sone.

Mulig du ikke har noe imot Håkon, men skjønner ikke hvorfor du da skal skrive det du gjør. Da får du si det til Håkon da at du syntes det er teit han ikke fullfører. Ser liksom ikke hvorfor du skal dra det frem her. Mulig jeg er teit men ser faktisk ingen som helst grunn hva det hjelper deg.

F

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949768 24/05/2010 07:39
carinanilsen Offline
Fersking
Fersking

Nå er det jo tråden til Svegar du var veldig enig i da. Og det er vel mere eller mindre Håkon som blir diskutert.

Men nå skal jeg ut å trø!! Ha en fin dag alle sammen. Nå skal det trenes.

Men jeg nevner ikke noe som helst navn, jeg vet ikke hva Håkon gjør eller ikke. Det får han stå til ansvar selv! Jeg tenker bare på generelt! Åja, jeg har mere nok med meg selv! Men siden dette er ett diskusjonsforum så har man vel lov å lufte det som suser inne i hodet?

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: carinanilsen] #949772 24/05/2010 07:47
H
Hekta-MTB Offline
Ivrig
Ivrig
H
Selv om du aldri har brutt et ritt er det ikke dermed sagt at det var det smarteste. Kjører du mange ritt i løpet av sessongen er det en knallhard påkjenning uansett nivå. Å stå over når det blir for hardt for kroppen er selvsagt en gyldig grunn og ofte det smarteste. Å stå over hvis du ikke gidder er også en gyldig grunn. Ingen stiller vel opp for å bryte, ALLE ønsker å gjennomføre.

Re: Terrengsykkelrittet 2010 [Re: olechr] #949775 24/05/2010 07:59
Røilen Offline
Avhengig
Avhengig
F A N T A S T I S K _ R I T T ! ! ! ! !

- Herlig løype
- De beste stipartiene i verden
- Morsomt og fryktelig slitsomt
- Litt spenning i hverdagen er ikke å forakte

og

- Camelback løser alle drikkeproblemer for oss med høyt vannforbruk - i tillegg til god plass til bananer, verktøy og reservedeler - bare sånn for sikkerhets skyld
- Feite dekk (Panaracer Rampage 2,4) gir høy rullemotstand - men viktigst av alt - NULL HULL - husker ikke siste jeg punkterte (øh jo - når jeg prøvde meg i steinrøysa med The Crow tror jeg)

Med unntak av en finger som fikk et ublidt møte med et Furutre som jeg måtte forsøke å unngå - (og som følgelig vokste med 50% - fingeren altså), en lett forstuet ankel og et skrubbsår på underarmen - så er kroppen like hel.

Hode derimot har det enda bedre enn før - tusen takk til arrangører og initiativtaker. Jeg blir gjerne med på dugnad bare vi ikke skal gruslegge hele løype!

Når kan jeg melde meg på til neste års ritt?

Anders
29'er the real thing
Intense Spider 29
Gary Fisher 129
Side 21 av 27 1 2 19 20 21 22 23 26 27

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå