Whaat!
Heinrich, tok du nakken? Bruker du ikke Leatt 'a?
God bedring til hele bilen, og resten av de skadde.
(Og gled deg til du er frisk igjen, hjemmesitterene hamret løs på Ulriken i hele helgen)
nei, ikke jeg, men en annen staut bergenser. Mye skadde plaskebyværinger der nede i helgen. En skulle tro at teknisk knot var vi god på, men vi -noen av oss ihvertfall - strøk med somc fluer

Jeg vet dog ikke om det er ok å si hvem det var på interwebben - tror han skal få komme til hektene og si det selv. Selv tok jeg noen ribbein og gjorde ett eller annet med den venstre skulderregionen. I got a little wild kan en si, fikk for mye fart over en venstrekurve/dropp, kom for langt ut, hektet forhjulet, landet i doseringen og spratt så ned i chicken run'et

Jeg var dog ikke alene om å bli i overkant vild over det partiet dog. Nevnte ankelskade skjedde og der. For de av oss som så den slam'en er det nesten et under at han kom fra det med kun en brukket ankel. Det så ut som han landet på tredoseringen med hoften, nesten tok selvmord og spratt videre. Syke greier. Jeg ønsker vedkommende god bedring!
DNS, ikke DNF. Jeg tok knekken på store partier av overkroppen (

) og han andre tok ankelen (beggee på lørdag), dog bare en forstuing - så det ble en rolig søndag på oss med tilskueraktiviteter istedenfor. Jeg prøvde med på en tur på morgenkvisten søndag, men venstreskulderen reduserte meg til baggasje/påstroppet rodeorytter oppå sykkelen så det var liksom ikke allverdens vits følte jeg. Teknikken min er ikke glimrende i utgangspunktet, så med skadet skulderpartiet ble det liksom litt håpløst. Jeg kunne ikke trekke til meg sykkelen uten at venstreskulderpartiet gav sin misnøye kjent, noe som knapt nok er ideelt.
genialt med dugnad for tredje helgen på rad!