jeg begynner å kjenne suget i kroppen nå. Bare så synd at vinteren varer i minst to måneder til.. Tenker jeg skal begynne med spinning slik at jeg er klar så snart snøen er borte..
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: art]
#89104022/02/201016:14
Tilbyr fjellheisen sesongkort? Evt klippekort. Ser ikke noe om det på nettsidene deres. Det hadde i alle fall vært helt ypperlig om de gjorde det. Prisene er jo helt hinsides.
#89327927/02/201012:20
Det har da tint noe,men ikke nok... Ser ut som om de fleste veiene e tint i løpet av uka som kommer,men det ligg no en 40-70 cm mange steder i skauen..
Dette virker spennende. Jens Ingvald virker som en bra mann. Kan være greit med en kommunepolitiker som taler terrengsyklistenes sak. Som gruppe blir vi nok ofte regnet som et "hår i suppa". Men jeg må innrømme at jeg begynner å klø litt av tanken på at kommunepolitikere skal tilrettelegge i naturen. Da kan vi fort ende opp med brede gangstier over hele øya.
Varaordføreren var ikke overveldende positivt innstillt til terrengsykling da jeg intervjuet henne i sommer. Sitat: - Terrengsykling har tatt seg veldig opp. Vi ser at folk sykler ned fra Fløya langs stier som er naturtråkket, og det lager unødige belastninger på naturen og terrenget, sier Gunhild Johansen, leder i Ishavskysten friluftsråd og varaordfører.
Redigert av art; 06/04/201019:33.
#91358106/04/201019:22
Men jeg må innrømme at jeg begynner å klø litt av tanken på at kommunepolitikere skal tilrettelegge i naturen. Da kan vi fort ende opp med brede gangstier over hele øya.
Nettopp derfor burde man jo påvirke, og dele kunnskap. Faktisk viktig å holde "lysløype kåtingan" unna det som e igjen av natur på øya(Grøss hvis de lager mere lysløype).
Telegrafbukta er grei allerede nå. Men det blir jo mest asfalt dessverre. Fikk istedet vigslet de nye plankene i helga - og som bildet viser (fra Buren) er det mye hvitt å ta av.
Kom ikke her og fortell meg at du begynte for at det var godt!
[Re: LangSam]
#92821026/04/201018:39
dere pudderfantaster har det fint nå, men for oss som ikke er fullt så ivrige etter å stirre døden i hvitøyet, og helst holder oss i skogen, er dette den tyngste tiden på året å bo i tromsø.
#92889527/04/201012:11
De har den ihvertfall på biblioteket,rart hvis den boka ikke finnes på en av de lokale sjappene. Sjekk ut vaaben andresen,de har den kanskje(snakk med sjefen,stor rund kar ved navn Ørjan).
Gav den i julegave til en venn for noen år siden,ganske bra bok.
ja, jeg hadde så smått planlagt dekkskift på søndag... Nå er det jammen på tide å få lufta Yetien - den skriker etter litt grus under gummien! (Nei vent, Yetier brøler kanskje...?)