Hvorfor? 18.30 er et kompromiss av ønskene til nå. 18 blir litt for tidlig for mange. 19 blir, som mange også riktig påpeker, litt sent om man skal ta en runde før det blir mørkt.
Personlig stiller jeg med lykt i sekken, så har vi i det minste én guide om mørket skulle falle brått på (les: overskyet)
Føret er flott, men som OveR påpeker, noen pytter og litt gjørme er det. Den som sykler en km ekstra på asfalt med meg etter turen, får nytraktet kaffe og låne hageslange til avspyling etterpå. Kort vei til kollektivt fra meg. Den som har bil og ønsker å joine spyl&kaffe, kan parkere hjemme hos meg i Rognebærlia 2 på Sofiemyr og joine meg til Hurlumhei kl 18.15.
Noen som har lyst til å gjenta en tur i dette området eller Brannfjell til torsdag? Hvis noen med kjennskap til området (har bare vært begge steder en gang selv) melder sin interesse, så fyrer jeg opp en ny tråd.
Er det nokon tidlegare exit-muligheter på løypa di Harald? Det ser ut for at besøket mitt kjem allereie halv ni, så då må eg nok pella meg ut av skogen kl åtte trur eg...
Det er godt å være i gang igjen med Tirsdagsklubben. Grønliåsen viste seg fra en god side. Ganske bløtt helt i starten, men den unngikk vi på tilbakeveien ved å ta en mer østlig rute. Ellers glimrende forhold som alltid.
Det var ganske keisamt å gi seg på halvvegen i dag, men eg får komma sterkare tilbake til neste tysdag, tenker eg. Eg håper alle hadde ein fin tur vidare?
Innmari gøy å være på tirsdagsklubbtur igjen gutta!
Overraskende tørt langs høydedragene, og Harald var stibesserwisser som alltid og viste glimrende vei!
Filmet litt underveis, og har klippet sammen en liten snutt fra et morsomt singletrackparti. Interessant OTB på 3:05 - aner ikke hva som skjedde... http://www.vimeo.com/10909698
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Re: Tirsdagsklubb 13.04 - VIDEO av Harald!
[Re: Tallak]
#91910014/04/201002:16
Den svenska delegationen ber att få tacka för bra guidning och trevligt sällskap.
Tror det var Ugla som sa att man kan härja runt på åsen en hel dag utan att köra samma stig en enda gång. Jag tror dig. Vi hittade en del fint på väg tilbaka till bilen .
Kunne ikke delta pga forkjølelse, men skal dit nå på lørdag kl 1200. Men kjører dere inn til stien rett ved der dere stod oppstilt på parkeringsplassen (første bildet) - ved hjørnet av bygningen? Og så rett nordover (blir det vel?)?
Kunne ikke delta pga forkjølelse, men skal dit nå på lørdag kl 1200. Men kjører dere inn til stien rett ved der dere stod oppstilt på parkeringsplassen (første bildet) - ved hjørnet av bygningen? Og så rett nordover (blir det vel?)?