Kan vel bidra med et gammelt bilde av Syklonen. Den er ganske lik enda, mua. enkelte småting. (Kort girarm, 2-klingers fremgir, svart kjedestagbeskytter, dekk, etc.)
Og jobb/sti-sykkelen:
...Som heller ikke har blitt forandret veldig mye siden bildet ble tatt. (Bare satt på et SLR XC-sete, tror jeg.)
Knolly Endorphin. Nesten lik som i fjor bortsett fra kranken, kranklageret (Enduro Ceramic grade 3)og noen girstrømper. Endo`n blir ytterligere oppgradert med Boost valve og nye bremser om kort tid. Mulig et nytt lettere hjulsett også finner veien i løpet av sommærn.
Denne sesongen blir min sjette på sykkelen under. En Cotic Soul fra 2005. Jeg har VELDIG mange timer på sti på denne. Lite bling, men bygget for funksjon og holdbarhet. Altså mye Shimano. Til og med et firkant kranklager av den gode, gamle skolen :-) Det skal riktignok sies at alle deler bortsett fra setepinne og styrelager har vært byttet opptil flere ganger.
Denne sesongen blir min sjette på sykkelen under. En Cotic Soul fra 2005. Jeg har VELDIG mange timer på sti på denne. Lite bling, men bygget for funksjon og holdbarhet. Altså mye Shimano. Til og med et firkant kranklager av den gode, gamle skolen :-) Det skal riktignok sies at alle deler bortsett fra setepinne og styrelager har vært byttet opptil flere ganger.
Etter sjusjøenturen vår i fjor, skjønner jeg fortsatt ikke hvor du gjemmer bakdemperen din..
Øve, øve jevnt og trutt og tappert det er tingen, alltid bedre om, og om, og om igjen. Født som mester, født som helt, å nei, det ble da ingen, mot og kraft det vinnes litt og litt om sen.
Etter sjusjøenturen vår i fjor, skjønner jeg fortsatt ikke hvor du gjemmer bakdemperen din..
Jeg har veldig sansen for enkelheten med en hardtail. Liker riktignok å skru, men vil likevel ha minst mulig krimskrams. Tenker litt på å konvertere fra 2x9 til 1x9, men er samtidig skeptisk til å kvitte meg med de letteste girene. Jeg har veldig sansen for å knote meg opp bratte utfordringer :-)
Ja, da må jo jeg legge inn min stihoj, selv om den kommer til å ligge brakk mesteparten av sesongen grunnet utenlandsopphold Bilder tatt på Sognsvann primo april '10.
Fikk nettop denne saken i hus. Har hatt masse eksamener i det siste, hadde derfor min første tur i går. Nydelig sykkel! Føles bra å oppgradere fra Fuel ex
Har hatt noen turer nå, og blir mer og mer fornøyd. Blir nok en og annen justering, men kun av typen; få girskifterne på innsiden av bremsene, samt bort med nobbynick