Skulle lære å skru sykkel så kjøpte deler i fjor høst/vinter og i vår, nye og brukte, jeg har ikke brukt noen av de. Blir aldri noe av det, delene har bare ligget i kjelleren dessuten så skrur jeg på treningssykkelen min istedet.
- Giant XtC ramme 2008, str. XL. Rammen er nesten ikke brukt, kun et par små merker her og der som fremgår av bildene, brukt kun noen uker/mnd i følge forrige eier, ser sånn ut i hvert fall. Følger det med original setepinne, et Ritchey stem, bottom bracket, FSA styrelager. Om noen er interessert i dette utenom så kan jeg alltids selge det for seg selv... 1400,- + frakt for hele sulamitten eller kom med bud!
- Ny/aldri brukt, kun montert på/av sykkel SLX FC-M665 krank, 175mm. Selger lurte meg, trodde jeg fikk FC-M660 (tredelt), men fikk altså den doble med 3 drev montert. Pedaler følger ikke med. Bashguard følger ikke med. 36T-22T følger med. BB følger med. Med andre ord alt utenom bashguard. Siden jeg ble lurt og det var skrudd på 3 drev er jeg litt usikker på om de boltene som følger med passer når en bare bruker 2 drev. 800,- + frakt eller kom med bud
- Har et Continental Speed King 2.3 supersonic, rulla mellom 10-20 mil. 250,- + frakt frakt!
Kom med bud/spm her eller på PM.
Lars
Re: Ny SLX krank, Giant ramme, Speed King + smådeler
[Re: Skoje]
#88506108/02/201018:07
Kan ta flere bilder om noen på død og liv skulle ønske det Er på jakt etter XT/XTR 160mm bremseskiver centerlock, nye/som nye så en byttehandel er mulig...delene befinner seg forresten i nærheten av Notodden, kan godt hentes óg.
Redigert av Skoje; 08/02/201018:10.
#88507408/02/201019:18
Ja, etter å ha google litt så mener jeg at XL er 21" hos Giant. Om det ikke stemmer så får noen rette meg!?
Har forresten bestilt bashguard (burde få den i løpet av ei uke) til SLX kranken nå så den selger jeg 100% komplett, ny, aldri brukt for 900,- nå + frakt.
#88642512/02/201007:55
Kunnskap er informasjon kombinert med erfaring, kontekst, interpretasjon og refleksjon. Kunnskap er begrunnet tro. Kunnskap oppstår mellom ørene i menneskets hjerne.
Petter Gottschalk
Re: Ny SLX krank, Giant XtC ramme str XL - nye priser
[Re: arni@stinky]
#89055421/02/201016:20