Bare en håndfull syklister i sommervarmen i Aron idag, mye grunnet sesongavslutning på Hafjell. De har planer om å holde åpent iallefall ut oktober, hvis det kommer folk selvsagt, og ikke tunge snøfall..... Altså er det bare å glede seg til minst fem helger til.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Var ikke mange nei, men morro for oss som var der. Traff folk jeg ikke har syklet med før, og hadde det kjempefint egentlig! Kan ikke love at jeg kommer i morgen, da jeg må sove litt før nattevakt, men neste helg blir bra!
Det var stas å komme tilbake til Aron, selv om det ikke ble mange run før jeg innså at sykkelen min var i ferd med å gå i oppløsning. Godt å høre at de vil holde på så lenge de kan, og jeg kommer sterkere tilbake med nye kulelager!
Re: ARON, Ny åpningstid onsdager!
[Re: JonAre]
#82085127/09/200916:50
Herlige forhold i Aron idag! Det var faktisk en god del syklister. Gledelig å se ikke bare hardcore utforsyklister, men også folk på utleieutstyr og opptil flere familier som kjørte hele dagen. De nye skogslirkeløypene som har sitt utspring fra Den Blå er fantastisk morsomme og er flott variasjon fra standard-traséen. Likeså den nye ned langs Shantyheisen.
En betenkelighet er alle turgåerne vi deler anlegget med på søndager. Idag var det folk overalt i selve skibakken og på anleggsveiene. Størsteparten av syklingen foregår riktignok ikke der, men det spørs hvor lenge vi lever i harmoni uten ulykker.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Jeg skjønner ikke hvorfor folk velger å gå rett opp skiløypa når de vet så godt at syklister kommer rasende nedover. Blir spennende å se hvilken vinkling avisene tar på dette når det kommer en skikkelig ulykke. Vel, vi vet vel hvem som først får skylden, så det spennende blir å se hvilke argumenter og logikk som brukes imot syklister som bedriver sykling på tilrettelagte løyper i alpinanlegget.
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Stengt 24 og 25 oktober! Værmeldingen melder regn, sludd og snø fra fredag 23 oktober og over helga. Dette betyr såpeglatte, bløte løyper og vi har besluttet å holde stengt lørdag 24 oktober og søndag 25 oktober.
Takk for en lang og fin sesong med besøk av super mange hyggelige syklister! Vi håper å se dere snart med ski på beina til sesong start i slutten av november. Hvordan funker "wall riden" med ski?
Aff, jeg som hadde gleda meg sånn til sykling i helga Godt nøstedhallen er oppe...Uansett, takk for en super sesong til alle som har syklet i Drammen Skisenter i år!
Vi lokale "byggekidsa" (man er visst kid helt til man er blitt gammel )skal fortsette med bygging i aron utover høsten, og som Svenn sier, det bare er å starte å glede seg til sesongåpningen neste år!
Takk for i år ja. Ble ikke så mye utforsykling som jeg hadde håpet. Men sist helg hadde jeg noen runder i "nye" blå som var helt "der oppe". Det veide litt opp for en ellers tynn dh-sessong :-) Så tegn til nye elementer opp mot toppen på venstre side av heisen. Ser meget spennende ut. Gleder meg til våren!
Bonsak
Stolt medlem av F-A-R og Norsk Geriatrisk Dirt Forbund Trener utforgruppa SK Rye
Takker for et morsomt år i aron. To pakker med 4,2*25mm ligger i skapet og venter,får begynne å skru dekk.. Det blir vel kanskje mulighet å teste på snø i vinter.Ellers så er hammeren og motorsagen klar til neste år og nye byggverk..
If you`r on the bike,you`r probably having fun....
Takker for et morsomt år i aron. To pakker med 4,2*25mm ligger i skapet og venter,får begynne å skru dekk.. Det blir vel kanskje mulighet å teste på snø i vinter.Ellers så er hammeren og motorsagen klar til neste år og nye byggverk..
Når vil den nye stien "Børres highway" være klar da?
Det blir ikke langt ut i neste sesong det..... du er vel klar med drill og skruer du..... Tegningene ligger klare,må skaffe materialer.. (Børres highway ??) Nice.. Skal vi gå "linjetur" i år eller ?
Det blir ikke langt ut i neste sesong det..... du er vel klar med drill og skruer du..... Tegningene ligger klare,må skaffe materialer.. (Børres highway ??) Nice.. Skal vi gå "linjetur" i år eller ?
De blir ikke lagt ut på nettet... men du kan komme å kikke på de du. Noen overraskelser må det vel være på nye linjer.. Alle materialer mottas med takk, henting kan ordnes.