Vi fortsetter fjorårets store suksess med Fastride Lørdag 10 oktober kl 12:00. Arangementet er i år flyttet til Drøbak i Sogsti-skogen, der vi har laget en kongeløype.(se kart - rødt er der løypa er, blått er parkering) For de som var på fastride'n i Son i fjor så vil løypa bli teknisk med med litt mere ''flytcrux'' enn i Son. Det er også noen få hvilepartier og de lengste klatringene er ikke så tekniske slik at alt blir syklbart. Vi antar at vinnertid vil ligge på 6-7min. Rittet starter kl 12:00 men løypa vil være klar for gjennomkjøring fra kl 9:00. Det anbefales og få kjørt løypen noen ganger først. Rittet gjennomføres med enkeltstart med 1 minuttsintervaller.
Lapierre kommer også til å stille med noen demosykler slik at de som interessert i det kan få lov å prøve disse i nydelig skogsterreng.
Vil også få sagt at dette rittet er ikke noe offisielt ritt, bare en morsom sammenkommst for sti-entusiaster, så lisens er ikke nødvendig.
Påmelding koster 50kr og det inkluderer gratis vafler:-)
Flere og bedre bilder av løypa kommer til uka!
Påmelding gjøres til: j.s.torp@gmail.com
Sykkelhilsen fra Joachim og Lars
Redigert av aug11x; 10/09/200912:16.
Re: FASTRIDE 2009 - Drøbak 10 Oktober
[Re: aug11x]
#80934910/09/200912:25
Skal ta med meg fotoapparat og forsøke å knipse flest mulig av dere jeg... Ja så får man sett hva sti sykling egentlig går ut på også :-)
Jo, altså jeg forstår at det foregår i skog, og at det er på sti, men har aldri sett et sti ritt før. Så da skal jeg forsøke å få med meg dette. Har mange GB plass på Nikon 300'n så da er det bare å finne seg en plass i løypa og knipse løs.
//SB
______________________________________________________________ "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett."
[Re: Lurifax]
#81005911/09/200911:27
Om j.... Anton Sport noengang KLARER å få fiksa min Lefty (7 uker nå!!!!) stiller jeg med en Rush. Ellers kjører jeg 29SS omg
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: Carsten]
#81065512/09/200912:00
Om j.... Anton Sport noengang KLARER å få fiksa min Lefty (7 uker nå!!!!) stiller jeg med en Rush. Ellers kjører jeg 29SS omg
De skal da få det til med mindre de mangler deler!? Ellers er det kudos med 29" SS
Det er Terrralogic-utgaven, de har sendt den til Nederland...Og der er den blitt - i Tollen. Neste gang blir det 88aid i Tyskland som får skru på den. www.eighty-aid.com
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: larsb]
#81070012/09/200914:34
De skal da få det til med mindre de mangler deler!? Ellers er det kudos med 29" SS
Det er Terrralogic-utgaven, de har sendt den til Nederland...Og der er den blitt - i Tollen. Neste gang blir det 88aid i Tyskland som får skru på den. www.eighty-aid.com
Nok off topic, men eighty-aid har også kommet til Danmark
Kult å se int hos folk i alle aldere, vill si også at i fjor var eldte deltaker faktisk 57 år gammel nemlig sti entusiasten Fumio, som også er en personlig venn og fast turkompis når jeg bodde i Son!
Håper på i år å se den koselige gjengen fra Kristiansand. Mr Østvedt,Fux, supermann mf.
Vært og gjennomkjørt løypa idag og den serveres i beste karakter.
Det garanteres 100% sti-ritt og 100% bra humør samt fete premier fra vertene!
Lars..
Redigert av Larsf; 13/09/200913:00.
Freeride everything!
Multisport is life
[Re: Larsf]
#81151914/09/200906:25
Dette høres moro ut! Gikk dessverre glipp av det i fjorårets. Passer for ungdommen også dette, eller? Lurte i så fall på å dra med de unge og lovende fra terrenggruppa i klubben.
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
[Re: aug11x]
#81171514/09/200910:33