Dette høres jo helt glimrende ut! Lykt har erling og han er jo som vanlig snill og låner bort Vil fryktelig gjerne være med, men må bare sjekke et par ting før jeg gir endelig beskjed.
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
jeg gledet meg dessverre for tidlig, er bortreist den uka. men jeg skal tenke på dere fra Ghana (en liten jobbtur dit blir spennende, men jeg skulle faktisk vel så gjerne vært med dere )
håper på flere turer, rikke! skikkelig kult at du tar initiativ til fellesturer i drammen!
Håper virkelig det blir flere muligheter til guidet Drammenssykling - denne dagen passer dessverre ikke for meg heller... God tur, la oss se mange bilder, og angre på at vi ikke kunne være med!
Då har eg flytta noken møter så eg skal få anledning til å være med. Har aldri vært med på heisbasert klatring før, så det blir jo artig!! Er dette egentlig en sånn tur man må ha fulldemper for å kjøre eller?? Burde eg få lånt meg en for anledningen, eller er det morro for HTs også??
Stine: har du med deg sveler??? Då kjem eg iallefall...
Jeg kjører HT så det går nok helt greit, men turen er sikkert like moro på fulldemper også. Det er en del røtter og stein så boing boing over disse kan være vel så moro.
___________________________________ "A friend of mine had a goat!"
Innser dessverre at jeg ikke rekker å bli med denne gangen. Litt mye som skjer denne onsdags kvelden. Håper på å få bli med neste gang! God tur til dere heldige som får blitt med
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Oppdaget nettopp at dette er jo den 9.september hvor jeg desverre skal befinne meg på Ullevål
Må nok prioritere Ullevål, noe jobbgreier ... HYYYYYYL! Gruer meg. Foppal er ikke akkurat det som rocker båten min.
Og jeg som hadde gledet meg til å sykle med Apa!! Buuu... og jeg kjenner jeg er litt vonbråten over å bli ditcha til fordel for ballspill!!!!
Det er mulig å kjøpe enkeltbillett ja. 50,-
Guri fra skisenteret hadde lyst til å bli med, men hun var bekymret for teknikken siden hun ikke er så dreven. Men hun er veldig kjent i området så hun bare hopper av om hun ikke henger meg :-) Særs hyggelig dame.
It isn't what you do, it's the way you do it!
..:: Stine ::..
PS: Contessa er Stine som privatperson, ikke Stine i jobbsituasjon :-)
Re: Ny jentetur i Drammen?
[Re: mira]
#80363702/09/200919:09
Hm. Det ser ut som jeg kan være med allikevel. Har egentlig demontert fulldemperen i sinne men kan montere den sammen i glede. Mye som ikke virker som det skal men det går nok greit en kveld.
Sjefen min på jobb mener att jeg ikke har tid til å sykle denne uken, men det vet han inget om! Jag SKA sykle i Drammen på onsdag!!!
Har ikke helt oversikt på hvordan jeg kommer meg dit, men det er jo flere dager igjen så det ordner seg sikkert. Hvis jeg kommer med toget, hvordan kommer man seg til Aron? Er det veldig langt (og mye oppover) å sykle fra sentrum? Lurer litt på når tid jeg må dra fra Oslo for å rekke til 18.
#80716807/09/200919:00
NEI!!!!! Nå ble det plutselig jobb på meg likevel... Og jeg som hadde flytta og ordna på møter for å få dette til.. De høye herrer vil visst ikke at jeg skal sykle på onsdag. Håper dere får en glitrende tur, og om det er aktuelt med noen turer i oktober så kommer jeg sterkt tilbake...
Jeg legger til at vi nesten får prøve å komme oss avgårde så kjapt som mulig.
I kveld tok vi nedkjøringa i mørke, noe som i og for seg er greit, men kanskje ikke like moro for alle.
For de som er kjente går løypa slik: Toppen av Aron, opp til høyre for å få med en del av kampstrupen mot grusveien til Tverken, inn til ballhytta og forbi for å få med mer moro sti enn grus opp til steinkjerringa, blåsti via Kjøsterudsetra, der tar vi av og ringer inn TBE+ TBEE.
Sånn sirkus..
Redigert av Lilletroll; 08/09/200919:00.
___________________________________ "A friend of mine had a goat!"
Bilder av chicksa. Har prøvd å velge ut pene bilder og selvfølgelig ikke fotisett-bilder. Grunnen til det er at ingen hadde noen fotisett på de deilige stiene. Desverre greide jeg ikke å unngå konse-munn-bilder så...
Først et lite utsnitt av hvor vi har vært. Starter brått på toppen av heisen i Aron