0x002b anbefalar musikk!
|
0x002b anbefalar musikk!
19/03/2009 21:54
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Eg høyrer mykje på musikk, og tenkte å dele med Dykk kva eg anser som gode album, samt skrive nokre få ord om dei. (Korriger meg gjerne om eg bommar på fakta..) Advarsel: Stor variasjon i sjanger. (Best listened to with an open mind.) Tom Russel - The man man from gods knows whereMusikalsk, fengande prosjekt med fleire kjende artistar, både amerikanske, irske og norske (deriblandt Knut Reiersrud, Kari Bremnes, Sondre Bratland m.fl.). Behagelig vokal, fengande musikk, tekstar som er humoristiske og tidvis skarpe. Klarar ikkje kategorisera dette albumet; men må ein absolutt putte det i bås? Knut Reiersrud - TrampOgså eit fengande album, av det norske musikk-geniet Knut R. Han er ein mester med gitar, tromme og andre rytmeinstrumet. Han heldt vistnok fantastiske konsertar, og er genuint opptatt av at ting skal høyras bra ut. Albumet "Tramp" er dedikert til fotbevegelsen ein gjer til god, fengande musikk, og vart inspirert av ein tur han hadde i Afrika. Med på albumet er blant anna Five Blind Boys of Alabama, og andre dyktige musikarar med, og nokre av låtane (vokal) er i negro-spiritual-stil. Åpningssporet "Tramp" og "You ought to treat a stranger right" kan trygt spelast høgt. Naboane dine klagar garantert ikkje. 
Vaskar kleda mine sjølv...
|
|
|
Re: 0x002b anbefalar musikk!
[Re: NjalVM]
19/03/2009 23:02
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Tom Waits - Bone machineKanskje Tom Waits på sitt beste. Absolutt ikkje for nybyrjarar! Grov, buldrande, bjeffande og brutal. Høyrt godt på spora "Earth died screaming" og "I Don't Wanna Grow Up". Heilt kanon. (Og så kan det nemnas at superbassist Les Claypool spelar bass på opningssporet!) Primus - Brown AlbumHar har du ei gruppe som har fått ein musikksjanger oppkalla etter seg, for det å kategorisera Primus er ikkje enkelt. Albumet er rotete, fengande og bråkete. Låten "Fisticuffs" bør høyrast. At musikken til Primus er vanskelig å "tolke" vert blant anna gjenspegla i dei varierande anmeldelsane det har fått; med 2 hjå Rollingstone, og 5 hjå All Music Guide. (I tillegg har eg fått dilla på låten Kalamazoo. Basslinja er berre råkul!) Pixies - Come On PilgrimMuligens det beste rockealbumet i samlinga mi. Alle låtar på albumet ligg mellom terningkast fem og seks. Eg fekk ein singel frå dette albumet då eg var kring 12 år, og det var berre fantastisk musikk! Eg har vel høyrt samlege album, mange, mange gonger, men dette fortener verkeleg å bli høyrd ei gong til! Og du går ikkje lei. (Og for dei teikneserieinteresserte: Legg merke til alle referansane til Transmetropolitan.) Beastie Boys - Ill CommunicationKjempekult, fengande hip-hop/rap frå midten av nittitalet. (Og dette kjem frå karen som ikkje likar nemnte sjanger.) Dette er eit av fire album som gjorde at eg frå å være ein passiv til aktiv lyttar. Musikken varierar mellom jazz, hip-hop og "vokalrock". "Root Down", "Sabotage" og "Tough Guy" må høyrast! (Åpningssporet "Sure Shot" vart forresten brukt i DBS sin Tricky Track-reklame. Gul sykkel, og mantraet "You Can't, You Won't And You Don't Stop". God låt. Crap reklame.)
|
|
|
19/03/2009 23:20
|
perbl
More than words
|
More than words
Knut Reiersrud - TrampOgså eit fengande album, av det norske musikk-geniet Knut R. Han er ein mester med gitar, tromme og andre rytmeinstrumet. Han heldt vistnok fantastiske konsertar, og er genuint opptatt av at ting skal høyras bra ut. Albumet "Tramp" er dedikert til fotbevegelsen ein gjer til god, fengande musikk, og vart inspirert av ein tur han hadde i Afrika. Med på albumet er blant anna Five Blind Boys of Alabama, og andre dyktige musikarar med, og nokre av låtane (vokal) er i negro-spiritual-stil. Åpningssporet "Tramp" og "You ought to treat a stranger right" kan trygt spelast høgt. Naboane dine klagar garantert ikkje. Godt valg, og jeg kan underskrive på at konsertene er bra. Husker spesielt da jeg var på konsert med Reiersrud og Iver Kleive i Nidarosdomen for noen år siden, blant de beste konsertopplevelsene jeg har hatt noensinne. Fantastisk stemning, fabelaktig musikk, og en veldig elegant Reiersrud som både småpratet og spilte på autopilot mens han skifta strenger i gitaren når de røyk 
Redigert av perbl; 19/03/2009 23:24.
Per B.
|
|
|
[Re: perbl]
20/03/2009 10:15
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
(Og dei som ynskjer høyre korleis dette fantastiske Knut Reiersrud-albumet høyres ut: Smakebitar hjå musikkonline.) Rage Against The Machine - Rage Against The Machine // Evil EmpireHer klarar eg ikkje velje ut eit album. Begge desse albuma er kjempegode, og er to av dei fire som fekk meg til å bli ein lyttar. Energisk, fengande musikk (metal/rock), og med eit svært politisk, anti-krigs-, pro-sosialistisk bodskap er desse albuma skikkelig politisk dynamitt. Har har eg ingen spesielle låtar å trekke fram; alt er bra! Cornelis Vreeswijk - Cornelis' bästa (2 disc)CV vart fødd i Nederland, flytte til Sverige 12 år gamal, var ein godt utdanna sosialist med alkohol- og narkotikaproblem, noko som gjenspegla seg i musikken, som for øvrig hamnar i kategorien visesang m.m. Tekstane er ofte frekke og spydige, og tar som regel dei vansklegstilte i samfunnet i forsvar, og angrip uredelige bedriftseigarar og andre i dei "høgare klassar". (Muligens av di familien til Vreswijk var godt stilt i Nederland, til dei måtte flykte under krigen, og hamna i arbeidarklassen i Sverige, og opplevde klasseskilje på kroppen..) Måtte legge ved dette fantastiske bilete av Cornelis..
|
|
|
20/03/2009 10:31
|
SimonS
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Gamle gode Rage Against The Machine... Bruker alltid å høre på litt "Killing in the Name" og annen tung musikk når jeg trener vekter.. F#ck you i wont.... Å køyr.. 
|
|
|
[Re: SimonS]
20/03/2009 12:01
|
Oppoverbakke
Fersking
|
Fersking
Pixies, Tom Waits og Beastie Boys. Fin liste.
|
|
|
[Re: Oppoverbakke]
20/03/2009 12:46
|
torstein
Ingen custom tittel her nei....
|
Ingen custom tittel her nei....
Kommer med en påstand, uten noen som helst begrunnelse. Bygger kun på følelser og egen synsing.
To av de beste albumene som noen sinner er laget kom i 1991: - U2, Actung Baby - Red Hot Chilli Peppers, Blood Sugar Sex Magic
Kommer stadig tilbake til disse. U2's album hadde jeg først på kassett, og var "fast" i spilleren i mekkekjelleren der jeg bodde før fra det ble utgitt til jeg flyttet i 1999. Har variert litt etter dette, men jeg kommer stadig tilbake til det albumet. Blood Sugar.... Hva skal jeg si, Give it away og Under the bridge, før det hele topper seg med Sir Psyco Sexy - en "symfoni".
Ellers anbefaler jeg Foo Fighters, Metallica, My Chemical Romance og annet med trøkk i, i bilen i forkant av en real stitur.
Ellers er jeg så og si altetende, bortsett fra Kønti og Dansband.
Torstein
If a mountainbiker crashes in the forest, and no one is around to see it? Is he still a crap rider?
The one true answer is known to that rider alone...
|
|
|
[Re: torstein]
20/03/2009 16:21
|
DagRS
Ivrig
|
Ivrig
Kommer med en påstand, uten noen som helst begrunnelse. Bygger kun på følelser og egen synsing.
To av de beste albumene som noen sinner er laget kom i 1991: - U2, Actung Baby - Red Hot Chilli Peppers, Blood Sugar Sex Magic
Rart du nevner disse to utgivelsene. For meg representerer Achtung Baby begynnelsen på slutten for et bra band. U2 har etter min mening kun hatt enkelte gode låter etter Joshua Three fra 1984. Årets plate er noe av det værste mølet jeg har hørt, begynner å komme på nivå med patetiske Coldplay. Sex Magic er et bra album, men også etter min mening ett slags vendepunkt for et bra band i og med at mesteparten av det som har kommet i ettertid ikke har holdt mål. Stadium Arcadium hadde enkelte lyspunkter. Min mening er at begge disse bandene ble offer for en ekstrem komersialisering. De skulle på død og liv nå et stort publikum og produserte musikk etter hva de mente lytterene ville ha. Men smaken er som baken. Jeg digger gamle RHCP plater og spiller noen gamle U2 innimellom, men det finnes heldigvis mye grummere musikk enn dette på markedet.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
|
|
|
[Re: DagRS]
21/03/2009 19:36
|
Syklist1
Besatt
|
Besatt
Når det gjelder Tom Waits vil jeg ved siden av Bone Machine gjerne slå et slag for Alice og Swordfishtrombones. For en ny lytter er nok Alice det letteste av de tre albumene å begynne med.
Forøvrig skal trådstarter ha skryt for god smak.
|
|
|
[Re: Syklist1]
22/03/2009 22:59
|
atlekristensen
Ivrig
|
Ivrig
Kompisen min liker godt "Taste Of Pain" fra RHCP. Han digger den trompetsekvensen, men jeg har ikke hørt sangen. Damn. Akkurat nå snurrer det The Dave Brubeck Quartet - Time Out En av mine favoritter, og jeg blir alltid i herlig stemning av den: småfull i en liten røykfull bule gjennomlyst med skinnende solstråler med strandlukt akkompanert av en ULTRAKUL saksofon og skikkelig laidback kontrabass sammen med en lekfull pianist som koser seg skikkelig! Tar seg skikkelig opp etterhvert sangene ruller frem, det er slik musikk skal være! Når "Take Five" (nr 3) dukker opp girer de opp og avrunder flott med "Pick Up Sticks" som jeg virkelig digger! Take Five - http://www.youtube.com/watch?v=BwNrmYRiX_o !  Løp og kjøp/stjel/download den!
|
|
|
[Re: atlekristensen]
22/03/2009 23:15
|
Laxeluz
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
|
Doktor, har jeg fått luz på laxen min?
"Taste the Pain" ligg ute på Spotify...
Andreas Tveit
|
|
|
[Re: atlekristensen]
22/03/2009 23:34
|
M@rtin
MaBose Infotainment
|
MaBose Infotainment
Atle, hvis du liker TaFem - gå for monsterversjonen: Tilgjengelig på f.eks. Schpottifai. Martin
|
|
|
[Re: M@rtin]
23/03/2009 10:03
|
atlekristensen
Ivrig
|
Ivrig
Takk! Høres gøy ut, men jeg må ta det litt rolig idag, fikk tinnitus igår av all den støyen.  Tilgjengelig på f.eks. Schpottifai. "Taste the Pain" ligg ute på Spotify...
Spotify != OpenBSD  Jeg fant despotify, men de blokkerer for fri tilgang.  Heldigvis finnes det alternativer. /overforbruk av smiley, that's me.
|
|
|
24/03/2009 18:03
|
Pysa
Entusiast
|
Entusiast
[b]Primus - Brown AlbumHar har du ei gruppe som har fått ein musikksjanger oppkalla etter seg, for det å kategorisera Primus er ikkje enkelt. Albumet er rotete, fengande og bråkete. Låten "Fisticuffs" bør høyrast. At musikken til Primus er vanskelig å "tolke" vert blant anna gjenspegla i dei varierande anmeldelsane det har fått; med 2 hjå Rollingstone, og 5 hjå All Music Guide. (I tillegg har eg fått dilla på låten Kalamazoo. Basslinja er berre råkul!) I would rather be Frizzle Fried:)
Front wheelie, to face plant!
|
|
|
[Re: Pysa]
04/04/2009 15:58
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Tool - LateralusI mine auger det absolutt beste av Tool sine album. (Eg er litt flau over å ha gløymt å ta det med før..) Mystisk prog-rock med rytme som fenger meg.* Musikken til Tool, og spesielt dette albumet, er analysert i hel. Folk ser Fibonacci-tal i hytt og dynevær. Både rekkefylja på låtane, tekst og rytme i enkelt-låtar og meir føl den berømte talrekka (0-1-1-2-3-5-8-13-osb.). Altså: Spel albumet i riktig rekkefylje, og det vert mykje betre. Legg merke til bruken av ord, og alt vert enda, enda betre.. Eg tviler forsåvidt ikkje at det er noko i det (Maynard og andre i bandet har forsåvidt sjølv bekrefta dette), men eg har ikkje tatt meg det heilt store bryet med å få det bekrefta. At det stemmer i teksten til Lateralus er vel det eg kan bekrefte.. (Godt illustrert her: http://www.youtube.com/watch?v=wS7CZIJVxFY) Og finn du "teorien" og albumet av interesse, så les her: http://www.bofe.org/overthinking.htm <- Ein kar som har tenkte litt for mykje...  *(Derimot kjenner eg ein trommis og to som ikkje likar Tool; av di rytmane dei brukar visstnok ikkje er "korrekte". Eg anar ikkje. Er så fryktelig dårlig på musikkteori!)
|
|
|
09/09/2009 08:45
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Lenge sidan sist. Mikael Wiehe - 30 sångerEnda ei gong svensk visesang frå nokre år tilbake (faktisk så langt som 1971). Er på lik linje med førre svenske artist politisk, og omhandlar flyktingar ("Som en duva"), samfunnets galskap ("Hemmet") og andre sosial-politiske tema. Anbefalar på det sterkaste "Hemmingwayland" som ei musikalsk oppleving, og "Valet" som er ein utrulig "sterk" låt. Desse to er verdt å høyre gong etter gong etter gong. Spotify: http://open.spotify.com/user/0x002b/playlist/6eV8GUJ40tTQzUWhAjFxAQ
|
|
|
09/09/2009 09:19
|
HM1100
Ringrev
|
Ringrev
Det er gøy å diskutere musikk. Tror jeg har nesten alle albumene som er nevnt over, og jeg er enig i at de er bra! Men litt kommersielt kanskje? Som kjent finnes det utrolig mye bra musikk fra ikke-kjente og kanskje obskure artister. Njål(?): Du liker Tool ser jeg. Har du hørt om Isis? Prøv feks Panopticon (eller noe sånt). Og hva med Can? Tysk gruppe tror jeg, som kom med plata "Tago Mago" rundt 73`. Hårreisende og bra blanding av Krauterrock og Miles Davis. Og hva med Ween? "The Mollusc" er en av de bedre platene jeg veit om....("...ocean man, take me by the hand...."). Også synes jeg man bør nevne norske Ulver. Noe av det de har gitt ut er definitivt for viderekommende, men mye er vel verdt en lytt. Enjoy  Min favoritt (hvis det i det hele tatt er mulig å hevde det) er kanskje Sidsel Endresen med "Undertow". Altså; Sidsel Endresen i par med B. Wesseltoft gir meg gåsehud. Hver gang..
|
|
|
[Re: HM1100]
09/09/2009 09:46
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Njål, ja.  Einig i at det er noko "kommers" i anbefalingane mine, men for dei fleste er artistar som Reiersrud, Cornelis, Primus og Pixies ikkje så kjent. Mange har nok høyrt om artisten, men ikkje noko av artisten, og eg trur anbefalingar gjer terskelen lågare.. Og eg er einig i at "Ulver" er bra. Og Sidsel Endresen kjenner eg får albumet " Cohen på Norsk", som for øvrig er eit morosamt album eg hadde gløymt. -takk for den! Nationalteatern – Livet är en fest - En samling 1972-80Svensk folk/punk. Oppstod som band medio 1970. Eit stort band som opp igjennom tidene har bestått av godt over 20 medlemmar (ikkje alle samtidig). Dette albumet inneheldt dei beste låtane deira opp i gjennom tidene, og er (som vanlig) politisk og sosialistisk orientert. Dei peikar på kriminal- og narkotikapolitikk; politiets maktmisbruk, folks frykt for fattige og vanskeligstilte og industriarbeidarane (mangel) på rettigheiter og viktigheita av å organisera seg. Låtar å merke seg: "Sent en lördags kväll", "Ut i kylan", "Bängen trålar", "Hanna från Arlöv", "Rövarkungens ö" (som forøvrig er heile 12 minutt lang!)..
|
|
|
09/09/2009 10:07
|
MortenML
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Nationalteatern ja, det vekker gode og gamle minner. Vår første opptreden som fjortiser med håp om musikerframtid var som oppvarmingsband for Åge Aleksandersen og Sambandet på begynnelsen av 80-tallet. En av favorittcoverne var selvsagt "Vi fortsätter spela rock'n roll men vi håller på att dö" eller "Roffe och jag" som vi kalte den. Samling av så og si alle foreslåtte album som playlist på Spotify: Terrengsykkel: http://open.spotify.com/user/mitch66/playlist/5Vgq543wJxiRZjjN5isPBp
Redigert av MortenML; 09/09/2009 10:09.
/mitch
Tunge gir og høy frekvens - slår aldr feil.
|
|
|
[Re: MortenML]
09/09/2009 13:45
|
Supermann
Besatt
|
Besatt
XTC - Skylarking - Intelligent, krevende og god popmusikk. Krever mer enn en gjennomlytning, men når musikken gror på deg... AH! Oppdaget musikken fra XTC for fire år siden og har siden vært fenget.
Kan også anbefale Drums & Wires, English Settlement, Oranges & Lemons og Mummer. Rangerende fra pubertalt til modent.
Ut på tur!
|
|
|
[Re: Supermann]
09/09/2009 18:07
|
HM1100
Ringrev
|
Ringrev
Laterlaus med TOOL er et glimrende album ja :)) Jeg spiller det grisehøyt akkurat nå, klarer nesten ikke å skrive.... Benytter sjansen når man er "fri". Kanskje B. S. neste. Ozzy er en bra man...
|
|
|
[Re: HM1100]
09/09/2009 18:29
|
Garpen
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Før en god stiøkt, eller bare på vei hjem fra jobb er kanskje Weezer's "Surf Wax America" noe av det herligste å høre...
Kanskje litt infantil musikk, men ganske herlig og upretensiøst.
Redigert av Garpen; 09/09/2009 18:30. Rediger grunn: Her må det markeres!
NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også! Salig er den som ikke har noe å si, men allikevel holder kjeft.
|
|
|
[Re: maxmekker]
11/09/2009 10:51
|
NjalVM
OP
Besatt
|
OP
Besatt
Fear Factory - DemanufactureMitt fyrste møte med dette albumet er via spelet Carmageddon. Der vart fleire låtar brukt som bakgrunnsspor (kun instrument), og det med stort hell! Eg gjekk i fleire år utan å tenke noko meir over det, før eg plutseleg vart presentert for dette albumet, med grei beskjed om å sitje ned og høyre. -Eg var ikkje vanskeleg å be. Seks sekund ut i fyrste låten forstod eg kva eg høyrde på, og fekk momentant gåsehud over heile kroppen. Dessverre sat eg igjen med eit litt skuffande inntrykk etter å ha høyrt det to, tre gonger, då teksten var tidvis så enkel og banal. Men om ein ser forbi det, og berre lar musikken rive deg med, heve adrenalinnivået og "galskapen" i deg, så er det riktig fornøyelig. Spel det høgt når du syklar sti eller nedover, og ting går så mykje betre.. Eller kva, Anders?
|
|
|
[Re: MortenML]
11/09/2009 10:55
|
Arne_And
More than words
|
More than words
Bra jobbet! Deling av playlister på Spotify er genialt, ikke minst de delte listene som flere kan editere.
|
|
|
|
|