Å jøyemeg så mye bra bilder da! Utrolig kult at alle ser ut til å ha kosa seg big time her oppe. Håper å treffe dere alle neste år!
Som jeg sa til flere i løpet av helgen, og sier igjen; ta gjerne kontakt om noen reiser opp før (eller etter) campen, henger stort sett på en sti inni fjordene og blir gjerne med på tur
Jeg vil også si tusen takk for en helg jeg kommer til å huske lenge! Syklingen var ubeskrivelig artig, og så er det jo kjekt å treffe folk. Takk for fine stier, og god logistikk og gjennomføring
STEIKJE, DÅ VA SOo nice SYKLING! Takk for et fantastisk flott feelggod grasrotarrangement hvor sykkelglede og det sosiale står i fokus,
Vi storkoste oss!
Sitat: Lyn-Peder
Synd med ramme Håvard, du får fyre av en mail til canyon hvor du glemmer å nevne 36-gaffelen.... de har jo ganske god crash-replacement også om du ikke får noe på garantien. Ellers er det et par gode tilbud her
Som jeg sa til flere i løpet av helgen, og sier igjen; ta gjerne kontakt om noen reiser opp før (eller etter) campen, henger stort sett på en sti inni fjordene og blir gjerne med på tur
Hallais! Bur du/dåkke i området permanent? Isåfall vil eg gjerne komme opp å sykle så snart kneet mitt er grodd og snøforholda der oppe tillet det:).. Og kom gjerne nedover til sandane med heile banden ut i juni ein gang;)
Nordfjord Grovsyklarlaug
Re: Fjørå Singletrack Camp 4-6 september
[Re: Fenris]
#80791908/09/200917:53
Næmmen! der var en liten film ferdig også. Ble litt grepet av nasjonalromantikken i starten.. derfor felegnukkinga.. Ingen hjelmkamerabiter, men masse fine stier og folk:
Hallais! Bur du/dåkke i området permanent? Isåfall vil eg gjerne komme opp å sykle så snart kneet mitt er grodd og snøforholda der oppe tillet det:).. Og kom gjerne nedover til sandane med heile banden ut i juni ein gang;)
Hele gjengen bor en plass mellom 40-50 minutt fra Valldal. Stiene som ble sykla i løpet av campen er hvor vi sykler for det meste ... så, hva kan en si... ædda bædda...?
Tusen takk for tilbudet! Og ta kontakt når du har planer om en tur til området her..
nais film hansib. Om du hadde giddet å slenge ut bildet fra 4:21 på picasa eller noe sånt hadde det vært knall. Alltid festelig med bilder av seg selv hehe
og fin posering veronica
[Re: hansib]
#80793508/09/200918:10
Næmmen! der var en liten film ferdig også. Ble litt grepet av najonalromantikken i starten.. derfor felegnukkinga.. Ingen hjelmkamerabiter, men masse fine stier og folk:
Ble en flott filmsnutt det! Selv får jeg ikke sett nok på bildene fra helga. Det blir alt for lenge å vente helt til neste høst...
Ola.
[Re: heinrich]
#80794108/09/200918:18
nais film hansib. Om du hadde giddet å slenge ut bildet fra 4:21 på picasa eller noe sånt hadde det vært knall. Alltid festelig med bilder av seg selv hehe
og fin posering veronica
Gjemte meg bak benken da jeg skjønte det kom her, hørte bare Bjørnar; "ka detta va...?" ... bra det var fint da..
og fin posering veronica
Gjemte meg bak benken da jeg skjønte det kom her, hørte bare Bjørnar; "ka detta va...?" ... bra det var fint da..
jeg snakket forresten om helt i begynnelsen når dere trakker oppover, du spotter kameraet og gir en fantastisk posering til ære for kameraet
#80799408/09/200919:04
Heisann, det kan jeg gjøre, for det er jeg som tok de bildene. Overførte de til hansib lørdagskvelden.
Så, her er en liten serie til ære for deg og bror
Og forresten, veldig kul film stasjminister, og meget bra bildekvalitet
btm
#80801408/09/200919:23
Takk for sist ærede syklister, gode medsammensvorne, og sjeler med gode vibber! Må innrømme at jeg har hoppa innom tråden siden sist, og det gleder meg at bilder og filmer legges inn. Takk for skryt, vi evaluerer for harde livet, og tar også gjerne imot tips til forbedringer. FSC kan ikke styres av oss lokale, det er gruppens samlede energi som hjelper Bob Marley å gjenoppstå (tror han var innom et øyeblikk oppe på Nysætra, eller hva Arne?). Er trygg på at jeg snakker for oss alle i Nordvest når jeg takker til hver enkelt for strålende bidrag!
Arild E
[Re: btm]
#80801708/09/200919:24
jeg snakket forresten om helt i begynnelsen når dere trakker oppover, du spotter kameraet og gir en fantastisk posering til ære for kameraet
Jada, skjønte det ... og jeg gjemte hodet bak benken her for å slippe å se det selv..
wops, leste litt fort her i sted. Trodde du snakket om å gjemme seg bak benken på filmen, noe jeg ikke helt husket å ha sett i filmen. Finfin sykling og burde jeg jo si. Den hvite Foes'en fikk jo fart nedover kan en si
jeg må si at selv om forholdene i år var noe mer krevende, skiftende og fuktig stod ikke helgen tilbake for i fjor i det hele tatt. Det var en nærmest perfekt helg. Så igjen takk så mye for meg.
[Re: Arild E]
#80802808/09/200919:30
"Quite truly quintessential! (in case Arild has forgotten that particular adjective)."
John "animal" Tangent! You can be absolutely shure that quintessential are stuck in my brain for the rest of my life. I'm glad my horizont has expanded in the right direction - further out towards perfection. Halleluja!
[Re: Arild E]
#80804608/09/200919:43
Febjules folk! Fiiin fin film og bilder! Takk for ei strålande helg.. Hekje komt mej heilt til hektene igjen enda faktisk! Og de rykke og riv ette meir sykling, så sei for all del frå viss nøken kjem att i område og vil ha selskap! :-)
Mange kjekke stia att!!! litt bilder.. vart desverre ingenting av headfilmen
Redigert av tausa; 08/09/200920:25.
[Re: hansib]
#80834309/09/200908:25
det er gruppens samlede energi som hjelper Bob Marley å gjenoppstå (tror han var innom et øyeblikk oppe på Nysætra, eller hva Arne?)
Hehe, det har du jaggu rett i.
Når det gjelder tips til forbedringer har jeg kun ett: if it works, don't fix it! Jo, vent, kanskje dere kan opprette et felles bildegalleri (i Picasa, flickr e.l.) der alle kan legge ut bilder fra turen. Det hadde vært veldig kjekt å få samlet de på ett sted.
[Re: Arne_And]
#80841409/09/200909:33
Ser veldig flott ut, og jeg bør tydeligvis legge inn en tur hjem til Sunnmøre for fjøråsykling neste år.
Tror det blir hjemtur neste år på meg også. Når jeg ser bilder og film angrer jeg på at jeg lot meg skremme av Yr.no og 2 dager i Gudbrandsdalen i bil.
Jeg stiller meg i gratulantkøen, og vil takke arrangørene og deltagerne for en meget artig helg. Litt skuffende dog at slanke-effekten av push-bike var så å si fraværende, for vekta påstår at jeg presterte å legge på meg minst 2 kg. Pizza, øl og sponsor-juice overload.
Hvis noen vil geotagge bildene sine kan jeg sende dere en fil med GPS spor fra fredagsturen på Liahornet/Ansok , lørdagsturen på Mefjell og søndagsturen på Høgsvora.
/dan
[Re: tausa]
#80903210/09/200907:14
Konge camp i Valldal! Mange supre stier og hyggelige folk å dra på tur med!
Njål: vi ser litt slitne ut på det bildet..
Her er Mine bilder ikke spesielt bra kvalitet, men noen med bra stemning!! Skal definitivt ha meg et kjappere kamera til neste år - utrolig mange bilder som ble dårlige på grunn av treigt kamera.
Takk til arrangørene for et supert event!! Neste år er allerede lagt inn i kalenderen!
Anders .. det er litt bratt på Vestlandet.. www.nots.no +47476 87 695