Var på fisking i dag med ungarne. Tror nok jeg venter til 10.00. Har ikke haft en dagstur på lenge,og i morgen er der lovet fint vær,så jeg vil ha en fin dugfri tør sti og leke meg på op over og ned over.
Kjøre fra Verdal 10.00
Claus
Claus
Re: Levangers tak (Hårskallen)
[Re: calfs]
#79515122/08/200917:45
Ok Claus Jeg kjører fra Verdal klokka 0800 Turmål for søndagen er opp til Hårskallen og Sæterstien tilbake til bilen Værvarselet for morgendagen er aldeles strålende
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Det blev en fin tur. Vi kjørte bakveien rundt og kom op til Skallen fra vatnet af. Nedkjørslen fra Skallen er konge,det blev mye fart og sprett,og der blev bremset ned til gangtempo når der kom folk op over(det var ikke mange). Men der blev kikket en del på os. Vi var inde på Skalstuggu etter på,der var en som nevte om noen syklister for ikke lenge siden som der var blevet skjeftet på,ikke på grundt af fart og u-noder,men slett og rett fordi at"sådan går da ikke an"
Tak for turen Christian Bilder ?
Christian tog et par stykker
Claus
Claus
#79655124/08/200920:01
Siden familiebursdager hindrer deltakelse på disse dagene så har jeg vært ute å trøstesyklet sammen med noen lycrakledde birkengærninger. Intervalltrening å greier....
Ski baby! Erik S. Hynne
[Re: gikke]
#79749125/08/200920:34
<Gjorde et forsøk på å sykle kløvstien i dag igjen ! etter et veldig mislykket forsøk for en tid tilbake . må bare si det alle stier med mer en 30 fotisett på under 2km utgår for all framtid .
<Gjorde et forsøk på å sykle kløvstien i dag igjen ! etter et veldig mislykket forsøk for en tid tilbake . må bare si det alle stier med mer en 30 fotisett på under 2km utgår for all framtid .
karakter på skala 1-10 en svak 1 :-(
Jeg har bare syklet denne stien en gang,men i min bok har den fått en sterk åtter Mange artige parti på denne stien
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Bare vent til du får noen år med stisykling på baken så blir du glad i kløvstien.
Vi kommer alle på en dugnad Christian. Vi jevner noen dumper,ligger en strimmel med asfalt,og montere noen varselsskilte "langsomgående trafik lengere fremme"
Claus
Claus
#80031529/08/200918:27
Da skal jeg ta Kløvstien uten fotisett på ræser
Vi kommer alle på en dugnad Christian. Vi jevner noen dumper,ligger en strimmel med asfalt,og montere noen varselsskilte "langsomgående trafik lengere fremme"