Skjønner ikke at noen vil seg så vondt som å kjøre med slange i et sånt ritt.
Hehe, du har aldri hatt en pungings som ikke tettes av guffe? Det har skjedd meg på to ritt i år, så nå blir det slanger for alle penga.
Det er noe gæærnt når man må kjøre med en ekstra rull med felg-tape i baklomma i tilfelle Joes tulleguffe og tullebånd svikter. Ikke er det spesielt lett å demontere heller.
15 minutters reparasjoner gjør ikke noe under for tidene heller, så den ydmykelsen gidder jeg ikke flere ganger.
Edit: Glemte jo å skryte av det fantatsisk rittet. Omtrent alt er "best i landet": Traseen, naturen, været, funksjonærene og maten. Fantastisk jobb av Brummundal SK!!!!! Jeg har aldri sykla så fine og morsomme stier før!
Ønskeliste til neste år:
* Mellomtider.
* Flere og mindre puljer og kortere opphold mellom puljene. Røyk du på en litt tidkrevende reparasjon på lørdag, ble det til å sykle alene resten av rittet, og det er litt tungt.
* Greit med masterbil, men med mattestart i tillegg blir det ennå mindre pes om plassene.
* Sendte man småungene rett ut på den samme klatringa som de voksne!?!? Litt vel tidlig å luke ut de som ikke har Lance Armstrong holdninger kanskje?