Jeg kommer og har vært så heldig at noen har forbarma seg over meg og gitt meg husly, nå må jeg bare somle meg til å betale 200,- til Øyvinds øl-fond innen 19. august
Lite å diskutere egentlig. Er spent på Utflukt på nytt sted, men jeg tar med en positiv holdning, sykkel, og det som trengs for å ha det hyggelig.
KAn du bekfrefte hvor sentrum av utflukt kommer til å være, og får vi et spesialtilbud?
Siden det kan se ut til at det er meg du spør så kan jeg forsøke å svare. Sentrum av utflukt blir nok litt til høyre for midten, og du skal få en gratis banan av meg. Godt tilbud, ikke sant?
KAn du bekfrefte hvor sentrum av utflukt kommer til å være, og får vi et spesialtilbud?
Slik det ser ut til på utflukt-siden, blir det i Funkelia, og der er det leiligheter. Funkelia er der Kongsberg Skisenter ligger, og den siden av byen med størst område med stiterreng. På Gamlegrendåsen på andre siden av byen er det mye terreng som er svært lite kupert med små høydeforskjeller og er veldig nybegynnervennlig.
Du kjenner til utflukt.terrengsykkel.no-sidene? Et steinkast fra Utflukt-arenaen i Kongsberg Skisenter ligger Funkelia med sine splitter nye høystandardleiligheter. Dette vil være den overnattingen som vi anbefaler i forbindelse med Utflukt 09, men Kongsberg kan ellers by på alt fra campinghytter til hotell.
Hadde vi fått spesialtilbud ville det antakelig stått der.
Du finner egentlig all info på nettsidene: utflukt.terrengsykkel.no.
Stolheisen vil gå mellom 10 og 12 fredag, lørdag og søndag. Ellers t-krokheis.
For øvrig kan denne tråden være ideell for deg vil dele overnatting med noen i Funkelia. Leilighetene er utrolig freshe, og det kan være gunstig å fylle opp sengeplassene.
Løvsteika
Re: Utflukt Kongsberg 20.-23. august
[Re: Heliboy]
#76086126/06/200921:41
Det er 10 plasser til campingbiler med strøm ved Kongsberg Skisenter, og for øvrig kjempegod plass ellers til telt / camping rett ved arenaen. Henviser NOK en gang til utflukt.terrengsykkel.no, hvor du finner det meste du trenger av info :-)
Svaret for endringen som ble gitt i en annen tråd om dette for et stykke tid siden:
Sitat: sykkeloyvind
Heisan. Det som skjer er at vi i Terrengsykkel føler at Utflukt på Skeikampen har vokst seg for stort for at Skei er et optimalt sted å arrangere noe slikt. Vi er i gang med et nytt sted med superfine stier for alle nivåer, heisbasert sykling, mulighet for lange shuttle-runs, flere hytter på et lite sted og mindre væravhengig stinett. Vi kommer tilbake med detaljer innen to uker. Men Utflukt 2009 blir enten samme helgen som planlagt, bare et annet sted, eller en helg noe senere.
Skeikampen ligger selvfølgelig tilgjengelig for alle som vil dra dit. Vi ønsker å bygge Nye Utflukt fra bunnen av som et feel-good arrangement der alle kan kose seg på supre stier.
Jeg kommer, og har sikret meg funky leilighet i Funkelia
Gleder meg til: - Nye stier, spent på hva Kongsberg har å by på! - Sosialt samvær med kvalitetsfolk (=stisyklister), både på sti og i solveggen etterpå (for det blir jo sol!) - Å lære noe nytt på et morsomt kurs kanskje?
Håper på: - Godt vær - Et godt turtilbud for alle, nybegynnere som eksperter, sprekinger som livsnytere - Utstyrsleverandører med nytt og spennende stash til utlån - Et bra opplegg på kvelden, med god mat, hyggelig stemning og "håpløs" quiz (målet er 3 rette,hehe)
Håper å unngå: - Punkteringer - Skader - Regn, hagl og massive mengder gjørme - Flått med TBE
Flått er overhode ikke noe problem her i Kongsberg! (Selv som aktiv orienteringsløper har jeg aldri fått flått her i byen, og ikke hørt om noen som har fått det)
Ressern
[Re: Ressern]
#76893712/07/200917:40
Jeg har en spray til bikkja som får flått og mygg til å styre unna. Jeg vet helt ærlig ikke om den funker, for det er ikke fryktelig mye flått her i elverum (og jeg syns ikke det er altfor mye mygg her heller). Jeg bruker sprayen på hunden, men vet ikke om flåtten hadde vært mer interessert uten.
Jeg får bruke den på meg selv, selv om den lukter litt rart, hehe.
Jeg kommer, og har sikret meg funky leilighet i Funkelia
Gleder meg til: - Nye stier, spent på hva Kongsberg har å by på! - Sosialt samvær med kvalitetsfolk (=stisyklister), både på sti og i solveggen etterpå (for det blir jo sol!) - Å lære noe nytt på et morsomt kurs kanskje?
Håper på: - Godt vær - Et godt turtilbud for alle, nybegynnere som eksperter, sprekinger som livsnytere - Utstyrsleverandører med nytt og spennende stash til utlån - Et bra opplegg på kvelden, med god mat, hyggelig stemning og "håpløs" quiz (målet er 3 rette,hehe)
Håper å unngå: - Punkteringer - Skader - Regn, hagl og massive mengder gjørme - Flått med TBE
Ingrid
Me too!
Bare at jeg her ikke noe stedå sove ennå, så hvis noen har en seng til overs i en leilighet er jeg keen!!
Ny sesong nye muligheter!
[Re: Kajen]
#76921313/07/200909:00
Det blir vel endel som satser på campinglivet, og det er god plass på parkeringsplassen ved Funkelia:
Jeg og noen andre tenker på å bruke lavo, og lage ett meget enkelt baderom med pumpedusj.(er ikke sikker på hvordan mulighetene er angående dusj for camping folket)?
Mange Utflukt-deltakere ønsker å dele leiligheter i Funkelia, for å holde overnattingsprisen nede. På denne tråden er det bare å melde sin interesse / komme i kontakt med andre.
Løvsteika
[Re: Heliboy]
#77695628/07/200909:11
Her er 3 alternativer for 20-23.august i Funkelia: 5-sengs leilighet til 3.300,- 8-sengs leilighet til 5.700,- 12-sengs leilighet til 6.900,- I tillegg kommer obligatorisk sluttrengjøring, 1000-2000 kr.
Er det noen som er interesserte i å dele?
_______________ * Signe *
[Re: Sims]
#77697528/07/200909:39