Etter å ha byttet ut sykkelen i en mindre utgave var det en fryd å plaske rundt i søla på øya i dag. Stien ned ved "junkiehytta" er fantastisk og forholdsvis tørr. Det var ikke stiene opp mot varden, og her ble det mest bal. Rotet meg uti en skikkelig våt myr mellom hoppbakken og trykktanken ved lysløypa også.
Re: Den store stitråden for Tromsø og omegn
[Re: art]
#74272301/06/200918:39
Var en liten tur i mellom rundt kl 5 -7 i ettermiddag,litt vått noen steder men ellers fin tur Tok bilder med mobilen(begynner å bli bra med 5 megapixels kamera,at bildene er litt uskarpe skyldes nok at forografen var "litt" sliten..)
Jeg har også vært ute i dag. Deilig med en dag uten regn. Var faktisk i akkurat samme område som deg, snekkarboa. Tok den stien som går til venstre på førstebildet ditt og havnet på noen bratte stier ned gjennom granskogen. Høyt sete, dårlig teknikk, glatt underlag og mindre optimale dekk sendte meg nesten inn i min første ordentlige kræsj der nede, men det gikk på det berømte håret. Blir bra når det tørker mer opp.
#74450603/06/200920:35
skal det, men må vente til snøen slipper taket først.
Jeg dro faktisk sykkelen opp på fjellheisen her forleden dag. Det pøsregna og sludda og plutselig kom tåka, men det var en fin tur. De kalde vaflene til 30 kroner jeg spiste på toppen var fantastisk gode. Nedfarten langs sørstien var gøy, om en litt for krevende for meg og mitt høye sete.
#74561605/06/200908:45
Herlig! Nå er masteroppgaven levert og de delene jeg mangler kommer til uka - godt å se at det atter er liv i skogen!
Si meg, gutter og jenter(?), er det noen av dere som kunne tenke dere å kombinere litt stigøy med tendenser til fotosession? Driver og bygger litt portfolio skjønner dere...
Kristian
I'd rather be loved than liked...
#74562905/06/200909:05
Skal dra å lufte avid bremsene til en kompis på lørdag,men drar rett ut i skogen etterpå(vet ikke når før i morgen),er jo meldt sol og 7 grader...(luftet forøvrig mine juicy five for første gang i dag,de er nesten 3 år!,juicy seven bremsene har jeg luftet mange ganger..
Var en tur igår og en tur idag(værvarslet har visst snudd!). Syklet med en kompis,skulle aldri ha spist restene av den hotte yonas pizzaen(nr 10) til frokost. halsbrann suger.!..
Denne bakken er på grensen for mine tekniske kvaliteter,men den gikk uten velt:
Ca 400 meter oppafør meg,brukte å kjøre ned på ski og hoppe i bunnen av bakken da vi var små(og uredde).. Perfekt treningsbakke! du må svinge ned ca 300ish meter etter den røde hytta,så må du svinge brått til høyre og inn på en liten sti rett inni tjukke skogen,(når du ser en parkeringsplass rett oppafør rødhettestien) Kart kommer her:
Redigert av snikkarboa; 07/06/200916:26. Rediger grunn: Tips fra Art