En ting som jeg har problemer med er at noen ganger så har ikke den siste dagen jeg sykla avslutta. Eks når jeg syklet i går så var ikke økta 14 mai skikkelig avslutta. Dette føkker virkelig opp trenignsdataene når jeg importerer de. Regner med jeg gjør noe feil.
Jeg ser også at Garminen ikke nullstiller den nye dagens distanse men fortsetter fra dan tidligere dagen............ heelp
Jeg har mistet 4 av mine lengste turer på lignende måte de siste tre ukene, og nå er jeg en smule sur...
Jeg nullstiller enheten etter tur, slår den av og når den kobler til PC så er det ingen data å overføre.
Jeg sjekket enheten via explorer, og da så jeg at det lå en fil under history\laps (tror jeg)... denne fila kunne ikke flyttes og var korrupt.
Fant et tips på annet forum om å lage en course fra history. (Training-Courses-Create New) og da ble den korrupte fila lagret til TCX. Dette skjedde to ganger. En kort tur klarte jeg å redde, mens en lengre tur var fortsatt ødelagt.
Det jeg la merke til underveis på den korte turen, var at grade-prosenten plutselig ble borte, og GPS'en sluttet å akkumulere høyde.
Når jeg "fikset" den rare lap1 fila med ovenstående prosedyre, så var høydemetrene korrekte... så det var bare visningen av dem som stoppet mens jeg var ute på turen.
Igår fikk jeg et nytt problem. Jeg syklet ny langtur (5t+) og alt så greit ut. Klok av skade så tok jeg en titt på history-folderen før jeg startet garmin connect, og gjett hva... langturen min var tilgjengelig i en 2K TCX-fil. Jatakk.. alle verdier var summert, men ingen detaljdata var tilgjengelig.
Alle mine problemer har oppstått etter at jeg oppgraderte til sw-versjon 2.7.
Fikk vite fra support tidligere i uka at det ikke var mulig å nedgradere uten å sende inn enheten til service

Jeg er egentlig veldig imponert over 705, men ikke akkurat nå når den ødelegger så inderlig for meg.