Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Pulsklokke fra Polar :(

Pulsklokke fra Polar :( #725399 08/05/2009 06:24
D
dEzb24 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
D
Kjøpte en pulsklokke fra polar i slutten av februar og den har allerede spist to batterier.
For det første så går det for lang tid med å skifte batteri i klokken og for det andre så bør et batteri på en klokke vare mye lengre. Minst 1år helst 2år.

Noen som har hatt det samme erfaringene med pulsklokke fra polar. Det dreier seg om en CS300 sykkelversjon som og batteriet på alle det andre funksjonene også var oppbrukt da eg kjøpte den.

Sveinung
Alltid på jakt etter en ny plass å sykle
Re: Pulsklokke fra Polar :( [Re: dEzb24] #725502 08/05/2009 08:10
tommygutt Offline
Scottselva
Scottselva
Det er jo åpenbart at noe er feil med klokka di. Gå tilbake til butikken å få fikset problemet...

www.romsdal-adventure.com

Facebook: romsdaladventureas
Instagram: @romsdaladventure
Re: Pulsklokke fra Polar :( [Re: tommygutt] #725695 08/05/2009 11:52
BetongApe Offline
Avhengig
Avhengig
Jeg har hatt CS300 i 2,5 år uten noe som helst problemer, eller for den saks skyld flatt batteri. Sendte den inn til batteribytte nå fordi den hadde fått endel riper, og batteribytte var gratis/grisebillig hvis man samtidig bytter hus og reim. Det er nok noe galt med klokka du har kjøpt.

Re: Pulsklokke fra Polar :( [Re: dEzb24] #725858 08/05/2009 15:24
Foxhill Offline
Entusiast
Entusiast
Har en litt annen erfaring med Polar.

Jeg kjøpte RS800cx i februar og opplevde at batteriet på pulsbeltet måtte byttes etter hver tur. Ringte kundeservice og de ba meg sende inn beltet med feilmelding og vise til henvendelse til kundeserivce.

Min anbefaling er derfor: ring kunderservice, send inn til Polar med henvisning til samtale med kunderservice, legg ved kopi av kjøpskvittering(fungerer som garantibevis), vent 2(?)dager, få tilbake en frisk klokke/computer!!!

Mine opplevelser med kundeservice hos Polar har utelukkende vært positive.

Vil tro at dersom du går til butikken sender de den vel bare videre til Polar for at du deretter må hente den i butikken. Ved å sende den inn selv må du selvsagt betale porto selv, men den kostnaden er overkommelig for å få klokken levert i postkassen, synes jeg!

Dette er helt tydelig en garantisak, ingen behov for å bestille batteribytte som du må betale for.

"It never gets easier, you just go faster."
Greg LeMond
Re: Pulsklokke fra Polar :( [Re: Foxhill] #726116 08/05/2009 21:17
D
dEzb24 Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem
D
Blir nok til at eg går til butikken der eg kjøpte den og leverer den inn i sammen med resten av tingene som skulle ha vært på sykkelen men som eg ikke har fått til å virke da eg har god tro på at batteriet på føleren som skal være på gaffelbenet er død også og ber om å få en enkel pulsklokke uten alt det ekstra eller rett og slett pengene igjen for klokken.
Syklet har eg jo gjort i alle år uten så det går sikkert bra i noen fler.

Sveinung
Alltid på jakt etter en ny plass å sykle

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå