Harald kommer til meg og vi kjører og henter Lars. Avmarsj kl 0930, da er vi på vangshylla ca 1000. Anders fra Steinkjer får en telefon fra meg i løpet av dagen om endringene.
Ser at turen blir flyttet ja, og dette går helt greit for min del også :-) Oppmøte nede ved sjøkanten på vangshylla klokka 10.00 i morgen eller? Gleder meg som en unge :-D
Ser at turen blir flyttet ja, og dette går helt greit for min del også :-) Oppmøte nede ved sjøkanten på vangshylla klokka 10.00 i morgen eller? Gleder meg som en unge :-D
Finfint! Oppmøte klokka 10.00 på Vangshylla (gamle fergeleiet) blir bra det her
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Jeg var en liten tur oppi Volhaugen for en liten time siden, for å se om det var snøfritt opp til Leklemsvatnet Det var det ikke Så det tar nok en uke-14 dager før det går an å sykle oppi der Men det kan hende det er klart oppi Bjørga, der tar sola ganske mye mer
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Imorgen sesongdebuterer jeg i Børsåsen. Tar med bikkja og kaffe. Satser på å sykle på kryss og tvers mellom kl 10 og 13(ca). Kanskje lenger... Har ingen anelse om all snøen er borte, men det ser bra ut på avstand. Claus? Var du der idag?
Hvis noen hiver seg med, kan jeg justere tidspunkt. Men avslutter kl 1430 uansett.
Jeg kommer hjem i helga, og er klar for tur på lørdag. Må snart få sett alle de fine nye stiene på Trones. Jeg rekker ikke å få på stidekk, så stiller lettkledd på dekkfronten med slitte dekk med kryssmerker på. Er det noen som føler kallet? Jeg tenkte meg selv et par timer på sti, for så å avslutte med 1,5 timer på grus.
Hello! Ser at værmeldinga lover sol og en passelig dose med plusser på lørdag. Er det noen som er med på en kort ettermiddagstur på Trones? Jeg er på jobb til klokka 1500, så hvis det ikke passer for noen av dere så er det mulig at jeg tropper opp for et par timer alene
Skjærings! Har dobbelbooket morgendagen. En ræsertur avtalt for en uke siden dukket plutselig opp... Hva var navnet på dette forumet nå igjen? Racersykkel.no?
Hei guttær! Skal bare melde om ganske begredelige forhold over brennberga på steinkjer. Masse snø og veldig bløtt. Men 14 dager med det været som har vært i det siste skal gjøre susen.
Mens den unge mannen la om dekk så pep gps'n hissig på styret ettersom den ble trykket ned mot bakken. Hva stod det så å lese på displayet etterpå? Jo, "Mann over bord" og en masse advarsler. Litt vanskelig å lese teksten på bildet. Claus er det derimot lett å se.
Oj, her var det lenge siden det var postet noe matnyttig. Vel, i dag blir det fellestur til Trones. Oppmøte kl 1900 hjemme hos meg. Oppmøtedetaljer pr. tlf.