Den letteste måten å se at denne sykkelen er satt opp av en tulling, er pedalene! Det er greit å pimpe en sykkel i all verdens skrikende farger og tullete komponenter. Det er greit å sykle med flatties når du skal sykle til byen. Men det er IKKE greit å kombinere disse handlingene!!!
-Arve
Re: Seriøs utfordring for stilpolitiet!
[Re: Herit]
#66297012/01/200907:56
Tinker Juarez sykler med Quattro i terrenget. Jeg syklet med Quattro 4Ti i Birken i 2007, men det teller jo egentlig ikke.
Teller og teller, men hadde du brukt Quattro til vanlig sykling?(Vanlig er for meg = sti)
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: KTL]
#66302612/01/200909:47
Tinker Juarez sykler med Quattro i terrenget. Jeg syklet med Quattro 4Ti i Birken i 2007, men det teller jo egentlig ikke.
Teller og teller, men hadde du brukt Quattro til vanlig sykling?(Vanlig er for meg = sti)
I mangel av noe annet, ja uten problemer, men ikke som førstevalg. Quattro fungerer fint med terrengsko og vanlige klosser også, men blir da litt vinglete pga den buede plattformen. Til generell terrengsykling ville jeg foretrukket Candy, Acid eller Egg Beater.
I mangel av noe annet, ja uten problemer, men ikke som førstevalg. Quattro fungerer fint med terrengsko og vanlige klosser også, men blir da litt vinglete pga den buede plattformen. Til generell terrengsykling ville jeg foretrukket Candy, Acid eller Egg Beater.
Det var et fyldestgjørende svar. Jeg spør, siden jeg bruker Candy på sti og grusresern. Nå sist har jeg faktisk brukt candy på racer'n oxo, siden det var rimelig kaldt igår og jeg har bare vintersko til mtb, lettere å bytte pedaler enn å bruke det djevlens plag: Overtrekksko! Men jeg tror jeg skal prøve Quattro på racer'n.. Greit å holde seg til EN cleat tenker jeg (eller rettere sagt 2)
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
[Re: larsb]
#66350612/01/200923:41
Mange har sikkert fått nyhetsbrevet fra Aspire Velotech i dag. Nederst er det bilde av newyorkeren David sin sykkel. Seriøs utfordring for stilpolitiet.