Hei,
har en del deler liggende som jeg skal selge. Slenger bare ut et bilde av alt:
http://i76.photobucket.com/albums/j29/Freeride_Herman/deler001.jpg[
b]Deleliste:[/b]Ramme: DMR Sidekick ramme i GOD stand. Deilig stålramme med fester for både skive og v-brems. Ta kontakt så diskuterer vi pris, eller gi et bud. Følger med styrelager i god stand og eventuelt et kranklager. Prisforslag; 1400 med kranklager.
Gaffel: Eldre Dirt Jam Pro gaffel, fungerer utmerket og er i bra stand. Har noen slitemerker osv, men bare kosmetisk. Ingen skader på innerben el. Styrerør er ukuttet og i stål. Prisforslag: 600kr.
Hjul: 1. Mavic EX 325 Disc. Solid håndbygget hjul (bygd av sykkelmekaniker), er relativt nytt og har ingen skader. Navet er et bunnsolid DMR Revolver nav med gode lager. Pris: 750kr
2. Et eldre WTB Speed Disc hjul, tåler en del i forhold til vekten og bredden, men har en liten sprekk. Har for så vidt 2 andre felgringer av samme type, så jeg kan sette på en lik felgring i bedre stand hvis ønsket. Navet fungerer bra. Selges billig, 350kr.
SingleSpeed kit: Fra DMR, ganske nytt og alt er i god stand og ser bra ut. 16t drev. 170kr, så sparer du 140kr (crc).
Styre og stem: Truvativ Hussefelt (oversized), i god stand. Prisforslag 70kr.
Sete: SDG- i Beam, litt slitent, men ingen skader. 60kr
Krank: FR 300 kranklager fra SKF 250kr, i super stand! Også noen krankarmer i dårligere stand, gi bort pris m.følge av pedaler evnt. 150kr
Bremser: Shimano Deore av eldre årgang, solide bremser med greie egenskaper. Forebrems er nyluftet og med ny hendel, men bakbrems hendelen er knekt, trenger å byttes. Flotte bremser til god pris! 300kr sammen.
Ikke på bildet/ diverse:Dekk: 3 stk Gazza North Shore dekk. 1 stk High Roller bakdekk. Hvis interesse har jeg også 3 stk Maxxis TT Larsen, ganske slitte. 100kr pr gazza og high roller.
Styre: BMX, 6,5" elns. Dårlig lakk.
INFOHvis interesse, kontakt meg gjerne på PM, msn/ mail (sykkel_freeride@hotmail.com) eller i tråden så diskuterer vi pris, frakt osv.
Vi snakkes!
- Herman Christoffersen