hiv på en post-it lapp på innsia av vinduene i alle retninger der det står navnet på firmaet,så begrunner du det med rekamebil. Tross allt,kommer du med den der så snur folk seg etter den,og ser navnet på firmaet!
Jeg tipper at ekstrautstyret som passer på standard 500 også passer på Abarth varianten - der er det vel en bikerack dings?
(Jeg vil også være med i italiofil-gjengen, men heller mer mot Alfa Romeo)
Sånn for miljøhensyn kan det vel være greit å nevne at Fiat bilfabrikanten med lavest co2 utslipp.
Dette er min signatur. Det finnes mange som ligner, men denne er min. Min signatur er min beste venn. Den er mitt liv. Jeg må mestre den som jeg mestrer mitt liv. Uten meg, er signaturen meningsløs...
Blårussen hos GM sitter for tide å regner på om de skal lage en serie av den Holden prototypen på bildet i tråden ovenfor eller ikke. Er vist en del amerikanere med mye penger som kunne tenkte seg en sånn en i garasjen med ett av GM emblem på panseret.
Jeg vil ha en Fiat 500 hvis den kommer som elbil. Den er så utrolig stilig, men jeg trenger den jo dessverre ikke. Hmmmmm... Jo, jeg trenger jo bil når jeg er i Italia. En Fiat 500 med 1,2-motor i "Pop"-utgave koster €10900. Det må jo kunne telle som ekstrautstyr til ferieleilighet og drukne i det budsjettet.
Selv om jeg kjører Citroën og er veldig godt fornøyd så er jeg jo italofil og liker Fiat. Men jeg brant fingrene ned til stumper på denne, som jeg hadde for noen år siden:
I en italofil tråd må jeg jo bare poste bilde på min tidligere ungkarsleilighet også. Nå er jeg ikke ungkar lengre og den eneste motorsykkelen i familien tilhører faktisk samboeren. Det var altså ikke hennes skyld at jeg sluttet med mc. Det kan derimot alle her ta på seg skylden for.
I en italofil tråd må jeg jo bare poste bilde på min tidligere ungkarsleilighet også. Nå er jeg ikke ungkar lengre og den eneste motorsykkelen i familien tilhører faktisk samboeren. Det var altså ikke hennes skyld at jeg sluttet med mc. Det kan derimot alle her ta på seg skylden for.
Hehe, WAF på en ducati i stua er ikke spesielt høy, så om samboeren ikke hadde fått deg til å slutte med MC, så hadde hun nok garantert fått deg til å slutte med det der
Driver litt å vurderer Alfa Romeo 156. Egentlig mest for å få en pen bil med litt motor til grei pris. Men henger de sammen, eller vil jeg bruke verkstedet ved siden av som parkeringsplass til vanlig?
Er ganske umulig å finne en eneste alfa som har gått over 200 000 til salgs, og da begynner man lure hvor de er.
Jeg kjøpte min 147 før jeg sjekket noe grundig om verkstedtid på bilene, men heldigvis kjøpte jeg med bruktbilgarant så da fikk jeg fikset de vanlige type feil med den modellen på garantien , dvs hjuloppheng o.l men ellers er de jo utrolig morsomme/gode å kjøre, kan ikke sammenlignes med biler i samme prisklasse. Det mest negative er bruktbilmarkedet, det kan være tungt, men det gjenspeiler seg jo bruktbilprisen.
Sjekk forøvrig denne linken, et diskusjonsforum med nesten like ivrige forummedlemmer som på terrengsykkel.no http://www.cuoresportivo.no/
Rational human beings do not base their decisions on reality but on their understanding of reality and the two are never the same - George Soros
Hadde jeg hatt en garasje å putte den i skulle jeg hatt en slik:
Det er noen i Bislet-området som har en sånn, og jeg blir stående og se etter den med laaange blikk hver gang den kjører forbi meg :
Mmmm... en Bertone Coupé om jeg ikke tar feil? Jeg var kun noen få tastetrykk unna å kjøpe en slik for noen år tilbake, mens bilinteressen var på topp. Jeg hadde solgt min forrige veteranbil og hadde blinket meg ut en slik som neste bil - akkurat idet jeg skulle til å slå til slo fornuften inn og fortalte meg at jeg solgte den forrige veteranbilen min fordi jeg bl.a. ikke hadde en ordentlig mekkegarasje, kun en oppbevaringsgarasje. Det hadde nødvendigvis blitt en del mekking med en Bertone Coupé, så handelen ble tilslutt avbrutt.
Angrer jeg idag? Nei, kan ikke si det. Skjønner ikke hvor jeg skulle fått tiden fra om jeg eide en veteranbil nå.
I mellomtiden har jeg funnet ut at når tiden er inne igjen så må jeg hedre mitt opphav og kjøpe en Triumph istedet.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Driver litt å vurderer Alfa Romeo 156. Egentlig mest for å få en pen bil med litt motor til grei pris. Men henger de sammen, eller vil jeg bruke verkstedet ved siden av som parkeringsplass til vanlig?
Er ganske umulig å finne en eneste alfa som har gått over 200 000 til salgs, og da begynner man lure hvor de er.
Jeg har en 156 T-Spark blå metallic. 2002 mod. Kommer nok for salg i løpet av høsten. Vil vel da ha kjørt opp mot 180 000. Det er min 3 Alfa. Har gått gradene fra Sprint via Spider til 156. Er helfrelst i forhold til kjøregenskaper og design på disse bilene. Har også hatt Audi A3 med turbo (2000-2004). Var nok sprekere og en bedre bybil, men kan ikke måle seg med kjøregleden i en Alfa.
"A true friend is one who overlooks your failures and tolerates your success." ~ Doug Larson
Triumph Spitfire er morsomt, hadde en sjef som hadde en sånn. Ganske tøft når man skal ut til et parkeringsselskap for å reparere parkeringsbevis-plastkortprinteren deres og ankommer sjappa i åpen Triumph
De er også billige i innkjøp og enkle å mekke på (alt i motorrommet er f.eks. svært tilgjengelig pga. panseret med forskjermer som vippes fremover). I tillegg er både originale og reproduksjonsdeler lett tilgjengelig på 'øya'.
Det skader jo heller ikke at de er vakre...
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Triumph Spitfire er morsomt, hadde en sjef som hadde en sånn. Ganske tøft når man skal ut til et parkeringsselskap for å reparere parkeringsbevis-plastkortprinteren deres og ankommer sjappa i åpen Triumph
Vi driver å vurderer flytting til England for noen år. Alternativt bosted for oss vil være Kenilworth, nærmeste by vil være Coventry. Coventry er jo byen hvor Triumph hører til og har hovedsete. Triumph var jo i utgangspunktet en sykkelfabrikk (tråsykkel). Prøver å motivere meg selv med å tenke at jeg kommer nærmere både kule biler, bra motorsykler og god ballspill ved å flytte over, men er skeptisk.