Quote:
Neste innkjøp nå tror jeg blir en ny veske/sekk. Jeg er på utkikk etter en sekk som både har tekniske detaljer som gjør den god til å benytte på skidager, samt god nok plass til kamerahus og et par objektiv (type 70-200 og nedover), samt laptop. Nå har jeg forsåvidt ikke planer om å kjøre på ski med både kamera og laptop i sekken, men for daglig bruk kan det være kjekt. Var innom på VPG i dag og tittet på en Dakine Sequence, som forsåvidt virket lovende, bortsett fra at det ikke var plass til laptop hvis jeg skulle ønske å ha med meg det også.

hoi!

Har nå hatt DaKine sequence i snart ett halvt år, og kan på det _varmeste_ anbefale denne.

Har brukt den både til daglig bruk, walkaroundsekk, sykkelturer, og også ett par dager i bakken. (kjører både alping og telemark). Laptop er ikke relevant for meg, så jeg tar ikke det med i betraktningene, men denne sekken fremstår som vanvittig bra for min del. Har plass til alt det jeg trenger å ha med meg på tur ( 30D med batterigrep, 50mm, vidvinkel, 70-200, blitz, pocketwizard, osv) praktiske lommer til minnekort og ekstra batterier, alt veldig tilgjengelig, og solide festeanordninger til evt stativ.

Ett kupp, til prisen mener jeg!..

K

Redaktør og fotojournalist, terrengsykkel.no