"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Grunnet tidsklemme så blir det ikke Patrioten som blir med meg til Grinda. Det blir Kellyen, så folk kan se hvordan en klassisk og uhypet singlespeed ser ut. Rekker ikke stitur dessverre.
Første treff. Det blir jaggu langt å reise for en dag. Men ser fint ut.
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
Jeg kommer til å ville bli kvitt et sett Shimano PD-M520 pedaler som jeg kjøpte i dag etter stituren etter DDD07 i morgen, for kanskje 150 spenn. Brukt et par timer, altså.
Et bra sted å begynne å lete er første post på første side i denne tråden -der det står "klikk her for kart" med grønne bokstaver...
Øh, jeg ække så kjent med sånne forumgreier. Side? Tråd? Grønne?
KO
hmm. Kanskje jeg dukker opp dit med min blasfemiske sykkel som har gir, rustflekker og felgbremser. Jeg vil ikke love at jeg kommer dit, for da blir jeg nødt til å bryte den løften, for jeg ELSKER å bryte løfter! Jeg har hele dagen til rådighet, og kan sikle/sykle inntil sola forsvinner(deadlinen min er å komme tilbake til sivilasjonen idet det blir mørkt)
Selv om jeg har andre og mer viktigere oppgaver, høres det ut som om det er for morsomt til å la være å møte opp!
Nå sliter jeg med å få på plass flaskeholderbolten da jeg mista den i skogen ved forrige tur. Så skal jeg sette på en lengre setepinne, og vurderer om jeg skal bytte til mer stivennlige dekk, spesielt på forhjulet...
NYDELIG ARRANGEMENT!! Max og jeg synes det var vidunderlig, selv om vi ikke fikk tid til å bli med på turen etterpå. Max fant ut av hans sykkel veide 15kg, men er like blid. Og han fant ut av at Dangerboy har kule pedaler og at pappa kanskje ikke jar den kuleste sykkelen i verden. Hyggelig selskap, flott vejr, men dommen Dazed.. Dommen ! Carsten
Redigert av D'e'Kerfnahh; 07/10/200715:31.
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Sjokoladekake fersk ut av ovnen nå.. Nytraktet kaffe.. Stikker oppover snart. Kom og få kake!
Takk for nydelig kake!
KO
Jeg & kompisane slang innom etter passe lang tur,og det så ut som dere har hatt det hyggelig,men det råeste var jo redaktØyvind som tidligere på dagen hadde knekt en alubom med underarmen. Farlig fyr han reddaktørn ja.
Eller må vi kunne si at Orange is the new Black, var opptil flere fete hardtails med omtrent samme farge som den uforskammet rene Coven som ikke ser ut som den kom rett fra Aron.
KO
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
jeg tok en tur aleine i dag opp fra grinda, men fant ikke dette droppet som skulle være bygget der. Er det noen som kan angi korrekt sted hadde jeg blitt happy
Vi hadde et lite uhell på vei hjem fra treffet. Erik sitt King hjul hoppet ut av dropout`n på ett eller annet mystisk vis i fart, og resultatet ble ikke bra..... Etter å ha båret sykkelen fra Bjørnesletta til Jar, møtte vi en hyggelig kar som mekka på gamle sykler i en garage. Han solgte oss et jalla bakhjul for en hundrings, Slik at vi kom oss hjem...
Jeg mener å huske at historien er noe sånt som at den falt av en bil og ble overkjørt av vogntoget som kom etter.
KO