Jeg kan dessverre ikke delta da jeg ikke har noen Boutique-fulldemper i stallen. Ikke har jeg tro på konseptet heller. Altså fulldemper. Demo dag-støtter jeg fullt ut.
Nå snakker vi jo om et litt utvidet konsept, hvor Dazed og hans kvaler er som en inspirasjonskilde å regne. Boutique fulldemper bør absolutt ikke være en forutsetning for DDD, selv om det er det for Dazed.
Faen, gutter. Dere er helt rå! Fantastisk. jeg istemmer selvsagt med høye kneløft og vill begeistring! Dette må jo bli så bra!
Jeg tror sykkelutvalget regulerer seg selv, jeg. Har du litt fartstid her og er stolt av sykkelen din, vet du hva som gjelder. Locals-ene sykler vel dit likevel?
Jeg tror at dette i tillegg til sykkelglaning og -prøving, samt obligatorisk pølsegrilling, blir en slags "laiv"-utgave av forumet vårt.
...Men kan jeg få ha på meg mer enn en T-skjorte i medio Oktober? Purleeeze!
Jeg likte begge flyer-forslagene, men syntes kanskje det var litt mer schwung over Jeth sin. Decadence sin var også flott, men Purple Tentacle vipper skåla i retning jeth for min del.
Jeg stemte for 7/10. Tett på bursdagen min er det også. 13:00 passer vel bra.
Denne tråden har gitt meg skikkelig godt humør nå!
(Ang. reponstiden gikk jeg fra jobb klokka 1500, og siden det har jeg vært sjåfør, handleposebærer og pizzaspiser.)
Da har jeg runkepellet litt på designforslaget mitt her på kveldingen, og havnet på dette. Intensjonen var å formulere litt av den gode "anarkistiske" måten dette konseptet ble unnfanget på. Hvis vi er heldige finnes det kanskje noe ledig annonseplass her som vi kunne fått låne? Ikke noe problem å lage noe bannere av dette her hvis det er ønskelig.
Redigert av jeth; 18/09/200722:37.
Jens
Hva om vi skriver det: "Dazed Demo Day 07 - DDD07"
[Re: jeth]
#45010618/09/200722:40
"Nor again is there anyone who loves or pursues or desires to obtain pain of itself, because it is pain, but because occasionally circumstances occur in which toil and pain can procure him some great pleasure. To take a trivial example, which of us ever undertakes laborious physical exercise, except to obtain some advantage from it? But who has any right to find fault with a man who chooses to enjoy a pleasure that has no annoying consequences, or one who avoids a pain that produces no resultant pleasure?"
For en fantastisk tråd! I løpet av den tida tråden har vart har jeg faktisk bestemt meg for en sykkel omtalt i tråden, bestilt den, fått den, flikka på den, sykla ganske timer, flikka igjen, syklet enda mye mer, flikke litt til og sykla mye mer - og nå er jeg klar for DDD07. Dette blir en fest! PS! Det sier jo bittelitt om denne tråden at jeg for første gang har fått greie på hva de Lorem ipsum dolor etc. står for. Det har jeg egentlig lurt på siden midten av nitti
Re: Hva om vi skriver det: "Dazed Demo Day 07 - DD
[Re: runermm]
#45017219/09/200707:07
"Der er nogen, der aldrig laerer at forstaa, at der er noget meget stort og meget stolt i et gigantisk nederlag" - Ole Ritter http://sykkel.hasle-loren.no/
Flertallet ser ut til å velge den 7. oktober, og da blir det slik. Jeg lager straks en ny tråd for å få oversikt over hvilke sykler som stiller. (Jeg er heller ikke i landet den dagen, men fest blir det uansett!)
Dazed, dette er egentlig veldig hemmelig. GA og jeg kommer, men vi kommer med hver vår HT. For å ikke føle oss helt utenfor i utstyrshysteriet kommer vi til å sitte litt tilbaketrukket oppe i skogen og se på dere bikeoholics surre rundt. Hysssssh.....
Det er alltid klin umulig å få sånne ting til å passe for alle, derfor bør flertallet få råde. Jeg bør strengt tatt ikke være med heller, noe min neste spalte i det kommende Terrengsykkel vil klargjøre årsaken til... (ahem) ;-)
Aha. Den er nå jobbsyklbar på daglig basis, endelig. Gjør fortsatt litt vondt når jeg tar i, er fortsatt stiv og litt veik, men brukbar. De bælstøgge Ergon-holkene er supre! Men stisykling venter jeg litt til med.
Aha. Den er nå jobbsyklbar på daglig basis, endelig. Gjør fortsatt litt vondt når jeg tar i, er fortsatt stiv og litt veik, men brukbar. De bælstøgge Ergon-holkene er supre! Men stisykling venter jeg litt til med.
Godt å høre at lanken har begynt å vende tilbake til sitt normale jeg
Dette er jo helt fantastisk, for en gjeng! Siden jeg går med planer om fulldemper er det veldig fristende å møte opp. Men noen ganger har jeg angst for å forplikte meg til ting. Tidsklemma (latskap) vet du.
Men hvis det er sånn at jeg kommer, er det noen som gidder å se på Zionen min, eller skal jeg la den være hjemme? Forstod det slik at kriteriet er high-end rammer.
Og ingen "stakkars, ja bare ta den med du" nå, jeg er fullstendig klar over at denne ikke er av de mest spennende rammene.
Redigert av Mr Blomst; 19/09/200711:27.
Didn't anybody tell you how to gracefully disappear in a room?
Dette er jo helt fantastisk, for en gjeng! Siden jeg går med planer om fulldemper er det veldig fristende å møte opp. Men noen ganger har jeg angst for å forplikte meg til ting. Tidsklemma (latskap) vet du.
Men hvis det er sånn at jeg kommer, er det noen som gidder å se på Zionen min, eller skal jeg la den være hjemme? Forstod det slik at kriteriet er high-end rammer.
Og ingen "stakkars, ja bare ta den med du" nå, jeg er fullstendig klar over at denne ikke er av de mest spennende rammene.
ALT kan taes med. Det finnes masse spennende sykler til fornuftige penger som mange er interessert i, men som det kanskje er begrensede muligheter til å få pellet på (Canyon feks.) Selv om Dazed ønsker seg en boutique sykkel, kan ikke det være et kriterie for denne samlingen IMHO
Zion = finnes ikke i butikk i Norge = ta den med! :-)
Hurra. Når jeg endelig har skaffet meg noe nytt, møter det kriteriene for runkepelletreffet! Gitt at alle deler kommer frem i tide og jeg kan den 7. dukker det opp en grisebillig stiv SS 29'er Zion 737 EBB i Kermit-grønn str M, men med visse kosmetiske endringer siden jeg ikke under noen omstendigheter kan ha en sykkel det står zion på. Jeg har bestilt On-One Reetard felger som ikke er altfor tunge og ganske brede, noen er sikkert interessert i disse.
Knut - nå i sync med rådende trender
Redigert av GogBozen; 19/09/200713:37. Rediger grunn: blabla
Lurer litt på om det er mulig å få til noen kåringer av et eller flere slag?
"Best egnete gromsykkel for Dazed" "Mest for pengene gromsykkelen" "Minst for pengene gromsykkelen" "Beste runkepeller" "Finest lakk" "Denne gromsykkelen hadde jeg solgt sjela mi for å få" "Penest sveiser" "Kuleste dekaler" "Hardeste dekk"