Det begynner å bli så pinlig å være herfra, at jeg tror jaggu jeg må flytte snart!
Det er utrolig mange fine plasser i sykle her! Hadde de enda bare hatt vett nok til å skjønne det.
Men, neida.. De oppfører seg heller som unger, får ikke viljen sin. Da sutrer de litt først, så begynner de å bråke og ødelegge.
Oppholde politiet og brannvesenet på denne måten her! Fysj..
Rånerne er stort sett folk uten utdanning og jobb. "jobbe? nei, det gidder vi ikke. Vi får jo penger fra sosialen"
De bor gjerne hjemme, og går med caps og enten Wenås arbeidsklær og sorte tresko eller Adidas joggebukse med matchende "slippers". På vinterern er du ikke en av gutta hvis du ikke har "scooter jakke" Helst Polaris tror jeg..
Jeg bodde midt i byen tidligere, og det er ikke til å tro hvordan disse tullingene bråker hele døgnet, tuting, "burning" og latterlig høy musikk fra de overdimensjonerte stereoanleggene deres! Nå, har jeg akkurat flytta til et roligere strøk, mye p.g.a disse amøbene.
Sorry hvis dette innlegget var veldig negativt, men jeg måtte bare få det ut!
Hilsen frustrert og irritert Notodden borger.
"I never apologize. I'm sorry, but that's just the way I am."
Virker som rånere i Notodden er en smule anderledes en de vi har her i Bergen. Det virker som hvis politi ikke kaster rånere vekk fra plasser som ligger milevis fra sivilisasjon og lar dem være ifred, så holder dem til seg selv. Vi har ikke noe problem med rånere om natten, selv om det kommer en burnout i ny og ne nedi gaten.
"You should never underestimate the predictability of stupidity."
Det begynner å bli så pinlig å være herfra, at jeg tror jaggu jeg må flytte snart!
Det er utrolig mange fine plasser å gå tur her! Hadde de enda bare hatt vett nok til å skjønne det.
Men, neida.. De oppfører seg heller som unger, får ikke viljen sin. Da sutrer de litt først, så begynner de å tråkke og ødelegge.
Oppholde politiet og skogvesenet på denne måten her! Fysj..
Syklisten er stort sett folk med høy utdanning og jobb. "Jobbe? Ja, det skal de gjøre. Gjerne i IT-bransjen, trenger jo penger til titanfjær."
De bor gjerne i leilighet på løkka, og går med solbriller og enten Raphaklær og italienske designersko eller Intense T-skjorte med matchende "tevas". På vinterern er du ikke en av gutta hvis du ikke har singelspeed. Helst med Boone drev tror jeg..
Jeg bodde midt i marka tidligere, og det er ikke til å tro hvordan disse tullingene tråkker hele døgnet, hopping, "støting" og latterlig mye runkepelling om de overdimensjonerte demperopphengene deres! Nå, har jeg akkurat flytta til et roligere strøk, mye p.g.a disse amøbene.
Sorry hvis dette innlegget var veldig negativt, men jeg måtte bare få det ut!
Når skal rånere fra resten av østlandet og norge forøvrig komme sine sjelefrender til hjelp og starte skikkelige råneopptøyer i/på Notodden? Hvor f... er kampviljen når det virkelig er en sak å dø for på gang? De må da fatte at de mobilisere og væpne seg til tenna, klippe bremserør og brokoble alt de har av forsterkere for å komme politikere og innsnevra gågate-ekstremister til livs..!?
Sakens kjerne 200 meter rånegate er nok bare begynneslen på slutten kjære kamerater, hva blir det neste? Hvor lenge kommer det til å gå før E18 mellom Drammen og Kristiansand er gågate? Jeg spør videre,hvor skal det ende om ikke anti-bilvei-psykopatene stoppes?
Hele denne saken for meg til å tenke på fremtiden vår alles kjære venn Demolition Man våkner til, der V-8'ere, burgere og ekte banning er forbudt, man skal tørke seg i analen med skjell og til og med taggere må gå under jorden for å kunne leve ut idealismen sin..! Er det sånn vi vil ha det? Tror ikke det nei..
Ring Wunderbaum AS, Goodyear, og alle landets bilplast-forhandlere og be dem sende tyngre skyts. Denne krigen må vinnes, og den må vinnes nå!!
Noi..!? (tror jeg fikk sånn ereksjon nå..)
Roy
Ibis Cycles Norge / Forestal Bikes Norge / Production Privée / Outbound Lighting / Probike AS
Lokalavisa har mye å skrive om i disse agurk tider om ikke annet!
I natt kjørte de i protest frem og tilbake forbi huset til vara ordføreren som var en av de som stemte for gågate, -ja- det var en demokratisk avstemming. Men rånerne her har ingen anelse om hva demokrati er.
Er ikke poenget med denne delen av forumet at det skal kunne snakkes om alt mulig tull da? Hvis du lurer på ting som har med sykkel å gjøre, så kan du vel lese en annen plass enn den seksjonen som heter: Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås, Det sier seg vel litt selv, at du kan finne endel av de nevnte tingene der. ;-)
Er ikke poenget med denne delen av forumet at det skal kunne snakkes om alt mulig tull da? Hvis du lurer på ting som har med sykkel å gjøre, så kan du vel lese en annen plass enn den seksjonen som heter: Snikksnakk, pølsevev, sludder og vås, Det sier seg vel litt selv, at du kan finne endel av de nevnte tingene der. ;-)
Å, det var jeg ikke klar over. Er jo tross alt ny på dette forumet.
Å, det var jeg ikke klar over. Er jo tross alt ny på dette forumet.
Ja, det kan nesten virke litt sånn.