Litt overrasket for prisforlangende for denne sykkelen, særlig nå etter sesongen, og jeg ber moderator om tilgivelse for at jeg kommenterer salgsannonsen på denne måten:
Ifølge prislisten for 2007 fra Scott-importøren RAMO er veiledende pris for Nitrous 20 satt til kr. 19.999.-, med samme komponenter som 2006-modellen, men med en annen farve på rammen.
På sykler i denne prisklasse er det nokså vanlig å oppnå ca 15 til 20 % rabatt ved kjøp i butikk, selv om du ikke er "kjent kunde".
Ved forhåndsbestilling og forhåndsbetaling, når butikken din nå gjør sine bestillinger for kommende sesong, er det ikke uvanlig med 20 eller sågar 25 % rabatt. Dvs. at du kan få en helt ny 2007 modell Nitrous 20 til lavere pris enn det som her forlanges for en demokjørt 2006-modell.
"Vanlig" prisforlangende for demosykler fra importør er ifølge våre erfaringer ca 50 % av veil. pris.
Ok, du har misforstot det med demo sykkel, jeg skrev at den var demo kjørt IKKE at det er en demo sykkel. (dettte kan jeg ærlig inrømme var min feil.)
det med prisen, JEG har fått vite at veilen ligger på 24.000, og syklen er brukt en helg, da er det vell ikke så mye hvis jeg sleger den får 15.000?
så min pris er 15.000 pga ALT er støken. jeg har ikke syklet den selv, det er noen på RAMO som har prøvd den litt på hafjell.
hvis du mener at den har veil på 19.999 så ok, jeg kan snakke med RAMO om hva veil på 06 nitrousene er. er det mindere en 24000 så SENKER jeg prisen.
så min pris er 15.000 (da slenger jeg på litt slanger og lignene )
og, du kunnne vel send meg en pm om dette? det står i anosen min at du kan skrive her men ikke noe "spam tull".
Mvh Nicklas