Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 6 av 6 1 2 3 4 5 6

Filmvisning: I know what YOU did last season

Re: Reviewed: I know what YOU did last season [Re: GeirK] #280764 25/04/2006 19:46
parob Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Da fikk jeg endelig en hjemme-alene-kveld så jeg fikk sett filmen, eneste forstyrrelsen var lyden fra en ølkork i ny og ne. Så tenkte jeg at jeg skulle skrive et lite innlegg etter at jeg hadde sett filmen og jaggu hadde ikke GeirK gjort det samme i går. Jaja, skriver litt allikevel.

Kjempemye flott sykling. Fin blanding av sykling og tant og fjas.. bortsett fra, og det var det eneste, partysekvensene fra Veko som jeg må innrømme at jeg spolte litt i etterhvert. En smule langdrygt.

Jeg kommer definitivt til å se begge FFF sekvensene og Hafjell avslutningen mange ganger til. Filmingen fra Hafjell var jo rett og slett vakker til tider! Det ligger an til at jeg skal jobbe en del uker i Oppland i høst, får satse på leie av rigg og prøve meg som downhill novise da.

[jobbmodus]Ellers gutter, unnskyld. Hvis de 10 milene dere kjørte på feil riksveg på vei til Åre på grunn av TomTom var i Norge, så er vi skyldige (med mindre det var en brukerfeil da). Send meg litt info om hvilken riksveg det var så skal jeg rette feilen.. fint for fremtidige navigasjonsbrukere ihvertfall. Var det i Sverige så send meg info allikevel så skal jeg sende info til våre kolleger i Sverige.[/jobbmodus] ..men ærlig talt, Åre? Kjør E6 til Stjørdal og ta til høyre. Ække så vanskelig ;-)

..og da har bonussekvensene rullet mens jeg skrev dette. Vi tar Hafjell en gang til! Whohoo :-)

Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Re: Reviewed: I know what YOU did last season [Re: parob] #280765 27/04/2006 16:45
S
snorre Offline
Entusiast
Entusiast
S
For mere vakker Hafjell film, ring Sverre Koch og bestil hans dvd om avsluttningshelgen. Jeg elsker feelgood vibbene i teaseren.

Snorre

Lidenskaplig... Men ikke fanatisk

NOTS medlem

Hafjell
Re: Reviewed: I know what YOU did last season [Re: snorre] #280766 27/04/2006 19:17
reflex Offline
Entusiast
Entusiast
Har sett teaseren som snorre nevner, den er herlig!

oh my god, We've dented the world with it!
Re: I know what YOU did last season. Good shit! [Re: Christian M.] #280767 08/05/2006 20:57
bik3man Offline
More than words
More than words
Endelig har jeg også sett den. Dr. Bamsemums inviterte til vafler og film i Dunkedalen HQ i dag. Etter at undertegnede ordnet det nødvendige tilbehør (vafler uten Seterrømme liksom, huh?) så fikk vi spist store mengder vafler og sett store mengder sykling i "I know what you did osv osv".

Veldig mye bra sykling og håndarbeide her. Åpningen er flott, fin stemning hele veien, knall musikk, og FFF-innslagene er skikkelig kosete.

Filmen er LANG og rundt midten blir man litt mett, Voss og de evinnelige festscenene drar ned farta adskillig. Sikkert moro for de som var med eller de som kjenner en som har drekki med de som var med osv osv, men det blir for langdrygt og kjedelig. Men jeg forstår behovet for noen festklipp, bevares. Litt tightere klipping bare.

Heldigvis tar det seg kraftig opp igjen, og Hafjell-avslutningen er bare nydelig. Her er det MASSE herlig filming og klipping! Helt supert!

Helhetsvurdering: Jeg kom rett fra sykkeltur og så denne filmen, og jeg fikk bare sinnsykt lyst til å stikke ut og sykle mer med en gang, og aller helst ta en skikkelig road-trip! I know what I'm doing this summer, for å si det sånn. Bra saker!

KO

"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..."
- Dr A.J. Snow
Side 6 av 6 1 2 3 4 5 6

Moderator  support