Endelig har jeg også sett den. Dr. Bamsemums inviterte til vafler og film i Dunkedalen HQ i dag. Etter at undertegnede ordnet det nødvendige tilbehør (vafler uten Seterrømme liksom, huh?) så fikk vi spist store mengder vafler og sett store mengder sykling i "I know what you did osv osv".
Veldig mye bra sykling og håndarbeide her. Åpningen er flott, fin stemning hele veien, knall musikk, og FFF-innslagene er skikkelig kosete.
Filmen er LANG og rundt midten blir man litt mett, Voss og de evinnelige festscenene drar ned farta adskillig. Sikkert moro for de som var med eller de som kjenner en som har drekki med de som var med osv osv, men det blir for langdrygt og kjedelig. Men jeg forstår behovet for noen festklipp, bevares. Litt tightere klipping bare.
Heldigvis tar det seg kraftig opp igjen, og Hafjell-avslutningen er bare nydelig. Her er det MASSE herlig filming og klipping! Helt supert!
Helhetsvurdering: Jeg kom rett fra sykkeltur og så denne filmen, og jeg fikk bare sinnsykt lyst til å stikke ut og sykle mer med en gang, og aller helst ta en skikkelig road-trip! I know what I'm doing this summer, for å si det sånn. Bra saker!