Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Fikse riper i sko

Fikse riper i sko #2728990 19/02/2023 11:57
Panda Offline OP
Besatt
OP Offline
Besatt
Kan jeg bruke noe som sånn til å fjerne små overfladiske riper på plastdeler på skoene mine?

https://www.mknorth.no/maskiner-ver...RJnf3UV4CXmlSk3IdcY30MqzNm4aAtDrEALw_wcB

Fått en del riper etter velt på hælkappen på mine Shimano S-Phyre.

Re: Fikse riper i sko [Re: Panda] #2728992 19/02/2023 13:08
G
Gubbe Offline
Entusiast
Entusiast
G
Neppe.

Kjøp nye når de er utslitt.

Bortkastet tid å sminke grisen.

Re: Fikse riper i sko [Re: Panda] #2728993 19/02/2023 14:17
Sepeda Offline
Marka-speider
Marka-speider
Siden jeg ble nysgjerrig og googlet det, fant jeg denne som kanskje er til hjelp. Har ingen erfaring med det selv, og ingen oppfatning av Sonax, som du lenker til.

GCN Tech: How To Repair Your Damaged Cycling Shoes

Eller kanskje noe i retning av The Shoe Dr. Repair Kit, som demonstrert her, om skadene er mer omfattende.

Den nord-irske skodoktoren lager forresten noen überkule designer, som vist i diverse presseomtale og i Tour de France ICON_COOL

Om det er en trøst, led de lekre blå S-Phyre til vår svenske venn i Rides of Japan samme skjebne. Ikke i krasj, men i sving. Hans improviserte reparasjon med Shoe Goo ble sånn noenlunde, men ikke perfekt.

Skal også være mulig å få reparasjon utført av profesjonelle, uten at jeg vet hvor og av hvem her på berget.

Og så er jeg forpliktet til å si at du kanskje får bedre svar på landeveisdelen av forumet enn på Snikksnakk. Selv våger jeg meg inn her rent unntaksvis og ytterst fryktsomt ICON_SMILE

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå