Vurderer å selge min Nimble 9 2021 modell. Jeg fikk rammen i starten av juni og sykkelen er satt opp med en blanding av nye og pent brukte deler. Sykkelen er satt opp som Singlespeed, men kan ved enkle grep settes opp med gir. Følger om ønskelig med nær nytt Sram NX 11delt bakgir og skifter. Da mangler man bare en 11 delt kassett.
Vurderes solgt da det er andre sykler som velges når man først får mulighet til å ta en tur ut. Har ikke vært ute med denne flere turer enn man kan telle på to hender.
Hjulsett: Stans Flow mk3. Nytt 2021 og brukt like mange ganger som rammen. boost bakakslin, 15x100 foran. HG-boss. Satt opp med Wolftooth 18 tenners alu ss drev. Stickers er fjernet.
Gaffel: Rockshox Pike RC3. 51mm rake. Fra 2017 tror jeg, kanskje 18. Ble kjøpt som 120mm. Endret til 150mm i forbindelse med service før sesongen. Fungerer aldeles strålende. Stickers er fjernet. Noen bruksmerker på ytterben, men ser bra ut. Ny rød Wolftooth aksling.
Styrelager: Wolftooth geoshift 1 degree. Gir 65 graders styrevinkel, ned fra 66 orginalt.
Setepinne. Vecnum Nivo 212 senkepinne. Mekanisk med mulighet for å justre vandring. Har selv justert ned 15mm for å få bedre kabelføring ut fra seterør. Fungerer meget bra. Ny.
Sete: Specialized Henge Pro sete
Specialized Butcher 2,3 grid trail dekk. T9 gummi foran og T7 bak. Satt opp slangeløst. MuckOff ventiler. Nye
Styre: Nukeproof Horizon V2 carbon 25mm rise. 800mm bredde. Nytt
Stem: Nukeproof Horizon 50mm. Nytt
Ergon holker.
Bremser: Stam Guide RSC. Farge sølv. Fra 2018. Fungerer meget bra. 180mm skiver foran og bak.
Krank: Sram XX1 gxp. 175mm. Chromag Sequence 3mm offset krankdrev ( boost). Armene er fra 2015. Drevet er nytt.