Det må vel kunne gå an å lage noe som ikke ser ut som om det er en hundesele?
Schlosshund-eier.
Slemt, slemt. Men jeg føler at du tvang meg.
Ellers deler jeg din indignasjon overfor både trådstarter og moderator for hensynsløs mobbing og fordomsfull nedrakking av oransje, både på vegne av din Assos Schlosshund, min Sportful Fiandre og ikke minst Kodo sin Primal Wear.
Til hotryti er det bare én ting å si: You lost all your Sørkedalen priviliges.
You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who the f*** do you think you're talking to? Oh, yeah? Ok.
Om noen skulle være i den minste tvil: Hotryti er mer enn tilgitt, og de popkulturelle referansene bak brutal forvisning fra Sørkedalsveien og trusler om håndgripeligheter og/eller skyting er nå spesifisert og behørig lenket i innlegget
Og moderator: Har ikke hotryti gjort seg fortjent til en custom-tittel? Signore Nastro Perfetto, Mr. Fluo BANG, h.o.t.o.n. eller annet han måtte ønske seg?
Mye moro fra Australia. Kinkig import kanskje? Artig å se at de er på kamuflasjemønstekjøret flere av dem. Men de har ikke kommet på å bruke Flugzeugstoff.
Funffarbiger Flügzuegstoff var et genialt påfunn. Jeg har gitt opp det flere ganger i min ungdom der mye tid gikk med til pirk med pensel og lim:
Huff ja. Datamaskinen min er full av varianter over temaet Fünffarbiger Flugzeugstoff. Jeg hadde lyst til å bruke det (og takk for kudos, jeg er litt sånn finnpånoenytta, det kan bli Gylne Gutuer av slikt), men trøbbelet var at jeg hadde seks farger å fordele, og den første iterasjonen var ikke kul. Løsningen kom da jeg fant ut at jeg kunne bruke 11 farger, selvfølgelig midt på natta. Nå som designet endelig spikret våger jeg å vise det hele (selv om fluo bang! er fraværende). Nettbutikken åpner i morgen eller fredag.
"Denne trøya har gitt 500 kroner til Fri - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold. VERD" Åpne gjerne i ny fane og zoom.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Altså, her er jeg borte fra forumet et par dager og det sklir ut umiddelbart.
Toll mit elf-farbigen Flugzeugstoff, sehr geehrte Herr Attaché, nur... er det du eller Gaute som har hatt den lyse idé å kalle meg Mr. Fluo BANG??
Takk for det, men Mr. Fluo BANG er da utvilsomt hotryti (Rosti )
Jeg er i beste fall Agent Orange. (Nei, stryk det. Mr. Orange.)
Mottok forresten siste dose fluo BANG fra en viss sjappe i Skoppum i dag, og det var kjekt, men jeg er dessverre ikke begeistret for glidelåsen i gule Sportful Hot Pack 6. Trolig returneres jakka til fordel for Castelli Squadre ER. Kanskje i hvit. Så jeg blir mindre fluo BANG for hver dag som går.
HA HA HA, Sepeda, jeg regnet med at dine kunnskaper og kontakter i dette forumet gjør at du hacker eller dealer deg til hva det skal være:) Hvis jeg kan få sende søknad om tittelen Mr Fluo BANG, så tar jeg gjerne den. Valentino, er det mulig?
Om du går for en Oransje tittel, er det mange interessante valg: Mr Orange, minnes jeg at det var en av gutta i RESERVOIR DOGS som hadde til dekknavn, men jeg lurer på om ikke de fleste i den filmen led en relativt ugrei skjebne. Lenge siden jeg så den... Clockwork Orange, S-Works Orange, Drivetrain Orange........dette kan man ligge våken hele natta for å finne ut av...
Sitat: Sepeda
Altså, her er jeg borte fra forumet et par dager og det sklir ut umiddelbart.
Toll mit elf-farbigen Flugzeugstoff, sehr geehrte Herr Attaché, nur... er det du eller Gaute som har hatt den lyse idé å kalle meg Mr. Fluo BANG??
Takk for det, men Mr. Fluo BANG er da utvilsomt hotryti (Rosti )
Jeg er i beste fall Agent Orange.
Mottok forresten siste dose fluo BANG fra en viss sjappe i Skoppum i dag, og det var kjekt, men jeg er dessverre ikke begeistret for glidelåsen i gule Sportful Hot Pack 6. Trolig returneres jakka til fordel for Castelli Squadre ER. Kanskje i hvit. Så jeg blir mindre fluo BANG for hver dag som går.
Når det kommer til hjelm, må jeg si jeg synes det er greit med hvitt. Rett og slett fordi det går til alt. Men min gode venn Lee Turner har sikkert 10 hjelmer for å matche alle typer antrekk
Men tilbake til trådens tema; fluorfarger vs. svartkledd: HCK har skrudd til i år, og kjører en skarpere rosafarge på draktene enn før. Applaus!!!!
Ellers er vel BOC en soleklar kandidat på FLUOR-TRONEN:)
Om noen ramler inn her mer for trafikksikkerhet enn stil, har jeg nettopp lagt ut noen linjer om nevnte Raceviz Mont Ventoux i en annen trafikksikker tråd.
Og apropos australsk Wild Style, litt nedslående, men fortsatt forhåpningsfullt:
The Australian cycling apparel scene has been the most aesthetically progressive, disruptive, and generally awesome in the world. (...) Those still wearing Aussie kits, whether from an active or defunct brand, can do so knowing theyre owning a small slice of a wonderful moment in time.
Og som dere ser, har hotryti velfortjent fått (tilbake) tittelen Mr Fluo BANG!! Takk til ukjent velgjører i redaksjonen.
Mulig disse 4 sidene utelukkende er for Hi-wiz vs. svart.
Men dersom man skal tenke trafikksikkerhet på dagtid (sykler nesten aldri i mørket): Er det best med selvlysende orange klær, eller er en god blinkende lykt foran og bak det beste?
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
En god miks er nok det beste. Det har blitt nevnt i lignende tråder, sikkert av Sepeda, at bevegelige kroppsdeler bør være ekstra synlige. F.eks. hansker og sko-overtrekk i high viz / fluo bang.
Men hvorfor vil du at lyktene bare skal være synlig halvparten av tiden? Iht StVZO skal lyktene lyse kontinuerlig. Jeg stoler på tyskerne