2) Harden the fuck up og sykle sånn at du konstant er livredd og/eller utslitt sånn at du ikke klarer å registrere lyden.
I fjor, Åre-oppvarming før Skallstuggu-festival, da hadde jeg HTFUet et års tid for meg selv, til å få nok kontroll over fingrene til å ikke røre bremsene før hoppene på Shimano, og greide endelig å ikke case mange nok av hoppene på Shimano. Synes det var helt magisk å bli slengt opp i luften, og så umiddelbar total stillhet og sveving før det var ned igjen og blir herjet med av vaskebrettristing og rabalder, og så opp igjen og bare kjenne på behagelig, lydløs sveving. Saliggjørende, inntil ene pedalen glapp av skoen.
Det der beskriver min opplevelse på en prikk. Har tre fine arr på skarpleggen og fikk tolv sting. Men utrolig digg det sekundet du har i lufta med stillhet.
jeg så at en person fikk problemer med det originale Onyx navet
men jeg vet ikke om det er mange som har dette problemet, men Ride Alongside har nevnt at han så at flere har problemet med Onyx nav, https://www.youtube.com/watch?v=SWISq8KMb9s&ab_channel=RideAlongside han har Industry Nine nav, de er interessante de også. jeg har også lest litt at en hadde problemer med toleranser, så navet gikk ikke skikkelig. jeg har ikke prøvd Onyx nav. men frister ikke med sånne problemer, men vet ikke hva som er problemet der sprag clutche'n blir most, ingeniør feil eller toleranser eller feil materiale.