Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Canyon Garanti/Reklamasjon

Canyon Garanti/Reklamasjon #2640019 28/11/2020 17:29
pez d spencer Offline OP
Veteran
OP Offline
Veteran
Jeg har en 2015 Spectral AL
I 2016 fikk jeg sprekk i kjedestaget. Fikk ny ramme, bra service.
Nå har jeg fått sprekk omtrent på samme stedet på ny ramme. Canyon har 6 år garanti.
Ringte Canyon i Norge, og fikk beskjed om å legge inn bilder osv på deres hjemmeside. Det gjorde jeg da 11.nov. (fikk automatisk bekreftelse på mottatt reklamasjon umiddelbart etterpå). Men nå 2.5 uke etterpå har jeg fremdeles ikke hørt noe fra de. Står på deres sider at man ikke skal følge opp med ny epost eller ringe, da henvendelser tas i den rekkefølge de kommer inn. Det har jeg respekt for, men er ikke 2.5 uke litt lang tid? Vil også anta (vet ikke) at det er lavsesong for henvendelser nå også. Hva ville forumistene gjort? ICON_SMILE

Redigert av pez d spencer; 28/11/2020 17:32.
Re: Canyon Garanti/Reklamasjon [Re: pez d spencer] #2640789 03/12/2020 16:50
T
TMAB Offline
Medlem
Medlem
T
Har hatt akkurat samme opplevelse som deg da jeg hadde samme sykkel som deg. Husker ikke nå, men lurer på om jeg fikk byttet ramme to ganger. Ellers svært artig sykkel.

Canyon har en egen mail til sin norske avdeling. Ellers har de også en egen norsk Facebook side hvor man kan chatte med de. Alt i alt har jeg aldri hatt negative opplevelser med kundeservicen fra Canyons norske medarbeidere. Håper det fortsatt gjelder. Lykke til.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå