Fersking her. Har bestemt meg for å hive meg på blandeveistrenden etter mange års fravær fra sykling. Har aldri eid noe med bukkestyre før.
Jeg har siklet en stund etter
Ghost Fire Road Rage på XXL (strengt tatt er dette en Ghost Endless Road Rage, så XXL surrer nok litt, men OK). Nydelig sykkel utseendemessig. Prøvde den forrige lørdag og kom tilbake påfølgende mandag for å kjøpe den, men da var prisen satt opp fra 17k til 20k. Ergerlig!
Nå vurderer jeg å vente til den kommer på salg igjen eller å bite tennene sammen og betale full pris. Er dette fortsatt et brukbart kjøp for karbonramme og Rival/Apex-utstyr? Noen som har erfaringer med denne sykkelen eller formeninger om den?
Jeg har lett en del etter alternativer rundt omkring, men for eksempel hos Bikeshop og Bikester ser det ut som alle de kule grussyklene er utsolgt i min størrelse (56/L). Overbevis meg gjerne om at jeg har oversett noe.
Budsjettet mitt er rundt 20k og bruksområdet er om lag 80/20 asfalt/grus, primært for trening og gøy. Ønsker noe med Apex, Rival eller 105, evt. GRX 600, og med en ramme som ser pen nok ut sånn at jeg faktisk får lyst til å sykle.