Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 4 av 4 1 2 3 4

Barbere legger + selbruningkrem (knis)

Re: Barbere legger + selvbruningkrem (knis) [Re: Mons Pelle] #2613196 11/06/2020 13:31
ryggemoss Offline
Medlem
Medlem
Tips til dere alle. Bruk bio oil (kjøptes:CoopObs/Normal). Da får dere fine legger, armer, lår og ansikt! Gylden og fin farge.
Personlig shaver jeg ikke legger. Men hvem vet, jeg er tross alt ny på landveien.

Re: Barbere legger + selvbruningkrem (knis) [Re: Valentino] #2613315 12/06/2020 08:39
J
Jåddhå Offline
Avhengig
Avhengig
J
Sitat: Valentino
Sykkelerik og jeg holder på med et trøyedesign for tiden. Det blir annerledes.

Har du noe tips om størrelser på disse fra Bioracer? Er 181 og 80 kilo. Ligger vanligvis mellom M og L.

Re: Barbere legger + selvbruningkrem (knis) [Re: Jåddhå] #2613347 12/06/2020 10:56
Valentino Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Er usikker selv på hva jeg skal ha. Jeg bruker 2/s i klubbtrøye derfra, men den Epictrøya med ferdig design (Ikke klubb/team men såkalt collection) som jeg har fått for å teste er omtrent et nummer mindre i samme størrelse.
Det virker på meg som at collection er normale i størrelsen, altså at S tilsvarer eksempelvis S i Assos Equipe, mens klubbtrøyer slik som som den antirasistiske er såpass store i størrelsen at mange velger å gå ned et hakk.
For egen del holder jeg tilbake med bestillingen til over helgen og ser om jeg blir noe klokere i mellomtiden. Jeg får jo på meg den jeg har i S, for den er very stretchy and probably good for my love life too.

Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland
Attaché culturel à Landevei et landevei.no.
Moderateur på Landeveisforumet
Facebook Twitter: @landevei
Side 4 av 4 1 2 3 4

Moderator  support, Valentino