Hadde planer om å bestille meg en Cannondale Topstone 105 hos min lbs i går, men den var utsolgt fra Cannondale, ukjent leveringsdato. Jeg gikk derfor for Apex-varianten med levering i mars. Det passer perfekt da jeg skal ut i pappaperm fra påske. Singelvogn med demping og nedfellbart sete neste!
Hadde planer om å bestille meg en Cannondale Topstone 105 hos min lbs i går, men den var utsolgt fra Cannondale, ukjent leveringsdato. Jeg gikk derfor for Apex-varianten med levering i mars. Det passer perfekt da jeg skal ut i pappaperm fra påske. Singelvogn med demping og nedfellbart sete neste!
Grattis... jeg har bestilt varmesåler (tilbud på Bikeshop til 999)
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
DMT DW1 landeveissko til vår/høst-bruk på salg hos Bikeshop. Blir en del sykkelpendling på meg og lei av skotrekk hver gang det er under 10 grader, spesielt når de skal av og på to ganger om dagen, pluss gås en del med slik at de slites med en gang.
Trodde de var grus/eventyr/blandevei-spesifikke og oppdaget for sent at de åpenbart er laget med tanke på tradisjonell landeveissykling og felgbremser.
var på jakt eter et par nye sykkelsolbriller da mine gamle billige h&m solbriller begynner å bli litt oppskrapt. vurderte om det endelig var på tide å gi etter for motepresset og kjøpe meg et par raske briller med oljeglass, men så oppdaget jeg at rapha hadde halv pris på sine "vanlige" sykkelbriller med hjelm-vennlige stenger, så da får de raske oljebrillene vente litt til
1 .Empire SLX hvite - str. 46 - (Infinito R1 var ikke tilgjengelig før april i str.) 2. Look Keo Blade Carbon CrMo 3. Celeste-isj lisser 4. 1 meter med 3M beskyttelsestape for den nye damen 5. Adapter for å kunne bruke de nye skoene på spinning-pedal.
1 .Empire SLX hvite - str. 46 - (Infinito R1 var ikke tilgjengelig før april i str.) 2. Look Keo Blade Carbon CrMo 3. Celeste-isj lisser 4. 1 meter med 3M beskyttelsestape for den nye damen 5. Adapter for å kunne bruke de nye skoene på spinning-pedal.
1 = Hvilken størrelse vil du si 46 tilsvarer i en normal sko? Har selv ett par Giro Empire VR90 i 46, lurer på om disse er sammenlignbare?
1. Jeg er 45 til vanlig. Håper de sitter! Pleier å sjekke cm-mål og så gjette litt. Stod mellom 46 og 47 for meg. Har hatt 47 i SIDI, men tror jeg kunne hatt 46 også. 2. EBAY
Har selv ett par Giro Empire VR90 i 46, lurer på om disse er sammenlignbare?
Jeg har normale føtter i str 43 til alt av sko. Har VR90 og Empire SLX, begge sitter veldig fint på mine føtter. Jeg synes jeg har bittelitt mer rom i VR90 men det er helt marginalt.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
Ikke ofte jeg har noe fornuftig å bidra med her på forumet, men jeg er så fornøyd med at jeg endelig har tatt til fornuft og bestilt meg en sykkelrulle at jeg må dele det med noen
Endte opp med en Wahoo Kickr Core, og når jeg først sa A, måtte jeg også si B og handlet inn Wahoo Element Bolt bundle.
Nå gjelde det bare å finlese deg jeg kommer over av pain cave og Zwift oppsett her inne.
5. Adapter for å kunne bruke de nye skoene på spinning-pedal.
*Feilkjøp Adapterplaten jeg kjøpte sist inkluderte 2-hulls-plate, det gjorde ikke denne, så den passet kun på sko som har både SPD-SL- og SPD-hull i sålen.
Tar gjerne imot tips på hvor adapter-plater kan kjøpes, finner bare noe på ebay med leveringstid i april.
Spar meg! Leser om innendørssykling og "hva er din favorittøkt på rulla?" i Alpers&co sitt blad an mas om vinteren, så jeg ser ingen grunn til å ikke ta opp innendørssykling-artikler i denne tråden.
Re: Hva har du kjøpt i dag?
[Re: fjs]
#253543011/02/201909:20