Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Ortlieb bikepacking-vesker (sete/styre)

Ortlieb bikepacking-vesker (sete/styre) #2513277 29/09/2018 16:24
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
OK. Dette kommer jeg sikkert til å angre på.

Men altså: Vurderer å selge mine vanntette bikepacking-vesker fra den tyske kvalitetsprodusenten Ortlieb. Anskaffet på tampen av juli og brukt to turer i august. Innser at jeg ikke kommer til å bruke dem på en god stund fremover og liker ikke å ha hverken sykler eller utstyr jeg ikke bruker hyppig. Dessuten er det nye prosjekter på gang som skal finansiere ICON_SMILE

Gjelder altså:

- Setevesken Ortlieb Seat-Pack L på 8-16,5 liter med nypris på Bikeshop kr. 1.249.
- Styrevesken Ortlieb Handlebar-Pack S på 9 liter med nypris kr. 1.095.
- Stropp for stabilisering av setevesken Ortlieb Seat-Pack Support Strap til nypris kr. 89.

Har noen beskjedne bruksmerker, men er ellers som nye. Selges fortrinnsvis samlet for kr. 1.400,-.

Til den prisen får du også med gratis styrevesken Ortlieb Accessory-Pack på 3,5 liter med nypris kr. 539. Kan festet på den store styrevesken eller brukes separat. Jeg var dum nok til å montere den for lavt på prøvetur og dekket laget et lite hull i bunnen på vesken. Kan enkelt fikses med gorillatape e.l.

Jeg er godt fornøyd med veskene. Har skrevet om erfaringene med dem på tur i denne tråden.

Her viser Ortlieb hvordan setevesken festes og brukes: ORTLIEB Seat-Pack (Tutorial English).

Holder til i Oslo, men kan sende.

Send PM.

Vedlegg
Ortlieb Seatpack L.jpg (1.89 MB, 140 nedlastinger)
Ortlieb Seatpack L II.jpg (1.7 MB, 143 nedlastinger)
Ortlieb Handlebar-Pack M.jpg (1.89 MB, 146 nedlastinger)
Re: Ortlieb bikepacking-vesker (sete/styre) [Re: Sepeda] #2513320 29/09/2018 18:41
Sepeda Offline OP
Marka-speider
OP Offline
Marka-speider
Ser ut til å være solgt.

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå