Gratulerer! Hadde mye moro med min egen Grade og frykter at jeg vil savne den nå som jeg har gått over til smalere dekk
Du skriver at med unntak av krank er sykkelen satt opp som originalt. Om det også gjelder dekk, vil jeg anbefale slangeløst oppsett på de utmerkede Grail-felgene og gjerne mer volum, om du skulle ha bruk for det
Bra sokkebilde! Det kan lett starte en ny trend i tråden, på linje med sofabilde.
Jasså, flere sokkebilder ønskes, da er vel dette et slikt forum antar jeg.
(rart hvordan folk reagerer på sosiale medier som Instagram Forøvrig fin tur hjem fra jobb idag med omvei via Ekeberg, Kongevei ned , Sørenga, Aker Brygge så Tour de finance mot Høvik .
Hælvetes vær fra Aker Brygge og ut men "fikk" henge på en rask kar hele veien hjem og fikk regelrett spruten i trynet i flere omganger. (lov å si?)
Skal prøve å up'e sokkegamet neste gang, men antar ny tråd er på sin plass for spesielt interesserte / fetisjister.
Når det gjelder dekk har jeg faktisk akkurat de dekkene (G-One Speed 35) i bestilling allerede hos Sykkelkomponenter. Støttehjulet på sykkelvogna gjør det mye enklere å blogge.
Insta VIMEO 2023 Forestal Siryon lett eMTB Ibis Ripley AF Ibis Ripmo Ibis Oso
Yess! Tallak har skaffet seg blandeveissykkel! Først 29" og så tynne hjul, dette går helt av skaftet... Eller så blir jeg bråsterk på sti og kan le hele veien til mål.
Nuvel, her kommer et stilpolitisk komplett korrekt bilde av doningen, en 2016 GT Grade 105 karbon med kompaktkrank og ellers original (flair styre blant annet)
Siden den er så lett (9,2 kg) hang jeg sykkelvogna bakpå og fylte den med 30 kg telt og campingutstyr.
Forøvrig gjør jeg som Carl den aan og har ikke barbert legger eller bruker korrekt lengde på sokkene. Men har kjøpt raske sko.
Men faen i helvete Are!!!!!!!! Du skal lissom værra kul og gi faen i stil osv osv osv osv (skal jeg dele bildet fra Spania eller tar du det selv?!?) - få deg i det minste en annen seteveske og stapp det GoPro kamera et annet sted!
Koselig med støttehjul dog. Alle vet du er ustabil. Skål!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Hehe. Fasit der. Cannondale SSevo og Caad12 er pene rammer, og jeg liker måten de oppfører seg på også. Det er også kjempekjekt at jeg kan ta en 58, flytte framspringet ned til toppen av styrelagerkonen, bytte sete (ha!), og jeg er good to go.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
En klassisk skjønnhet, den Supersix'n! Lekker i anthracite. King Cage er bare riktig på den rammen. Og om du kjører slange, burde du importere dine neste One fra Australia.
Er dette et vulkanisert dekk som bare har en annen farge på gummien på sidene? Tradisjonelt har dekk med "skinwall" vært såkalte åpne tubulars, med naturfarget bomull pålimt gummi i kjørebanen. Og bomull holder dessverre ikke så godt på lufta ... derfor kan ikke mange av de beste CX-dekkene for kanttråd settes opp slangeløst.
Konstruksjonsmetoden som gir "skinwall" fungerer ikke for å lage et slangeløst dekk. Da blir det litt corny å farge dekksidene "naturfarget" for at det dekket skal se mer klassisk ut, vel?
Den var fin! Meget pen og gjennomført, sen 70-talls racer. Nouveau record gruppe og Ambrosio felger av litt nyere dato ser det ut til? Ville kanskje byttet til et mer klassisk Concor eller Turbo sete hvis jeg skal pirke på noe
1982 på gir/hjul/bremser ihht info fra selger av deler. Kun en eier. Rammen kjøpt på eBay. Så vidt jeg har klart å finne ut en tidlig 80-talls Rossin Record. Men det er vanskelig å finne ut om det stemmer. Setet er et Iscaselle Giro d'Italia jeg falt pladask for, men uansett takk for tips.
Redigert av Terjers; 08/09/201719:37.
Stor sykkelkoffert leies ut. Plass til både terreng og landeveissykkel. Hardplast med egne hjulposer. Låsbar. 400,-/helg 600,-/uke Dep. 500,-