Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Leie bort stisykkelen din? Har gode referanser

Leie bort stisykkelen din? Har gode referanser #2425830 06/08/2017 07:22
MHH Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Jeg var i flere år en svært ivrig stisyklist(1000 innlegg på TS på 4 år) men etter en stygg baksmell kombinert med flytting til stort gammelt hus samt kid nr 2 ble det dessverre stopp.

Nå ønsker jeg veldig å starte opp igjen, men jeg har ikke kr til å kjøpe en fin sykkel før til neste år så jeg hadde håpet å finne noen som feks har en reservesykkel de ikke bruker eller er skadet slik at de ikke får syklet på en stund.

Dersom du også er ivrig har vi nok noen felles bekjente som kan bekrefte at jeg er en forsiktig og ryddig person.

Jeg er 184 høy(kun 72kg og kjører pent) men har stort sett hatt M sykler. En L passer sikkert også bra.
Jeg bor på Vinterbro litt utenfor Oslo og har planer om en tur hver tirsdag - noe mer har jeg nok ikke tid til dessverre.
Håper noen kan forbarme seg over meg :-)

Re: Leie bort stisykkelen din? Har gode referanser [Re: MHH] #2426084 07/08/2017 07:23
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Sitat: MHH
Jeg var i flere år en svært ivrig stisyklist(1000 innlegg på TS på 4 år) men etter en stygg baksmell kombinert med flytting til stort gammelt hus samt kid nr 2 ble det dessverre stopp.

Nå ønsker jeg veldig å starte opp igjen, men jeg har ikke kr til å kjøpe en fin sykkel før til neste år så jeg hadde håpet å finne noen som feks har en reservesykkel de ikke bruker eller er skadet slik at de ikke får syklet på en stund.

Dersom du også er ivrig har vi nok noen felles bekjente som kan bekrefte at jeg er en forsiktig og ryddig person.

Jeg er 184 høy(kun 72kg og kjører pent) men har stort sett hatt M sykler. En L passer sikkert også bra.
Jeg bor på Vinterbro litt utenfor Oslo og har planer om en tur hver tirsdag - noe mer har jeg nok ikke tid til dessverre.
Håper noen kan forbarme seg over meg :-)

På dagens sykler skal du se etter L/XL ikke M/L.
Dagens tips :-)

Jeg er 180 og dønn L på de aller fleste merker.
Størrelsene er blitt "mindre" selv om syklene er blitt større på en måte.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Leie bort stisykkelen din? Har gode referanser [Re: MHH] #2426593 08/08/2017 09:32
B
bchorv Offline
Fersking
Fersking
B
PM sendt.

Re: Leie bort stisykkelen din? Har gode referanser [Re: MHH] #2426952 09/08/2017 04:51
MHH Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Da kjøpte jeg meg heller en ventepølse jeg håper jeg kan trives litt på.
Da i L :-)

Moderator  support 

Terrengsykkel utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Kristoffer Kippernes Utstyrsredaktør: Øyvind Aas
Salg og marked: Alexander Hagen | Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt
Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå