Hm. Nå har jeg prøvd det jeg kjøpte og tenkte dermed å komme med en mer utfyllende anmeldelse. Noen over her sa at jeg kunne trøste meg med at jeg støttet en butikk med "høy fagkunnskap ", noe som også er grunnen til at jeg dro dit i utgangspunktet, da jeg i all hovedsak skulle ha sko, og trengte hjelp med å finne en passende størrelse. Fyren i butikken var med opptatt med mobilen enn å gi hjelp. Jeg kan jo skjønne at mobilen kanskje er mer spennende enn å være tilstede på jobb, men jeg opplevde rett og slett å ikke bli tatt på 'alvor'. Dessverre hadde jeg den mest ubehagelige sykkelturen jeg noensinne har hatt i dag (og har syklet med for store sko i to måneder) da skoene jeg fikk med hjem var for små. Så alt i alt føler jeg at jeg har kastet bort over tusen kroner. Når jeg skriver dette blir jeg jo egentlig litt overrasket over at jeg handlet der, hehe. Shortsen jeg kjøpte er kanskje den beste jeg noensinne har brukt, da.
Kanskje bedre å gi tilbakemelding til butikken enn å klage på et forum, men vet ikke om opplevelse av dårlig service er et rettvis grunnlag for å klage på et kjøp..
Hei, ser du har hatt en negativ opplevelse av oss som skrevet i forumet her.
Vi har alt å tape på å selge feil sko, Hvorfor kontakter du oss ikke? Så ordner vi dette med skoene?
Jeg har nettopp bestilt meg en Bontrager Flare R baklykt med ekstra festebrakett. Et sett knevarmere fra Assos og en stygg gul cap fra samme produsent.
Kjøpet en Specialized Prevail II før sommerjobben i Alpene uten å sjekke ordentlig at den passet både hodet og favorittbrillene mine. Det var dumt, for hjelmen er utmerket den, både på hodet og med andre briller.
Kjetil Bjarne Wallentinsen Haaland Attaché culturel à Landevei et landevei.no. Moderateur på Landeveisforumet Facebook Twitter: @landevei
Kjøpt meg en specialized road bandit, og så fant jeg meg et par Craft rain booties på Obs! for 150 smackers. Ser ut til å kunne bli fine å ha på Jotunheimen rundt
hvor finner man arm- og benvarmere som ikke ser ut som vandrende reklameplakater?
Er ikke de aller fleste av disse ensfargede svarte da? Craft, Pearl Izumi, Rapha, La Passione, Assos, Castelli, Void, Sportful, m.fl har alle helsvarte bein- og armvarmere. Minst et av disse merkene vil du nok finne i din favorittbutikk, eller på nett.
Erstattet mine gamle og istykkerslitte DMT Radial med nye av samme typen. De sitter greit og har såle tilpasset Speedplay, så til 299 så var det egentlig ikke et spørsmål om å velge annet. Om de så lever en sesong eller to, så vil det være et av kjøpene med lavest utgift per tur på lenge.
Alt for mye denne gangen.... Supacaz Super Sticky Kush Styretape Tacx Shiva 500ml Flasker Muc-Off Carbon Gripper Weldtite Fett Lithium Boks Deda Superzero HB racerstyre Deda Superzero POB Stem Deda DI2-CLIP Sportful Lycra Armvarmere DeFeet Norway Sokker 2017 Shimano SH-RC7 Hvit Landeveissko AGU Noale Kort Sykkeltrøye i grønn (blå) To esker med high5 gel i banan smak + 1 eske med eplesmak
Og er syklisten fornøyd med Shimano RC7? Vurderer de, har forgjengeren R171, så forskjellen er kanskje ikke så stor.
Absolutt fornøyd. Jeg har wide-varianten, tror dette er de skoa som til nå har passet min fot best. Ekstra fleksibel klossplassering er et stort pluss, og mye av grunnen til at jeg kjøpte disse. Et bra kjøp!
Hvis du har R171 fra før vil jeg anbefale å prøve RC7 først. Prøvde begge før jeg kjøpte, og måtte ha en halv str opp i R171.
Hmm (tenker egentlig at dette er ganske individuelt, men spør likevel), kan damer bruke landeveissko som er til gutter? Har selv ganske smale føtter, så ser vel egentlig for meg at guttesko vil bli i bredeste laget. (Leter etter svarte, ikke så dyre) + lurer på om noen vet hvor de selger bontrager hjelmer i Oslo? (Ikke Oslo sportslager. Evntl andre butikker med godt hjelmutvalg?)
Forøvrig mer i tråd med tråden: kjøpt merino-tskjorte fra birk og benvarmere (begge til 1/2 pris). Så litt på armvarmere óg, men ble litt store for meg, så må se det an.